מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,528
    מצד אחד מכבי יכולה לדפוק כמה דקות של הגנה ממש טובות, ומצד שני דקות ששחקנים מאבדים את קו המחשבה, ובקושי יוצאים לזריקות, פשוט עצלנות. אצל בלאט כמו שאומרים זה בחיים לא היה קורה.

    שנית, מה עובר על פארגו? אם יש דוגמא טובה לבעיות מנטליות, זה השחקן הזה.
     
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מחצית סבירה שלנו בלימוז' עם יתרון 7, אבל יותר מדי בילבול ואיבודי כדור ואיך לא, גם אופנסיב של הצרפתים. יוגב, דווין וסיל מצויינים, גם היינס הראה ניצוצות, אבל פארגו פשוט זוועה וממשיך את הכושר הירוד שלו. ומה שמעצבן, שזה נראה שהוא זורק זין ענק על כולם ומתחיל להמאס לי מזה. גודס חייב לטלטל אותו, כי הוא היה אמור להיות השחקן המרכזי שלנו העונה. בינתיים הוא יותר מחרב מתורם.
     
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,053
    42-35 למכבי במחצית.
    בסה"כ משחק של ריצות. פעם מכבי ופעם לימוז'. המצטיין הוא אוחיון ולדעתי פארגו איבד את הביטחון בגלל שהוא צריך יותר לשים לב לחבריו.

    יהיה מעניין בחצי השני.
     
  4. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,606
    לייקים שהתקבלו:
    981
    אני רואה את פארגו, אני רואה את הבלאגן ההתקפי של קליבלנד קאבלירס מול העיניים. לא מאמין שפארגו איבד את הביטחון כל כך מהר, זה נראה יותר שבוער לו לראות את השם שלו על לוח הנקודות מאשר להשתלב בהתקפת הקבוצה. פארגו חייב להבין שהאינטרס שלו הוא לא לכפות את משחק ההתקפה, כי הוא רק מושך יותר אש מצד הגנת היריבה וזה גורר אותו לזרוק עם שמירה על פרצוף (כשבמקביל מתסכל את החברים שלו לקבוצה). ככל שהוא ימסור ויהיה פחות לחוץ על נקודות, הם יגיעו אליו ויותר בקלות.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  5. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,053
    רק שהסל משלושת רבעי מגרש לא תחזיר את לימוז' למשחק...אין שום סיבה שלא נצא שם בלי הניצחון.
     
  6. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,528
    והנה העצלנות שהתכוונתי אליה, פשוט בזיון. מי משתלט על הקבוצה הזו? אין כיוון ואין דרך.
     
  7. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,528
    מה הוא מכניס את סופו? עוד יותר בלי הגנה? פשוט מאמן הזוי.
     
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,053
    סתם הסתבכנו. ברגע שדווין ביום מחריד, פארגו לא בעניינים ורק לסיל יש ביצים אז זו התוצאה.
     
  9. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,658
    לייקים שהתקבלו:
    3,655
    לנדסברג מדהים וכהן מראה שהוא בהחלט שחקן כדורסל. לא בטוח שזה יספיק.
     
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ניצחנו את המשחק. משחק הזוי, ניהול משחק הזוי, מאמן הזוי וקבוצה הזויה. אין לי מה לומר יותר מזה על מה שהלך היום.
     
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,053
    אם אני צריך להאמין לגור שלף אז מכבי גנבו ניצחון....
    לא צריך להסתכל רק על הכוס הריק כי מכבי שיחקה ללא רנדל (ופניני). דווין סמית עם יום התקפי נוראי, ופארגו שנראה אבוד לגמרי. מכבי ניצחה בצדק בגלל שאוחיון נתן בעיקר חצי ראשון ענקית, סיל עם דקות נהדרות, וג'ייק כהן שתרם יותר הגנה מאשר אי פעם ראיתי מליאור אליהו.

    בלי צל של ספק שיש בעיות, אבל עדיף לי עכשיו ניצחונות כאלו מאשר לראות קבוצה בכושר שיא שאח"כ תתמוטט....עידן, מבין את התגובה שלך, אבל כן ניצחנו. פארגו נראה לגמרי אאוט, אבל הוא כן דפק חמש נק' ברגע מאד מאד קריטי. אם היינו מפסידים המצב היה הרבה יותר גרוע. לדעתי ראינו משחק מאד הפכפך בגלל ששתי הקבוצות התקשו להיות יציבים. כמו שמכבי איבדה את היתרון ברבע האחרון ככה היא כן בנתה אותו בתחילת רבע השלישי.

