מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    @Heroball לא הבנתי מה הקשר...למכבי חיפה ובעצם לקבוצות אחרות לא היו זרים שהלכו מכות? הבנו שאתה לא סובל את מכבי, וזה בסדר. אבל לחפש על כל שטות זה כבר פאתט. הפועל ירושלים כמעט חירבנה לעצמה את המשחק, זו עובדה. הפועל ירושלים כמעט הפסידה כי פישר אידיוט, זו גם עובדה. לא אתה ולא אני יודעים מה גרם לפישר להתעצבן. אתה יכול להניח כמה שבא לך מה לנדסברג אמר או לא אמר, זו עדיין הנחה ולא עובדה. הפועל ירושלים למזלה נתקלה במכבי עוד יותר חלשה. שום קשר לשופטים. אני מבין שזה גורם לך להרדם יותר טוב בכך שמכבי לא הובסה "בגלל השופטים", אבל כל מי שקצת מבין כדורסל ראה שהשיפוט היום היה יותר מבסדר גמור.
     
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    מבחינתי ההפסד אתמול היה צפוי ולא מן הנמנע שנפסיד גם מול ססארי. התעקשות ההנהלה על השארת גודס לא יגרום לשום שינוי חיובי. קשה לי לחשוב שרנדל ואופייבו יגרמו פתאום לקבוצה לשחק הגנה נורמלית. זה שהעכברים עכשיו יוצאים מהחורים וחוגגים עלינו זה דבר שמאד לא קל לי איתו (אורי אלון כמובן ממש גבר עם ההערות הדיביליות שלו כי קבוצתו אימפריה אירופאית...), אבל בעיקר הכעס שלי מופנית עכשיו להנהלת מכבי. האנשים שם מסרבים להתעורר למציאות חדשה, מציאות שבה אנחנו כבר שנים עושים טעויות קשות בבניית הקבוצה. בנוסף לזה אין לי מושג על סמך מה דיוויד שם את הבן שלו כל כך גבוה בהיררכיה? איה כשרון יש לדני פדרמן? אני חוזר ואומר, מאז עזיבת רענן כץ הספינה למעשה טובעת ורק בגלל הפרשי התקציבים בליגה אנחנו עוד זוכים באליפויות. עכשיו כשירושלים בתמונה לא מן הנמנע שקבוצת ה'יורוליג' של אלון שוב תהיה אלופה. אני חוזר ואומר, הגיע הזמן למהפכה בהנהלת מכבי. שמעון ודיוויד צריכים לפרוש מתפקידם ודור חדש צריך לקחת את המושכות, וזה ממש לא אומר שג'וניור זה או אחר יקח פיקוד. ברור לי שזה לא יקרה תוך שנה, אבל הגיע הזמן שבראש הפירמדיה מבינים שצריך שינוי.
     
  3. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני לא ממש תופס מהאוזמן אבל במקרה הזה אכן מדוייק. מצד שני, בינינו, מי לא חוזה את מה שקורה עכשיו כבר באיזור יולי-אוגוסט? לכו אחורה באשכול ותראו את התגובות שלנו. אולי אני פשוט נתתי קרדיט מוגם מדי לאנשים שנראו לי ותפסתי מהם מבינים מאוד ברמה המקצועית.
     
  5. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    שמע עידן, גם אני בטחתי בהם. אני אמרתי שמכבי מחכה לסוף מחנות הקיץ בארה"ב ותחתים שחקן פנים טוב. אז בסדר, קרה מה שקרה, אבל עכשיו הגיע הזמן להוריד את הכפפות. בעיניי אין שום איש במכבי שלא ראוי למנת ביקורת רצינית ביותר. נתחיל בזה שיש יותר מדי אנשים במועודון שרוצים להשפיע. מבחינתי שמעון ודיוויד יהיו בקודקוד הפירמידה, אבל הגיע הזמן להיררכיה ברורה. הם לא יכולים להחליט איזה שחקן כן או לא יגיע. אנחנו צריכים מנהל טכני וראש מחלקת סקאוטינג. אלא החבר'ה שעוסקים בבניית הקבוצה. המאמן צריך לאמן ותו לא. בסיטואציה שנוצרה אני מאמין ששמעון, שני הפדרמנים, וויציץ', וגודס בנו את הסגל הלא מאוזן הזה. האחד רצה ללכת שמאלה, השני ימינה והשלישי למקום אחר.

    מה שעבד בעבר כבר לא עובד היום. הקבוצות באירופה מנוהלות ביתר רצינות, הפועל ירושלים כבר לא קוראת תיגר עלינו אלא יכולה לקחת בצורה הזאת עוד צלחת אליפות. אם רוצים או לא, היא יריבה של ממש. בטח בליגה. האוזמן שם את האצבע על דברים שאני אומר כבר חודשים. שוב, מאז שרענן כץ עזב הקבוצה בדעיכה מתמשכת וששמעון ודיוויד יגידו תודה לאל שרק אורי אלון בשטח אחרת היינו במצב הרבה יותר עגום.

    אם ההנהלה לא מתעוררת אנחנו נמשיך להדרדר בדיוק כמו מכבי חיפה בכדורגל...
     
