מנצ'סטר יונייטד 2022/23- עידן חדש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י prica9, ‏11/6/22.

  1. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,210
    לייקים שהתקבלו:
    4,937
    כהרגלו בקודש, המועדון הפך מאמן למשיח ולאיש שיפתור הכל. זה אף פעם לא יעבוד.

    הבעיה היא שכרגע טן האח מסתבך גם עם הדבר הבסיסי האחד שכן אמור להיות בשליטה שלו גם במועדון בריא לגמרי, וזה להנהיג סגנון משחק ולסדר כמו שצריך את הכלים שעומדים לרשותו. היו בעונה שעברה תקופות שבהן יונייטד נראתה כמו קבוצה מאומנת ברמה ממש טובה. זה נעלם אחרי פברואר בנסיבות מובנות, לנוכח לוח המשחקים המטורף.

    הבעיה שזה לא באמת חזר.
     
    Sir Alex Ferguson ו-Cup of Tea אוהבים את זה.
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,136
    לייקים שהתקבלו:
    26,246
    מין:
    זכר
    זה אומר שהיא לא באמת הייתה מתאימה לפילוסופיה של מאמן. שוב ריצה טובה זה לא חדשות. גם למאמנים קודמים היו. אבל לא הייתה ליונייטד את היכולת לשחק כדורגל טופ ברמה קונסיסטנטית, רמה מובנית. גם בריצה הטובה, הקבוצה סבלה מחוסר איכות בסיומת ובסוף זה היה בנוי על פלסטר בדמות קזמירו שכמו כל ברזילאי טוב, יורד מהר בכושר משחק שלו בגיל 30+.
    טן האח התחיל פה מהרגע הראשון מפאניקה ומוד השרדות. הלך לאיבוד מהר מאוד. מעולם לא הייתה לזה התכנות, לפחות כל עוד המכירה לא קרתה מספיק מוקדם לפני העונה הזו. בפירוש דורטמונד התאימה הרבה יותר בשבילו ולדעתי זה היה נגמר באליפות ותהילה. ואן חאל איש חכם. כדאי להקשיב לו.
    לא מאמין בדברים שנטעו עקום. וכך היה במכבי חיפה. יכול להעיד מקרוב. שישאל את מי שתחתיו עבד כעוזר.
     
  3. MaxAaRons Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/22
    הודעות:
    3,259
    לייקים שהתקבלו:
    224
    טן האח הוא ממש לא מתאים לבעלים חדש באשר הוא.
    גם אם אני מסכים עם שאר הדברים של אלכס ,זה בלבול ביצים שטן האח יצליח במערכת בריאה.
    מדובר במאמן שהיה רוצה את כל הבלופים האלו בכל מקרה ,וששיטת המשחק שלו היא העתק ישיר לשיטה של סולשאייר.
    יענו שלח כדורי עומק לפוליטיקאי האוברייטד.
    סה-טו.

    לגבי המשחק היום,אוננה אפס וזה כבר אני מזמן ידעתי למרות הצלות טובות בסוף.
    איזה משחק רגל? איזה מסירות טובות שיוצרות מצבים לשער?
    אלוהים יעזור לנו.

    מרטינז במשחק באמת שערורייתי ,האוברייטד הכי גדול בליגה ,אני אמרתי פה 90000 פוסטים שאין לשחקן הזה שום השפעה ,הוא נעדר ממרץ בעונה הקודמת ובכלל שחכתי שהוא קיים.
    קצת יותר טוב מלינדלוף ומגוויר ,וואו ,איזה הישג ,לא בטוח שהוא עושה הרכב ב5 קבוצות בליגה.
    לינדלוף לעומת זאת הבלם הכי גרוע שאני זוכר ביונייטד ,לא הייתה לנו עגלה כזו,לא יכול להיות הבלם הפותח בלוטון\שפילד ,אני מוכן לשים 10000£ על זה בכל רגע נתון.
    באמת ,משחק אחד טוב הוא לא נתן בכל הקדנציה שלו פה,אני לא יודע מה השחקן הזה עושה אצלנו, באמת, איך שינסו להעזיב אותו הוא אוטומטית בטורקיה כמו פרד.
    הפספוס של הכדור רוחב היום היה מביך ,באמת אני לא יודע איך הוא הפך לשחקן ביונייטד ,זה כנראה הסטנדרט הכי גרוע של המועדון בבחירת שחקנים מאז ה80's

