מנצ'סטר יונייטד 2021/22 - הבדיחה הזו כבר לא מצחיקה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏2/8/21.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.

    באנגליה יש מועדון גדול אחד ברמה עולמית וזהו ליברפול. אתם בדיחה שאפילו לא מצחיקה. אין לכם כלום חוץ משתי תקופות "זוהר" שניצלו תקופות שפל בכדורגל האנגלי על שתיהן מרחפת עננה של שחיתות (בשנות ה-60 הייתם קונים משחקים, זו עובדה ידועה שאפילו שחקני עבר שלכם חשפו, ועל קשרי פרגוסון והשופטים אין מה להרחיב). באירופה אתם עוד יותר כלום, סוג של נוטינגהאם פורסט לעניים. כל מה שיש לכם זה שיווק ותעמולה גבלסית ואוהדים לפידיסטים מטומטמים שבטוחים שהשמש זורחת להם מהתחת.
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  2. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    זה הכול ביחד. הם לא האשמים הבלעדיים, אבל בשלב הזה של הקריירה הם רחוקים מלהיות קורבנות. מן הסתם, במצב כזה מחורבן לכל הצדדים יש אחריות (כולם כולל כולם, פנימה והחוצה); שאתה מביא יצור כמו מגווייר בסכום מטורף למרות שהוא נמצא באיזור החיוג של מייקל קין, והופך אותו לקפטן ברור שהוא יחשוב שהוא ואן דייק. שאתה מביא חוזה של 200 אלף פאונד בשבוע לילד שעוד לא קרה זוג נעליים כמו ראשפורד, ברור שהוא יחשוב שהוא מינימום רונאלדו. ששואו נפצע 500 אלף פעם ולא משלם על זה ביוקר, ברור שהוא יחשוב שיש לו חסינות. שאתה מביא מגה חוזה לדה חאה שכבר חווה ירידה בולטת ולא שיפר שום דבר אחר במשחק שלו, ברור שתהיה ירידת מתח מנטלית חדה. שאתה ממשיך להילחם על אפס כמו פוגבה שאמור להיות הלב של הקבוצה, ברור שזה איידס. כי מי צריך לעבוד בכלל, כולם פשוט מקבלים חוזים חדשים על מצב טיסה. אפילו מקפרד.

    אני אפילו לא נכנס למשחקים של כישרון וחומר גלם שהיה אפשר לעבוד איתו. אני מדבר על דברים כמו תרבות ופיתוח של שחקנים מחוץ למגרש. איך הם מתנהגים, איך הם מתאמנים, מה הם אומרים. במקום שראשפורד יילך לעבוד כמו מטורף כי איזה פוקימון עבר אותו בהיררכיה, הוא הלך להדליף שטויות לרומאנו. השחקנים הללו הגיעו לנקודת האל-חזור, שלדעתי כבר אין שום דרך לבנות איתם משהו בריא. ולכן, בדיעבד, מוריניו צדק לגבי כולם.
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  3. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,715
    לייקים שהתקבלו:
    6,734
    טוב התחיל השבוע שאלעד מנסה להתחנף לסקאוזרים.
    אפשר לקרוא לגיל שיתחבר שוב, הדף מסרים כבר כאן.

    ״בדיעבד מוריניו צדק לגבי כולם״.

    ועכשיו לfacts check-
    מוריניו הביא את אריק באיי, פרד, דאלוט, לינדלוף ו…… האיידס של חדר ההלבשה פול פוגבה ב120 מליון אירו לצד חוזה דמים לאלכסיס סאנצ׳ז.

    מאה אחוז מהזבל הטהור בליגה חתום על השם של מוריניו אבל הוא צדק(התבכיין כשנכשל איתם?).

    אגב, באחד הראיונות הראשונים שלו אחרי שפוטר הוא רץ לספר לתקשורת איך הןא התחנן שיביאו לו את הארי מגווייר מלסטר וחסמו לו את השיבר.

    אופס.
     
