מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,805
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    תלמד לקרוא. ציינתי 2 עובדות:1.התקציב הקמצני. ו-2.העמדת הסגל. לדיויד אמנם לא היה יותר תקציב אבל הסגל שלו היה יותר טוב. בניגוד לעונה שעברה היו לו סוללה של קלעים מבחוץ ובניגוד לגיא היה לו את סופו בתור הסנטר הכי טוב באירופה ולא בתור דב שנכנס בטעות לעיירה ומחפש את הדרך ליער. לדיויד גם היה את פניני ובלו שידעו להפעיל אותו.

    מנין לך שצביקה היה מוציא יותר מגיא? להזכירך ב-97 היה לו סגל לא פחות טוב משל גיא והוא גם עף בהצלבה. לא לצביקה ולא לגיא היה את רענן כץ שמזרים כספים בלי חשבון.

    אל תדאג אני לא נעלב ממך כי אני פשוט לא סופר אותך. הבחור דיבר על זה שבגלל שלמכבי יש היסטוריה של אימפריה אז היא באמת אימפריה. הוא רק לא שם לב שרענן כץ כבר לא בקבוצה.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,805
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    אה כן. ועונה שעברה תקציב השחקנים ירד,חרטטן.
     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    נחמד שאתה לא סופר אותי, המצב כמובן הדדי. הרבה זמן לא נתקלתי בבחור הזוי כמוך עם דעות הזויות לא פחות. לפני שאתה ממליץ לאחרים לקרוא, כדאי שתעבור הודעה-הודעה במקום לירות שטויות ללא הבחנה שלא מוציאות אותך טוב. שעה אתה טיוחן פה נושא שכולם כבר הזכירו בעבר והסכימו איתו, וכרגע בכלל מתווכחים על משהו אחר. תתמיד בדיוני הכדורגל, שם אתה כנראה חזק יותר.

    ולגבי נושא ההיסטוריה, מישהו כנראה צריך לחדד לך את מה שמכבי עשתה בכדורסל האירופאי ב-15 שנה האחרונות וזה מבלי להסתכל על כל ההיסטוריה. מצד שני, אתה מביא לי קבוצות עם "לבן בעיניים" כשבפועל יש להן 2-3 הופעות בגמר, או כאלו שמעולם לא עלו לפיינל פור. אתה מבין, אתה כמו הילדים האלו שמתווכחים איזו קבוצה טובה יותר לפי כמות התקציב. אם היה לך מושג כלשהו, היית מגלה שארבע האלופת בחמש השנים האחרונות כלל לא היו בצמרת רשימת התקציב של היורוליג. לא אימפריה עלק...שמע, אתה מביך.

    אני את חלקי בדיון ההזוי איתך סיימתי, עדיף להשקיע בדיון מול אנשים שבאמת מבינים דבר או שניים בענף.
     
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    @DRORIKO
    לגבי אייאקס אין לנו ויכוח, גם לא לגבי הנהלת מכבי. כן לגבי עניין האימפריה. מכבי היא כן אחת שכזו ועידן צודק לגבי הנושא הזה.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,805
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    איך הדעות שלי הזויות אם אתה אומר שאנשים הסכימו עליהם פה? ואגב ה"הסכימו" עליהם זה גם אני. לא התחלתי לכתוב פה היום אתה יודע.
    זה שפרנבחצ'ה היא לא צסקא לא אומר שהיא לא יותר טובה ממכבי,מה זה רלבנטי כמה אליפויות אירופה יש לה או אין לה,נכון ל-2015 היא היתה קבוצה יותר טובה. לא נעים לך שמכבי נחותה מקבוצה בדרג ב'? תבוא בטענות למי שמנהל את הקבוצה
     