    ראשפורד ופרננדס מתחת לכל ביקורת וזה המשך ישיר לעונה הקודמת ,מישהו ימכור אותם מתי שהוא ? או שכל עוד יש להם ואליו הם ימשיכו לזהם את המגרש?
    הוילנד בסך הכל מותק ,הקיי700 של היקום וילדים בטוויטר יכולים לחכות לשנת 2025 ,שם אולי נראה חלוץ.

    אריקסן וקאסמירו במשחק עלוב ביותר אחרי משחק טוב נגד ארסנל ,בכל מקרה מדובר בשחקנים שבקרוב יהיו בני 32 ,אני מאוד מקווה שאנחנו לא נקבל עונה גריאטרית העונה, המשחק היום נורת אזהרה ,נקווה שזה לא ימשיך ככה כמה חודשים כמו פרננדס וראשפורד ,אחרת המצב שלנו יהיה מאוד קשה.

    רגילון כמובן שחקן חיה וזה ברור ששואו האפס ומאלסיה שיש לו רק 90 דקות טובות נגד רומא ברמות האלו יועדפו על פניו.
    מקווה שיקרה נס ונחתים אותו.

    כל השאר בינונים כרגיל.
     
  4. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,714
    לייקים שהתקבלו:
    6,734
    13 דקות טובות לגרינווד בנצחון שהושג בדרמה בתוספת זמן(הוא הוציא את הקרן שהביאה לגול). נראה חד בימין, כאילו הזמן לא עצר.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אריק טן האח היה יכול לקבל "הגנה" מסוימת או להגיד שיש לו נסיבות מקלות אם זו לא הייתה העונה השנייה שלו בקבוצה. אני מסתכל על מנצ'סטר יונייטד וביותר מדי זמן רואה כדורגל של יחידים. היא לא יודעת מה לעשות עם הכדור, כן נוח לה לטוס למתפרצת. יש את ברונו פרננדש, את מרקוס ראשפורד וזהו. במה בא לידי ביטוי כל "ההילה" או העבודה שלו במנצ'סטר יונייטד? שואל ברצינות, סתם בצד את התקופה שלו באייאקס אמסטרדם. לא עושים סיכומים במחזור החמישי אבל אלו בדיוק אותן החולשות שאפיינו את הקבוצה בעונה שעברה, אין שום שינוי. כשקאסמירו לא טוב אז יש בעיה. ואין לו פרטנר אמיתי בקישור בעבודה השחורה. לא הובא רכש טוב מספיק גם ביתר העמדות פרט אולי לאוננה. הפעם גם חדר ההלבשה אמור להיות בריא יותר.
     
  6. one united Member

    הצטרף ב:
    ‏8/8/16
    הודעות:
    1,935
    לייקים שהתקבלו:
    328
    מין:
    זכר
    אני חושב שבאמת הבעיה הגדולה של טן האח שהוא בא עם שיטה שהוא מאוהב בה,שאולי הצליחה לו בהולנד ומנסה ליישם אותה ביונייטד בלי באמת להתחשב בחומר השחקנים, ולא פחות מכך-רמת היריבות.
    מה שקל היה לו באייקס לעולם לא יעבוד כאשר ב 11 שלך יש לפחות 7 שחקנים שלא מתאימים לסגנון הנעת הכדור מלמטה -הבילד אפ אתם קוראים לכך?.
    יש שני דברים שכרגע אנחנו לא יודעים/לא יכולים לעשות:
    א. ללחוץ למעלה-זה פשוט נראה פאטתי כששחקנים נכנסים פתאום "לאמוק" ל15 שניות ומתחילים לרוץ בלי שיטתיות אחרי שחקני היריב.
    ב. אנחנו לא יודעים להניע כדור מהשוער (זה השוער עם משחק הרגל המשובח?שיהיה) ואנחנו נראים עלובים כשמנסים לעשות זאת מתוך רצון לרצות מאמן שבא עם סגנון מהבית.
    מה שנשאר לנו ,זה באמת רק לחכות נמוך מאד ולצאת בשיאאא המהירות למסירה ארוכה/מפתיעה לכיוון ראשפורד/גארנצ'ו/הוילנד......כן זו לא היונייטד עם "ההילה" אבל זו יונייטד שתכיר במציאות ותשחק עם השיטה המתאימה והחומר הרלוונטי.
     
