מנצ'סטר יונייטד 2022/23- עידן חדש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י prica9, ‏11/6/22.

  1. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,304
    לייקים שהתקבלו:
    7,256
    התקדם זה אנדרסטייטמנט. הוא שנות אור קדימה.

    ב-2010 המאמן של אינטר נחשב לבין הטובים בעולם אם לא הטוב שבהם. הוא נשאר ב-2010 והיום נחשב לאחד המאמנים החלשים באירופה, כזה שיותר הורס מאשר עוזר.
     
  2. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,792
    לייקים שהתקבלו:
    6,742
    ב-3 עמודים האחרונים בדיון הזה לא נראה שמישהו מהם קלט את זה עדיין.
    אינטר של היום משחקת משחק מגוון ומודרני הרבה יותר.
    יכולה לשחק הגנה טובה ויכולה לשחק התקפה מצוינת.
    גםןן הפערים הכלכליים בצמרת האירופאית גדולים יותר משהיו ב2010 ועדיין אינטר איפשהו בטופ 6 שזה מכובד מאוד לטעמי.
    מבחינת עומק הסגל שלה אפילו יותר מזה.
     
  3. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,792
    לייקים שהתקבלו:
    6,742
    אז באחת מהסקירות הכי ארוכות של וויטוול על כל מה שהתרחש במועדון מיום הגעתו של טן האח ורגע לפני שרטקליף ובריילספורד אמורים להכנס הוא מציין פרט מעניין:
    The Casemiro deal, worth £60m plus £10m in add-ons, ended United’s hopes of a move for Harry Kane this summer because the England striker’s wages would have been too great to work into FFP regulations. Kane was Ten Hag’s top choice at centre-forward but United never considered a genuine approach.

    United went for Casemiro because Ten Hag needed an immediate impact and he was available having decided to leave Real Madrid after nine years. United’s football department mapped out how he would fit in the team, delved into his injury record, and came to a unanimous decision to proceed. At the time, West Ham were refusing to entertain offers for Rice and Ten Hag did not want to wait. Casemiro enjoyed an excellent debut campaign, playing a career-high 51 games, but has looked short of his best this season and has been out with a hamstring injury since November 1.

    כאמור הבעיה עם קאסמירו זה החוזה הגבוה על אורך חוזה נמוך יותר משהיה אפשר להביא לקשר צעיר יותר.
    כבר שם נוצר הקושי מול הffp. למרות השקרים החוזרים פה בדיון(ללא שום ביסוס כמובן) שטן האח לא רצה את קיין שנה אחר כך והעדיף חלוץ בן 20 עליו.

    בכתבה גם מתרכזים בעיקר על חוסר החזון של מורטאו שהיה כמו מישהו שניסה להוציא דברים לפועל יותר ממישהו עם תוכניות מגירה מסודרות ומפרטים גם מה התפקידים הראשונים שיהיו לבריילספורד עם הכניסה לתפקיד(רמזים עבים להזזה של מורטאו הצידה).

    הרבה פרטים חדשים לדעתי יוצאים משם.
     
  4. MaxAaRons Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/22
    הודעות:
    3,280
    לייקים שהתקבלו:
    224
    קאסמירו שחקן ענק , אבל העסקה עצמה הייתה אומללה.
    350 אלף לשבוע ושכר העברה של 60 מיליון ליש"ט מראה על מועדון נואש מאוד.
    הרי ברור שאחרי שנה שנתיים אתה כבר מחפש לשלוח אותו לmls\מפרץ.
    וזה בדיוק מה שקורה עכשיו :)

    אבל מצד שני... אם היו נרכשים שחקנים טובים מלבדו (וכל הרכשים בראשות הבן זוג של חברי הדיון פה ליסנדרו מרטינז ,הם רכשים כושלים).
    זה היה "מטשטש" את ההעברה הזה.
    היית מקבל עונת שיא מקאסמירו ,אחרי זה עונה קצת פחות טובה כמו עכשיו ,הקבוצה בכיוון טוב ,והברזילאי בדרך לאכול שווארמה בג'דידה.
    בסוף הכל הפוך כי המנגר שלך יצור הכי גדול שאי פעם דרך בקרינגטון.

    אגב... גם מורטאו אפס מאופס, כי עשה כל טעות אפשרית הקיץ ובקיץ הקודם בגזרת מכירות שחקנים.
    מזל שלפחות בגלל האפסיות שלו בניהול מומ שחקנים עלובים האלו שטן האח דרש לא הגיעו :
    דה יונג ,אראנטוביץ, גאקפו,נונייז,ראביו, ועוד נגרים ואפסים.
     
  5. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,792
    לייקים שהתקבלו:
    6,742
    העסקה עצמה היא לא באמת הבעיה. היא יקרה אבל אתה קיבלת וורלד קלאס שמעבר לאיכויות שלו הוא הדמות שהיית צריך בקבוצה חדשה שמנסה לעשות איתחול למערכת והטייטל הכי חזק שנדבק לה שזה סגל בלי אופי ובלי יכולות אימון.
    המשכורת גבוהה יחסית כי האורך חוזה קצר והשחקן בדיוק היה כוכב בקבוצה שזכתה בצ׳מפיונס(בפעם החמישית איתו).זה המחיר שתשלם. אם מתוך השלוש שנים האלה הוא יתן לי שנתיים טובות+ זו עסקה מצוינת.
    הבאתי את הדוגמא הזאת כי פעם בשבוע למשה ממש מתחשק להציף שוב את הפייק הקבוע שלו שטן האח לא רצה את הארי קיין והעדיף כל מיני אופציות אחרות כשפעם אחר פעם עוד מקור איכותי אומר בדיוק ההיפך.

