מנצ'סטר יונייטד כבר לא מה שהיה פעם !

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י AFC AJAX, ‏1/12/03.

  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    עניתי גם לך וגם באופן כללי.
    תקרא את הציטוט הזה, זה לא נשמע כביקורת ליוניטד?
    בנוגע לסקולס, הייתה לו פציעה בתחילת השנה, הוא שיחק מס' מחזורים ואז שוב נפצע, בכל המשחקים השנה שהוא שיחק הוא היה טוב והציג יכולת מצוינת.
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    עזוב אין מה לדבר על סקולס. היו יותר משחקים שהוא לא שיחק מאשר משחקים שהוא כן שיחק. (מתוך משחקי ליגת האלופות והליגה) את מספר המשחקים שהוא שיחק אפשר לספור על יד אחת ואולי אפשר לצרף את היד השניה. כרגע זה לא מספיק כדי להגיד עד כמה הוא מצויין העונה.
     
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    דווקא כן, 7 משחקי ליגה, תוסיף לזה את המשחקים בליגת האלופות ואת המשחקים עם הנבחרת ותקבל כמות סבירה של משחקים, כמובן שאני מקווה שהוא יחזור מהפציעה כמה שיותר מהר, אבל עדיין, במשחקים שהוא שיחק הוא היה טוב.
     
  4. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למרות שעם עיקר הדברים של משה אני מסכים (שלהספיד את יונייטד זה שטות, שלקרוא לעונה הזו כישלון זה עוד יותר שטות, ובעיקר עם כל הדיבורים על בקהאם שהם הכי שטות), יש כמה נקודות שאני לא מסכים איתן.

    אני מאוד לא מסכים. בעונה שעברה יונייטד הגיעה לשפל שלה בתחילת נובמבר, בהפסד לסיטי, ובתקופה הזו כבר השחילה חמישייה לניוקאסל והציגה את משחקה האיכותי ביותר בעונה שעברה (לדעתי) בניצחון על ארסנל. אבל אתה יודע מה? גם בתקופת השפל של סוף אוקטובר-תחילת נובמבר היא לא ממש שיחקה כדורגל גרוע ומשעמם. לעומת זאת, המשחקים של יונייטד היום הם משעממים. יונייטד משחקת כדורגל שרחוק מלהיות יפה, וזהו אנדרסטייטמנט. היצירתיות בקאנטים, רוי קין מחזיק לכם את הקישור כמו שלא החזיק אותו מעולם ביונייטד (ולא בגלל שבקהאם עזב. לזרוק לאוויר "בקהאם" זה שטחי. סקולס חסר, וגם סולשיאר, ואיתם זה ייראה טוב יותר). זה בפירוש לא כדורגל יותר טוב, גם מהתקופה המקבילה בשנה שעברה.
    ליונייטד מספיקות 10 דקות טובות במשחק כדי לנצח קבוצות כמו וולבס ובלקבורן. עזוב אותן, בשביל לנצח את ליברפול זה מספיק! וזה מה שהם עושים בינתיים. כן, יונייטד מתחילים לדבר רק בכריסמס, לפני כן הם ישנים. כן, זה מוכיח על גדולה של קבוצה, שלא מפיקה מעצמה 20 אחוז אפילו, אבל עדיין מנצחת בקלות משחקים מול יריבות גדולות עם מאמץ מינימלי. כן, זה מספיק כדי לאסוף את 3 הנקודות בסוף היום, מה שבאמת חשוב לפרגוסון (ואתה דיברת על ארסנל?...). אבל כדורגל יצירתי, התקפי ומשוחרר, תחום שבו גם ככה יונייטד בנחיתות מסוימת מול היריבות הלונדוניות שלה, זה בטח לא. רחוק מזה.

    מסכים רק עם החלק השני. כשגיגס נמצא בכושר טוב, יונייטד נראית טוב, על זה אין מחלוקת. אלא שלומר שהוא בכושר מעולה השנה זה מוגזם. ביותר מדי משחקים ראיין גיגס נעלם עד לא קיים. הוא הביא במו רגליו ניצחון באנפילד, אבל מאז המשחק המצוין שלו מול בולטון באוגוסט, מה עוד? בכל משחק שראיתי אותו פרט לליברפול, הוא היה מינורי במקרה הטוב ונעלם במקרה הרע. הדוגמא הכי בולטת היא נגד ארסנל, במשחק שבו התרומה היחידה של ראיין גיגס הייתה השתתפות בתגרה ההמונית בסיום.

    בערך כמו שפרנסיס ג'פרס הראה סימני חלוץ נורמלי כשהבקיע שער פה ושם...

    גם מנצ'סטר יונייטד יכולה לקבל ביקורת...
     
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,191
    לייקים שהתקבלו:
    7,078
    אוקי, נתחיל עם פורלאן, השנה בינתיים הוא משתפר ממשחק למשחק, בניגוד לשנה שעברה שידעת שאתה יכול לשים אותו מול שער ריק והוא לא יבקיע, השנה הוא מציג יכולת טובה, ובהחלט הפך להיות אופציה התקפית אצלנו.
    בקשר לביקורת ליוניטד, תמיד אפשר, אבל כניראה לא הבנת למה הגבתי, אני עניתי לביקורת של כותב הטופיק בהודעה הראשונה שלי, לירן לא הבין על איזה ביקורת אני מגיב, ואני פשוט ציטטי לו מה כתב פותח הטופיק, כלומר על איזה ביקורת אני מגיב.
    ולסיום, היוניטד השנה לא משחקת כדורגל משעממם, פשוט ישנם דקות שהיוניטד מתעלה וגומרת את המשחק,אחרי זה היוניטד פשוט ממשיכה לשלוט ולהכתיב את קצב המשחק, ברור שאחרי שסופגים מהיוניטד שני שערים או יותר והיא שולטת קשה לחזור, לכן לרבים זה נראה כאילו היוניטד מעבירה את המשחק, אבל זה לא כך, פשוט הקבוצה השנייה מרימה ידים אז היוניטד שולטת עד סוף המשחק.
    ושוב, בקשר לשנה שעברה, היוניטד גם שנה שעברה לא שיחקה כדורגל משעמם או הייתה חלשה, אבל בהחלט יש הבדלי רמות בין השנה לשנה שעברה, השנה היוניטד יותר טובה לדעתי.


     
  6. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    התיאור שלך לא קולע למשחקים רבים. נעזוב את צ'לסי וארסנל, אבל נגד ליברפול זה היה 10 דקות טובות של שחקן וחצי אחרי מחצית ראשונה פאתטית, ואח"כ ליברפול היו קרובים מאוד לשוויון. נגד בלקבורן אותו הסיפור- יונייטד שיחקה כדורגל טוב ברבע שעה במחצית הראשונה, אבל אח"כ בלקבורן לא בדיוק הרימו ידיים. יונייטד משחקת במשחק ממוצע 10 דקות, לא יותר. אבל מצד שני, אנחנו עוד לא בשנה החדשה, לכן זה לא מפתיע.

    זה אולי שליטה בקצב המשחק לנוחיותה של יונייטד, אבל יפה זה לא, ואין בזה טיפת יצירתיות.