  7. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,714
    לייקים שהתקבלו:
    6,734
    דווקא הביקורת האחרונה שאפשר להגיד עליו אחרי המשחק מאתמול זה שהוא בא עם שיטה שהוא מאוהב בה בלי להתחשב בחומר השחקנים וברמת היריבות.
    הוא לא שיחק בסגנון ששיחקת אתמול בהולנד(לחץ גבוה מאוד, יהלום עם קשר מרכזי בימין) ואני גם לא זוכר אותו משחק בהולנד עם שני מנהלי משחק מאחורה כמו שניסית לשחק בחלק האחרון של המשחק. גם בבילד אפ של ההתקפה שלך אתמול ניסית לשחק הרבה יותר ישיר והרבה פחות סבלני מאחורה.

    הוא אמר לפני המשחק שהוא תכנן לשחק ככה גם מול ארסנל אבל מקטומיני לא היה כשיר ברגע האחרון להרכב. לנוכח כל החיסורים זו מחשבה חכמה רק שהמצב המנטלי שהקבוצה שרויה בו כרגע לא מאפשר לה להתמודד עם כל מיני הפתעות לא צפויות תוך כדי המשחק(למשל, שברייטון למרות שוקינג של 20-25 דקות ראשונות משחקת בנחת ומבקיעה מהנסיון הראשון שלה..).

    בסוף בהרכב החזק שלו אחרי החיזוקים מהקיץ אני כן חושב שיש בו רוב מוחלט של שחקנים שמאוד מתאימים לסגנון שהוא רוצה להחיל על הקבוצה וכרגע עם כל האילוצים, במיוחד במרכז השדה, זה נראה הרבה פחות מתאים.

    האחריות כמובן עליו על התוצאה מהמשחק האחרון. כל העליהום שקורא ב90 אחוז מהקבוצות שלנו ברשת לפטר אותו מייד כי ראינו מספיק מוגזם מאוד.
    למרות הפתיחה החלשה לעונה הוא ביי פאר המאמן שהראה הכי הרבה(ולדעתי בפער) מכל מאמן אחר שהיה פה מ2013 ואם בארסנל יכולים לגלות סבלנות שנתיים עם המאמן שלהם למרות שסיים פעמיים מקום 8 ולא הראה כמעט כלום, גם פה אפשר לתת לו לפחות את הסבלנות להריץ חודש עם הסגל הבכיר שלו. אבל כרגיל בקן הקוקיה הזה, האוהדים שלנו ברובם מאוד מתאימים להנהלה ולבעלות שלנו. אתה לא צריך יותר מ2-3 תוצאות רעות ביונייטד כדי שיחרצו את הגורל שלך.
     
  8. one united Member

    הצטרף ב:
    ‏8/8/16
    הודעות:
    1,935
    לייקים שהתקבלו:
    328
    מין:
    זכר
    אבל גם אתמול ביהלום המיוחד שהוא ניסה, מי היה הקשר הימני? מקטומיני!!!!!!!
    זוכר שלפני המשחק התדיינו כאן שנינו אם מקטמיני ישחק אחרון או ילחץ מקדימה ראשון? אז טן האח ממציא לו תפקיד חדש? מה הוא חשב יקרה?
    אני אזרום איתך על שינוי טקטי, אז יהלום מפגר? עוד פעם לתקוע את ראשפורד שיגיע להזדמנויות שלו באמצע ויתבלבל?
    אתה רוצה כדורגל ישיר? אז שלישיה מהירה מקדימה שראשפורד בשמאל ומצידדי גארנצ'ו בימין( במתפרצות הוא יכול), אבל מה זה היה אתמול?
    ברייטון עם 3-4 שחקני התקפה בכירים שלא פותחים עושים לנו בית ספר ולקינוח שמים את לאמפטי בשמאל(מי אמא טירלול?) כדי שמקטומיני ירוץ אחריו כשלאמַטי תוקף,מצחיק............הרי דאלוט היה עסוק עם מיטומה אז מקטומיני על לאמפטי- מיס מץ ע"פ מילון אבן שושן
     