    Liverpool-Forever ו-Roma אוהבים את זה.
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    - אני חושב שהמינוי של מוריניו בשעתו לא היה כל כך אסון, אמנם סיים לא טוב בריאל מדריד בעונת כמעט אבל גם זכה באליפות עם צ'לסי. רק העונה לאחר מכן הייתה כישלון באמת חרפה, אבל היו עוד שורה של החלטות גרועות.
    - לגבי שחקני הרכש אני לא יודע אפילו מאיפה להתחיל. ראשפורד לפרקים הצליח להתעלות מעל הבינוניות בקבוצה וזהו-זה, לגבי היתר כל התחזיות הקודרות התממשו. אני דווקא חושב שמגווייר עם גישה טובה, הוא פשוט בלם בינוני מאוד ואפילו גרוע ביחס לקבוצת טופ. הוא לא באותה רמת 'סירחון' כמו פוגבה שאפשר היה להרוויח עליו המון כסף בעבר.

    - שחקני העבר במה הם אשמים בדיוק? פה ושם אולי כל הרוי קינים למיניהם מחפשים את החרא, אבל הם לא צריכים לרדת על יונייטד כדי להיות בכותרות. הם פשוט לא קונים את הבלוף של מה שנהיה בקבוצה. לא מסתנוורים מחודש אחד מוצלח של הקבוצה כקבוצה או של שחקן רכש כזה או אחר. קודם שיונייטד תחזור להיות קבוצת כדורגל ואז אפשר יהיה לדבר על קבוצה מצליחה. בעונה שעברה חשבתי שהיא חזרה להיות כזו.
     
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,136
    לייקים שהתקבלו:
    26,246
    מין:
    זכר
    שחקני עבר בתקשורת הראו את האינטגריטי האמיתי שלהם במהלך כהונת סולשיאר.

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
  6. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,403
    לייקים שהתקבלו:
    411
    יונייטד תראה אחרת בעונה הבאה עם כל מאמן שאינו דינוזאור.

    אני לא מצפה לזכייה מהירה באליפות אלא לכדורגל אטרקטיבי כמו בימים היפים של פעם, לכל קבוצה גדולה היו ויהיו שנות שפל ואין לי ספק שזמננו לחזור להיות קבוצה גדולה עוד יגיע בשנים הקרובות כאמור עם כל מאמן שאינו דינוזאור.
     
    prica9 אוהב/ת את זה.
  7. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,210
    לייקים שהתקבלו:
    4,937
    שים לב שבפסקה הראשונה, אתה מתייחס לדברים שאחרים עשו בהקשר שלהם - נתנו לזה חוזה, הפכו את ההוא לקפטן, וכו'. כלומר, שוב, האשמה היא על המועדון בגין ההתנהלות שלו עם השחקנים.

    אני מסכים שחלק מהשחקנים הללו הגיעו לנקודת האל-חזור, אבל הם לא נולדו כך. ההתנהלות הגרועה איתם הפכה אותם לכאלה. ולכן, מוריניו לא צדק לגבי אף אחד מהם.
     
  8. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,210
    לייקים שהתקבלו:
    4,937
    לא היית פעם אוהד יונייטד?

    (לא שצריך להיות אוהד יונייטד כדי להימנע מגיבוב של שטויות כאלה).
     
    LFC-Gerrard1 ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,136
    לייקים שהתקבלו:
    26,246
    מין:
    זכר
    אל תטרח. תניח לו.
     