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    כשאתה מנקה את גודס מאשמה כשהוא אשם האשם העיקרי, אז כן, הדעות שלך הזויות. זה שההנהלה השאירה אותו בתפקיד, זה סיפור אחר. זה שאתה מגונן על אחד המאמנים הכושלים שהיו למכבי, זה הזוי ברמות אחרות.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,805
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    אני אנסה לשמור על טון פייסני כדי להוריד את הלהבות. קודם כל תיתן כבוד לאחרים,דבר שני תלמד לכבד דעות שונות משלך. גודס הוא אחד המאמנים הכושלים שהיו במכבי? כבר שכחת את יעקב אדלר? את יורם חרוש? את אפי בירנבוים? את עודד קטש?. אז אחרי שהזכרנו את כל אסונות הטבע האלה אפשר לקחת את העונה שעברה בפרופורציות. נכון גם אני מאוכזב, נכון כמוכם גם אני מכביסט(ביורוליג,לא בליגה) אבל להפסיד בהצלבה,ולקבוצה יותר טובה, זה לא חורבן בית המקדש. צביקה הודח בהצלבה,מולי הודח בהצלבה,רוצה להזכיר לך שרק לפני שנים ספורות פיני אפילו לא הצליח להעפיל להצלבה. בוא ניקח דברים בפרופורציות. אני חושב שמה שמכבי צריכה זה מנהל מקצועי טוב. כזה שיבנה סגל טוב, כזה שיהיה ביחסים תקינים עם המאמן ולא יפעיל את עיתונאי החצר שלו כנגדו, כזה שלא ירצה לפטר אותו כשהקבוצה רק בבניה(ע"ע דיויד בלאט). אני אישית חושב שהבעיות הם הרבה יותר רחבות מגודס. אתה יכול לא להסכים, אבל לקרוא לי "הזוי" זה לא לעניין.
     
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אתה לוקח לי מאמן מלפני 20 שנה ומערבב לי עם גודס בתקופות שונות? שאז המפעל היה קשה הרבה יותר? שאז התקציבים היו שונים? ואגב, אז מכבי חוותה פציעה הרבה יותר משמעותית ונפילת זרים ממה שהיה בשנה שעברה וכמובן עדיין הצליחה להפסיד בפלייאוף רק 3-2 ללא יתרון ביתיות. עזוב, גלשנו כאן יותר מדי בדיון. זה לא שיש לי בעיה עם דעות של אחרים, אבל להגן על גודס (אני מדבר עכשיו ברמה המקצועית, לא במה שההנהלה עשתה) אחרי העונה שעברה, מבחינתי זה הזוי.
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,805
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    אז אתה יכול לחשוב שזה הזוי. אבל אתה לא יכול לגדף בגלל זה אנשים. רוב האנשים לא חושבים כמוך בסוגיה הזאת,כולל פרשני כדורסל,שלהבדיל מפרשני הכדורגל אני מחזיק מהם(כמובן שאת דעתי לא גיבשתי בעקבותם,אני סתם מציין את זה) תקבל דעות שונות קיצר.