    Sir Alex Ferguson ו-MaxAaRons אוהבים את זה.
  9. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,210
    לייקים שהתקבלו:
    4,937
    כשאני מסתכל אפילו על ההרכב החסר שעלה אתמול, על השחקנים, אני לא רואה שום סיבה שהקבוצה הזו לא תוכל להניע כדור מאחור.
     
  10. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,714
    לייקים שהתקבלו:
    6,734
    הוא לא המציא לו תפקיד חדש. הוא שיחק קשר בימין ביהלום, זה בערך אחת האופציות היחידיות לשחק איתו במשחקים גדולים מול יריבות חזקות.
    מי שעבר הרבה ימינה כשהכדור ברגליים שלך כדי לנסות לנהל משהו בהתקפה היה ברונו.
    ראשפורד בכלל לא שיחק באמצע, להיפך שיחק בשמאל(תסתכל גם במפות חום), גם ביהלום הוא הגיע משמאל.
    מה שכן היה הטעות זה שכל הזמן חיפשנו רק אותו בבידודים כדי ש״יציל״ את המצב. פה נפלנו בגדול וזו נטייה שלנו כל הזמן להתלות בשחקנים שמגיעים משמאל. כנראה יש פה שקלול גם של חוסר בטחון של הקבוצה מול ההרכבים שהיא עולה בהם והתוצאות האחרונות+ כל הרעש שיש סביב הקבוצה עם שלושה שחקנים שמסיימים פה סיפור בפחות מחודש אחד.

    ברייטון עם בערך 5-6 שחקנים בכירים שלא פתחו אתמול, כולל שתי רכישות מרכזיות שלהם שעוד לא נכנסו לרוטציה ויכנסו בקרוב.
    לאמפטי שחקן שתופר את האגף עם מהירות וכדרור, זה בערך מה שיש לו להציע ברמה גבוהה. ככה שלא מפתיע שאת הדברים האלה הוא נתן.
    קצת יותר מטריד איך לא אתגרנו אותו בכלל בהגנה וכשהוא סחב צהוב מהדקה ה-4 ושיחק בצד שמאל עם רגל ימין. פה נפלנו שוב.

    אנחנו נצטרך למצוא פתרון טוב לימין, נצטרך שאמראבט יכנס מהר מאוד לעניינים כי כמו שאמרתי לך אריקסן ליד קאסמירו לא מחזיק מים ליותר מ30-40 דקות כבר. זה פשוט לא נראה תחרותי ברמה הפיזית.
    אני אופטימי כי אמראבט, מאונט, קובי קרובים מאוד לחזרה והם יחזקו אותנו משמעותית.

    כששואו ואמאד יחזרו גם כן אתה כבר תראה גם ספסלים טובים יותר.

    רגילון היה טוב מאוד אתמול וזה משמח אותי. נראה מאוד מסונכרן בהתקפה ולא נתפס בהגנה. הוא ואמראבט עם פוטנציאל גבוה להיות בינגויים ב0 סיכון ובסכום מצחיק.
     
  11. one united Member

    הצטרף ב:
    ‏8/8/16
    הודעות:
    1,935
    לייקים שהתקבלו:
    328
    מין:
    זכר
    אמיר, השוער, זה לא מה שחשבת ותכננת,לינדלוף שערוריה,דאלוט שחקן חלש מאד, קאסמירו בכושר נוראי ומקטומיני זה מקטומיני,אלו לא שחקנים שאפשר לעשות איתם משהו.
     