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני דווקא לא חושב ששמעון ודייויד קובעים. הם זזו הצידה ונתנו את המושכות לילדים (מבחינתי הכוונה גם לניקו, אבי אבן וכו'). זה גם מה שפיני רמז אתמול בחדשות הספורט. אני כ"כ מלא הערכה לניקו השחקן, אבל נראה שניקו העסקן רק בוחש ובוחש. ברור שההנהלה לא תפטר את עצמה, אבל כן צריך לחזור לימים של פיני וצביקה, ששם ההנהלה פחדה להוציא הגה. בימים של דייויד וגיא, ההנהלה הפכה אותם לשפנים שלהם, רק שבניגוד לגיא, דייויד הוא מאמן מעולה ואת כל ההצלחות הצלחנו בגללו ולמרות ההנהלה. גיא זה כבר אופרה אחרת. היה שחקן נהדר, בחור על הכיפאק, אבל מאמן מאוד בינוני, בטח לא לרמות של מכבי. אגב וזה גם פיני אמר אתמול, העובדה שהוא בובה שלהם ומקבל את המרות שלהם, ממש לא מנקה אותו מאשמה. הוא יכול היה לומר "לא מתאים לי", לקום וללכת. ברגע שבחר להשאר עם השחקנים שבחרו בשבילו, הוא איבד את הזכות להתלונן. הבנתי שכבר בוצעו שיחות עם שמיר אבל האמת, לא יודע עד כמה זה יעזור. גם הוא יהיה בובה. ישנם 4 מאמנים בלבד שלא יהיו בובה ורק אחד לא היה במכבי: אפי, פיני, צביקה וארז. לא אכפת לי לתת לארז את המושכות, למרות שאם הייתי חושב בהיגיון, רק מאמן זר בעל שם יוכל לדעתי להחזיר אותנו למקום שלנו, רק ששוב כאן צריך תקציב בשבילו. איזה סקאריולו או פיאנג'יאני היה מתאים לי (בהנחה שמסינה ואובראדוביץ' מן הסתם אוף-לימיט).
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    כי אין להנהלה שום מועמד אחר. גרוע מזה, הם נמצאים בעצמם במשבר קשה. רק תסתכל על החדשות לגבי דני פדרמן והשטויות סביב אופייבו. פשוט אין הררכיה ברורה בקבוצה ולכן אנחנו מדרדרים ככה.
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,809
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    גלדסטון נזכר להודיע שדני פדרמן התפטר כבר לפני 4 חודשים. מה התירוץ של גלדסטון?״שפדרמן לא הוציא הודעת דוברות על ההתפטרות״. גם הפעם עיתונות הכדורסל נרדמה בעמידה
     
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
  11. Milanista Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/10
    הודעות:
    404
    לייקים שהתקבלו:
    57
    מין:
    זכר
    נערך לאחרונה ב: ‏27/10/15
    idans10 אוהב/ת את זה.
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    שמעתי את התוכנית. משום מה אני מאמין לפיני על עיוור. פשוט גועל נפש מה שהפך להיות מהקבוצה הזו. מעדיף לחזור לשנות ה-90 השחונות ושיחזירו לי את הקבוצה שלי. בלי מיתוגים, בלי היכל מפואר ובלי איצטדיון סולד-אאוט.
     
  13. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    שוב אני אומר, אין היררכיה ברורה. אין לי מושג למה לוויציץ ואבי אבן יש כל כך הרבה השפעה? בכלל, מי זה אבי אבן? ומה התפקיד של ניקולה? כמעט תמיד מתי שיש בלאגן על הפרקט/דשא הבעיות מתחילות בהנהלה. אני בעצם לא מבין למה כל כך קשה להגדיר במועדון את התפקידים? בעיניי צריך נשיא (במקרה זה שמעון ודיוויד), מנהל שמתעסק בכלכלה ומקסימום שני אנשים שמתעסקים ברכש/שחרור השחקנים. הדבר שבעיניי הכי בולט בכתבה היא עניין מחלקת הסקאטינג. מכבי מתקשה כבר כמה שנים להחתים שחקנים מתאימים. ביותר מדי פעמים מגיעים לקבוצה שחקנים שבכלל לא מתאימים. הפעם נראה שבקבוצה שברו את שיא העליבות כשהחתימו שני שחקני ציר שפשוט לא היו צריכים להגיע.

    הפתרון היחיד לכל הבלאגן הזה זה ששמעון ודיוויד יעשו סדר בקבוצה אחרת אנחנו נמשיך להדרדר.
     
    Milanista אוהב/ת את זה.
  14. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,272
    לייקים שהתקבלו:
    4,847
    מין:
    זכר
    האמת ?
    יש לי קצת בעיה עם זה שמשהו אומר את זה אחרי שעבד במועדון. בטח בסמיכות כל כך קרובה. אם המצב כל כך גרוע, למה הוא שנה שלמה לא אמר/עשה שום דבר? הרי גם בשנה שעברה וויציץ היה באותו התפקיד בדיוק.
    מעבר לזה שאין לי ספק שמה שהוא אמר נכון כמובן.
     
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055