    Sir Alex Ferguson ו-LFC-Gerrard1 אוהבים את זה.
  10. prica9 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/21
    הודעות:
    779
    לייקים שהתקבלו:
    204
    מין:
    זכר
    הסברתי כבר.
    הוא אוהד הצלחות, שמנסה להתקבל כסקאוזר בכך שהוא יורד על יונייטד כמו בן 3.
    נתעלם וזה ייעלם
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/3/22
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    טוב מאוד שאתה שומר על אופטימיות, אני לא חושב למשל שאתה עיוור. מה שכן התחרות באנגליה הולכת ונהיית קשה, מנצ'סטר סיטי וליברפול, כל עוד יורגן קלופ נמצא - חזק בעניינים גם עם מדיניות רכש קצת צנועה ביחס לשאר, אנחנו עדיין לא יודעים מה יהיה עם צ'לסי ועוד לא לקחנו בחשבון את ניוקאסל שיכולה לעשות כמה צעדים קדימה. הדרך לתארים עשויה להיות ארוכה גם אם יקבלו החלטות נכונות. מה שכן, אני חושב שהרבה מועדוני ענק שנפלו לתהום - היו בסיטואציה שונה קצת, נסגר הברז בעוד יונייטד מבזבזת בלי סוף. למשל מילאן כבר לא רכשה שחקנים גדולים אלא ריבאונדים ושאריות. יש גבול עד כמה אפשר להיכנס לשיתוק בגלל עזיבה של מאמן, כמה שהוא היה היסטורי, אנחנו עוד מעט עשור. יותר ממחצית מהזמן שיונייטד בתרדמת. מעט מאוד שחקני רכש שהם ברמה של ברונו הגיעו לדוגמא. מעט שחקנים שהגיעו בפרופיל נמוך ובלי הר של ציפיות - והפתיעו לטובה (כמו ג'י סונג פארק בעבר, נמניה וידיץ' וכן הלאה). יובנטוס ירדה ליגה והצליחה תוך כמה שנים להתארגן מחדש ולזכות באליפות, אליפויות, ולבנות בסיס שידגדג זכייה בליגת האלופות.
     
  12. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,403
    לייקים שהתקבלו:
    411
    סבלנו מרצף של מאמנים גרועים שאחד יותר הזיק לקבוצה מקודמו, אבל בעונה הבאה הכל ישתנה ונזכה לראות על הקווים מאמן ברמה גבוהה שיחולל בנו שינוי לטובה. אחרי שוודוורד עזב אותנו אני מרשה לעצמי לגלות אופטימיות לגבי שיקול הדעת של ההנהלה למרות חוסר המושג שלה בכדורגל!
     
  13. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,210
    לייקים שהתקבלו:
    4,937
    כפי שכתבתי בעבר, אני מאמין שקבוצות מצליחות יכולות להיווצר במספר דרכים. זו יכולה להיות מערכת מצוינת שבה המאמן לא בהכרח חייב להיות עילוי כדי להוביל להצלחות אלא פשוט להתאים למערכת ולתוכנית. זה גם יכול לבוא מלמטה, ממאמן מעולה שהמערכת תיתן לו לעבוד.

    די ברור לי שליונייטד אין מערכת שתוביל את הקבוצה להצלחות עם מאמן נחמד. מצד שני, אני גם חושב שהמערכת ביונייטד - בטח עכשיו - היא לא כזו שתפריע למאמן מעולה. תכל'ס, מדובר בחבורת למל"מים. האם יש מאמן מעולה שכזה בשוק? לא יודע. מעריך את פוצ'טינו, מעריך את טן האח, אבל לא יודע אם הם כאלה. אין לי ספק, למשל, שטן האח גם ניזון ממערכת נהדרת באייאקס.

    ועם זאת, אני כרגע לא מסתכל על סיטי או ליברפול. נתחיל בזה שיונייטד תתחיל לשחק כדורגל טוב ומודרני, שתתחיל להתקדם באמת (ולא בכאילו, כמו אצל סולשיאר), ואז נראה לאן זה ייקח אותנו. בסוף התוצאה היא פונקציה של עוד דברים, לרבות עונות טובות יותר, טובות פחות, או טובות ברמת עילוי של היריבות. זה לא תלוי רק בנו. למקסם את היכולות שלנו, לעומת זאת, זה כן בידיים שלנו. ואת זה לא עשינו כבר המון זמן.
     
    oranfu, Sir Alex Ferguson ו-k_700 אוהבים את זה.
  14. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    כן כן ברור ברור, טן האח שכל מה שהוא מכיר זה הילדים החמודים באייאקס הוא זה שיצליח עם החלאות הרעילות שלכם. ברוווווור.

    #לאלומדיםכלום
     
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,136
    לייקים שהתקבלו:
    26,246
    מין:
    זכר
    יונייטד תשחק לראשונה בגמר גביע הנוער מאז 2011, הקבוצה של פוגבה, לינגרד וראבל מוריסון.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.