    MaxAaRons אוהב/ת את זה.
  12. one united Member

    הצטרף ב:
    ‏8/8/16
    הודעות:
    1,935
    לייקים שהתקבלו:
    328
    מין:
    זכר
    ברונו בורח לצדדים תמיד כי הוא "כזה" באופי, תמיד מנסה למצוא את המקום הנכון במגרש.
    ראשפורד ביהלום היה חלוץ נוסף ליד הוילד אבל הוא פשוט לא מרגיש נוח שם אז ברח שמאלה ואיפשר קצת לאריקסן לעזור באמצע.
    ככה אני ראיתי את הדברים.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  13. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,210
    לייקים שהתקבלו:
    4,937
    השוער הגיע לפני חמש דקות. לינדלוף בלם מוגבל, אבל יש לו טיפול בכדור ויכולת מסירה. וזה שקאסמירו בכושר נוראי, נו, מה לעשות. אתה לא משנה סגנון משחק כי מישהו בכושר גרוע.

    הנקודה שלי בעינה: ההרכב של אתמול לא היה הרכב של שחקנים שלא מסוגלים להניע כדור. כמובן, כשהקבוצה מחוברת, מתואמת ויודעת מה היא רוצה. לדעתי זו הבעיה הראשית שלנו, ולא היכולת של שחקן ספציפי.
     
  14. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,714
    לייקים שהתקבלו:
    6,734
    לא הוא לא תמיד כזה.
    ברונו עם הכדור ברגל שלך שיחק יותר אחורה וימינה ממקטומיני.
    המחשבה במקטומיני ויהלום היה כדי לאפשר למקטומיני לגעת כמה שפחות בכדור כשהוא אצלך ולאפשר לו ללחוץ גבוה יותר מאריקסן וקאסמירו על המגרש(מה שבעצם אמרתי לך שסביר שיקרה לפני המשחק).

    ראשפורד- לא רק שהוא שיחק בשמאל אתמול הוא אפילו שיחק יותר בשמאל מרוב הדקות שלו בעונה הנוכחית. הוא ממש שיחק בכנף. לרוב חיכה לפריצות של רגילון על האגף או שהיה הכתובת לכדורים ארוכים כשהוא פנוי בשמאל ואמור לקבל בידודים באחד על אחד מול וולטמן. זה נראה אתמול פחות טוב כי חיפשנו ״רק״ את ראשפורד שיציל אותנו.
    זה כמעט הספיק לשער אחד מההזדמנות הראשונה הנורמלית שקיבל בסוף הויילן לרגל.

    זה לא המערך הרגיל של טן האח וברור שהוא ניסה לצאת מהקופסא אתמול כדי ״להקשות״ על ברייטון לשחק את המשחק הקבוע שלה ולהפתיע אותם עם לחץ גבוה(מה שאנחנו בדרך כלל לא עושים).
    מאמין שאם היו לו את הכלים המרכזיים שלו לא היית רואה את אריקסן ומקטומיני בהרכב והיית משחק בצורה אחרת לגמרי.

    הסגנון הזה כן הפתיע את ברייטון ואיפשר לנו לשלוט טוב במרכז השדה ב25-30 דקות הראשונות אבל שם זה נעצר כי ברייטון קבוצה שיכולה לעבד מידע תוך כדי המשחק ולהתארגן מחדש בעוד אצלינו כשיש הפתעות, העסק קורס. בטח במצב הנפשי הנוכחי. שם צריך לראות שיפור שמגיע רק כשאתה צובר בטחון.
     
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,136
    לייקים שהתקבלו:
    26,246
    מין:
    זכר
    אין בעיה בטן האח. המועדון לא מבין למה מינה אותו ולכן זה בזבוז זמן.
    ולמה המועדון לא מבין למה מינה אותו? מפני שהוא מציב כל כך הרבה מכשולים, בעיות ומן הרגע הראשון מאלץ אותו גם לבחור שחקנים לבד וגם להתפשר ביותר מדי דברים, שזה בלתי אפשרי ואין כבר טעם במינוי.

    Sent from my SM-S906E using Tapatalk