    אני לא הכי אופטימי, אבל לך תדע אם הרווחנו את סיל וג'ייק כהן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/11/14
  12. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,606
    לייקים שהתקבלו:
    981
    כשהקבוצה שלך מובילה 18 מה שבקלות יכול להיות גם 25 ו-30, ואתה מוצא את עצמך בפיגור דקה לסיום, יש פה ללא ספק אשמה קודם כל על מאמן. הקטע זה שאי אפשר לבנות על שלשות מכריעות של לאנדסברג (שאף פעם לא מופיע מול קבוצות חזקות) או מהלכים של ג'ק כהן (שאין ספק שהזקן שגידל עשה לו טוב). כשפארגו או סמית' לא יופיעו מול קבוצות חזקות, המצב די אבוד. כאחד שמחבב את מרקיז היינס אני חושב שחוסר הביטחון שלו מאוד משפיע לרעה על מכבי, הוא כל הזמן חושש לטעות וזה חבל, כי שחקן עם זריזות כמו שלו יכול לבלבל כל הגנה. מספיק שהוא מחליט שהוא הולך לחרבש קצת את המשחק עם הזריזות שלו והוא ימצא שחקן פנוי או ידע להגיע עד לסל עם הצעד המהיר שלו. אני מרגיש שגודס רחוק מלהפיק ממנו את המיטב ולא מספיק עובדים בשבילו.

    ת'כלס על המשחק הזה היה רשום ניצחון של מכבי מהרגע הראשון וראינו בכל רגע נתון שברגע ששתי הקבוצות מרוכזות מכבי טובה יותר, אבל עם סגל כזה ומאמן שלא מגיב בזמן יהיה נס להוציא יותר מטופ 16.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  13. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,053
    הדבר שעלה לי לראש אחרי שקראתי את התגובה של גיא הוא שמאד קשה לבנות קבוצה מגובשת איפה שכל אחד מצליח למצוא את מקומו. כרגע ברור לגמרי שפארגו לא מחובר לקבוצה. אם זה בגללו, בגלל המאמן או בגלל משהו אחר אני לא יודע. צריכים להדגיש שברב המשחקים הטובים של הרכז שחקנים אחרים איבדו את עצמם. פארגו והיינס עדיין לא ממש מצליחים להבין מה תפקידם בקבוצה. ביחד עם ריבאונד ההגנה הלקויה זו הבעיה הכי גדולה של מכבי. דווין סמית' לרב מופיע ברב הזמן באמת במאני טיים, אוחיון מצליח עם אופיו ומשחקו להשתלב בצורה הכי טובה. סופו נותן את מה שהוא יכול ושחקן כמו ג'ייק כהן לא יתפוס כותרות על חשבון מישהו אחר. נשאר בעיניי בעיה אחרונה, לפחות על המגרש. האם סיל יכול לתת את התרומה הקריטית שקיבלנו מבלו?

    מכבי תגיע לטופ16 וכולי תקווה שאנחנו נראה עוד שחקן בתפקיד 4/5 שיכול לעזור בריבאונד. לדעתי החסרון של פניני גם מורגש כי הבחור אולי לא תמיד שחקן מבריק, הוא כן שחקן חיוני לקבוצה. בקיצור, אנחנו צולעים, לא מבריקים תמיד, אבל אני עדיין לא סתמתי את הגולל על העונה הזאת.
     
  14. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,257
    לייקים שהתקבלו:
    5,437
    גם כן ארז אדלשטיין ההזיה הזה. מכבי צריכה שחקן ישראלי, גארד ושחקן 4-5. כן באמצע העונה מכבי תביא 3 שחקנים שאם אחד יבוא ויתאקלם זה נס. הבן אדם אמור להבין בכדורסל ובטח שמכיר את מכבי, לא ברור מה עובר לו בראש.

    מכבי תביא כנראה שחקן 4-5. הלוואי והיה ישראלי שיכול לענות על הדרישות אבל אין. יש כמה שחקנים שמכבי אני יודע שמה עין עליהם וגם הציעה על אחד מהם (רשום עליו בספורט 5) אבל הוא מחכה, בדיוק כמו מקל אגב זה אותה סיטואציה, לקבוצה בנ.ב.א. אנחנו נחכה ששחקן בעמדה הזאת שמחכה "יישבר" ויסכים. כרגע שחקנים יושבים ומוכנים לחכות עוד קצת בבית. בעייתי..
     
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,053
    בעיות הבריאות של רנדל כבר התחילו. אני מצפה שלא נראה אותו בשבועות הקרובים על הפרקט. למכבי מתפתחת לאט לאט בעיה רצינית אם השחקן לא חללים במהירות. בלי פניני ועכשיו בלי רנדל הבעיות יכולות לגדול למימדים לא רצויים. כרגע לא ברור אם הפציעה של רנדל יותר מדי חמורה, אבל אני לא פוסל צרוף שחקן בעמדה 3. מה שכן, לדעתי זו ההזדמנות של סיל!