    לגבי הדבר הראשון. העונה מכבי לא סבלה מפציעות? סופו שהגיע חצי שחקן,פניני שגמר את העונה,סיל שעד שגילו שהוא גיים-צ'נג'ר נפצע.
    בחירת הזרים היתה יותר טובה? היה לך את פארגו,היה לך את רנדל וזהו. היינס נכשל,אלכסנדר נכשל,מלינהרט ומאריץ' אפילו לא היו ציפיות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/10/15
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    קודם כל לא גידפתי אף אחד. נתחיל בזה. דבר שני, אין לי מושג את מי שמעת, אבל כל אוהדי מכבי בלי יוצא מן הכלל (ואלו האנשים שבאמת חשוב לי לשמוע) כולל פרשני כדורסל (שאותם פחות חשוב לי לשמוע), אמרו שהעונה של מכבי היא כישלון. אין מה לעשות, במצב העניינים שנוצר ואיך שהעונה הסתיימה, מכבי נכשלה. ושוב, זה לא שאם איזה אראל'ה וייסברג או האוזמן היה אומר שקודם הצליח, זה היה מזיז לי משהו. אני רואה כדורסל המון זמן, אני אוהד מכבי קרוב ל-30 שנה בשביל להבין מתי הקבוצה עמדה בציפיות ומתי הוא נכשלה. וגודס השנה לא היה צריך להמשיך ולו רק בגלל איך שהעונה הסתיימה.
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,805
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    "כל אוהדי מכבי אמרו שהעונה של מכבי היא כישלון" זה טיעון איש קש,כי אני בעצמי אמרתי שהעונה היא כשלון. הויכוח בינינו הוא על האשמים. אתה טוען שגודס הוא האשם העיקרי. אני חושב שהאשמה שלו היא מזערית אם קיימת בכלל. אני כן חושב שגודס עם הכלים הדלים שסופקו לו הוציא את המקסימום. עזוב עכשיו את הפרשנים שאמרו את זה, את מה שאני אומר אמר גם פיני גרשון,לא אמר צרח,ובגלל זה הוא כבר לא במועדון. אז הוא גם הזוי?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/10/15
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני לא מתכוון להמשיך להתדיין איתך בנושא, לא כי אתה חושב אחרת אלא כי אתה פשוט כנראה לא קורא או לא מבין את מה שאני כותב. חבל לטחון מים. ושוב, פרשנים לא מדברים או לא בהכרח מבינים יותר ממה שהעיניים שלי או של אוהדים אחרים רואים. זה אחד. שתיים, אני לא יודע מה זה פורום מכבי בתפוז, אני מדבר עם אנשים אחרים, חלקם אוהדים שרופים, חלקם מקורבים להנהלה ואף אחד לרגע לא טען שגודס לא נכשל בשנה שעברה. נכשל משמע בסיום העונה ביוני, לאו דווקא באירופה. שלוש, אין לי מושג מי זו הדס פורר גפני, אבל ספציפית שנוגע לשנה שעברה, כן, מי שחושב שזה לא היה כישלון הוא בהחלט הזוי, גם אם קוראים לו האוזמן, סהר ואדלשטיין (וכולם בלי יוצא מן הכלל ממש לא ניקו את גודס מאשמה, לא יודע מה קראת או שמעת).

    ופה אני סוגר את הנושא מבחינתי כי הוא לא רלוונטי לדיון העונה בשביל שנגלוש אליו אל מעבר לעמוד אחד.
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,805
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    ערכתי את ההודעה,לא קראתי נכון את דבריך
     
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    בנתיים הקבוצה חזרה ארצה. בהנהלה מאיימים עכשיו על גודס והשחקנים. פאברני ואונואקו "לא יהיו פה מדצמבר אם הם לא משתפרים מיידית". וואלה, איזה איומים. אותם האנשים שעכשיו נבהלים ומאיימים היו צריכים כבר לפני חודשים לבנות קבוצה יותר רצינית ומאוזנת. הכתובת היתה על הקיר. אני באמת לא מתרשם מהאיומים האלה. מי שלא רוצה ללמוד מהטעויות ימשיך לשלם עליהם.
     
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    כבר נמאס לטחון מים. אני מעריך שגודס ימשיך עד סוף העונה וצריך להמשיך לתמוך בקבוצה, למרות שזו הטעות העיקרית של ההנהלה. לקרוא ולשמוע היום את תגובות האוהדים, אחד לאחד מה שאמרתי אתמול לדרור. אבל העיקר שאדלשטיין לא מאשים את גיא. מעבר לכך, כמובן שזו אחת מהטעויות, כי גם הבניה הגרועה ובחירת השחקנים השערורייתית הן גם חלק מהטעויות. אבל לא יהיה טעם לחזור על זה מחזור אחרי מחזור. בואו נקווה שכבר במחזור הבא נראה יותר טוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/10/15