    רייס שמוזכר בפסקה הזאת בהמשך הכתבה מציינים כמה פעמים שזה לא באמת היה שם ריאלי כי היה ברור שהוא לא על המדף באותו קיץ(אחת הסיבות שאף מועדון לא ניסה באמת ללכת עליו למרות שכמה סימנו אותו לקיץ אחר כך). את פאלהינה שאני רציתי לא באמת הכירו או לא העריכו כמה הקליטה שלו בפריימרליג תהיה קלה ומהירה וכנראה לא חשבו שיתן את אותו אימפקט לחדר הלבשה שנתן קאסמירו מהשנייה הראשונה.
    בסוף באותו קיץ לא היו הרבה מאוד אופציות לקשרים אחוריים איכותיים ואל תשכח שגם מכרת/שחררת שישה קשרים באותו קיץ. אם אתה לא הולך על כמות אתה צריך למלא חלל באיכות ורצוי שיהיה מישהו לא פציע. קאסמירו גם אופציה שנפתחה רק בסוף החלון כשהוא הודיע על כוונותיו.

    יש המון דברים שמפורטים בפעם הראשונה בטור הזה של וויטוול.
    למשל, נאמרה לא מעט האגדה שפרגוסון שולט בקבוצה מהצד ו״מייעץ״ בפועל עוד לפני החדירה של מורטאו לקבוצה הראשונה קורה בדיוק ההפך.
    הוא ומורטאו לא מסתדרים כבר כמה שנים טובות ומורטאו הבין שהטיפוס שלו למעלה יצטרך להיות מלווה בחיזוק המעמד שלו בעיני וודוורד וג׳ואל.
    מפורט למשל איך שסולשאייר הביא את פרגוסון לפגישה ההיא עם מארק בלינגהאם וג׳וד(אז בן 16) ושניהם תכננו להציג לו מצגת מקצועית ארוכה, מורטאו(אז בעיקר עבד צמוד לוודי בגיוס של שחקנים צעירים/אקדמיה) מהר מאוד השתלט על הפגישה והוציא את מארק והאבא ל״סיור״ במתקני המועדון כדי לדבר איתם לבד.
    אחר כך כשהיה לו עימות עם פרגוסון הוא עשה את המורטאו הרגיל- מיס אנדרסטנדינג. התולעת הזה לפי אנשים במועדון מתואר כבן אדם שמצטייר כחסר אגו, כזה שתמיד מאמין שהוא יכול לחפור את הדרך שלו למעלה, גם אם צריך לקחת צעד לאחור.
    למשל כמו עכשיו כשהוא מנסה להתחנף כבר כמה שבועות לרטקליף כדי שישאיר אותו בתפקיד צדדי יותר בקבוצה הראשונה.
    מתוך מחשבה כמובן שבהמשך יוכל לעשות גרנט מעל לראש של מישהו אחר.

    אגב, וויטוול אומר שהפעם הבאה שלפרגוסון היה איזה קשר כלשהוא למשהו במועדון היה כשארנולד(שרק נכנס לתפקיד) התייעץ איתו לגבי המלצה על מנהל מקצועי שאפשר לשים במערכת ליד מורטאו ופלטשר.
    פרגוסון המליץ על דן אשוורת׳(שהוא עכשיו השם שנשמע הכי חזק על ידי בראיילספורד ורטקליף) שעשה עבודה גדולה בבנייה הראשונה של ברייטון ואחרי שסירב לנו הלך לניוקאסל וגם שם כבר מתחיל להשאיר חותם. הוא הכיר אותו ואת העבודה שלו שנים עוד מהתקופה בווסט ברומיץ׳.
    באותה שיחה פרוגוסן המליץ גם לבחון לעומק את העבודה והיקף הסמכויות שניתנו למורטאו ובעיקר האנשים ליד שהביא(למשל האגריבס מאדידס שינהל מומ במקום גאדג׳).

    בכל הכתבה הזאת מתואר איך בזמן קצר מורטאו משמיד עוד יותר כל חלקה שעוד עבדה במועדון הזה.
    למשל את ג׳ים לאולר ומארסל בוט הוא דחק החוצה כי הם לא היו יסמנים שאמרו אמן על כל מיני טאלנטים שהמועדון איתר. הייתה להם דיעה.
    בקשר לשניהם אני יודע ממקור ראשון שהם היו מעורבים בהגעה של קובי מאיינו לאקדמיה וכפי שפורסם מרסל בוט היה מאלה שאיתר הרבה מאוד כשרונות גדולים שבסוף המועדון לא הלך עליהם(למשל הוא ומאיורגה שאז עבד במועדון עם קאייסדו כשעוד היה באקוודור).

    אתה מזכיר את ארנאטוביץ׳ אבל זה שם שבכלל הביאו היס מנים של מורטאו כאופציה זולה באותו קיץ(עשו את המדרג המגוחך שלהם לכשרונות והוא היה שם).
    טוב מאוד שלא יצא לפועל כמובן.

    הכניסה של רטקליף שנראית כנראה כמו הכרזה שלפני הבוקסינג דיי כפופה לאישור של הפריימרליג מה שעשוי לקחת כמה שבועות טובים מה שאומר שלא צריך לצפות לשינוי במצב הפיננסי שלנו בחלון הקרוב. כלומר עדיין כפופים למכירות כדי להוציא עסקאות זולות או לחפש השאלות עם אופציה וכאלה.
    אם היה קורה חודש אחורה כמובן המצב כבר היה אחר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/12/23
  6. MaxAaRons Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/22
    הודעות:
    3,280
    לייקים שהתקבלו:
    224
    לא יודע קיי ,להגיד שמנקנק האפריקאיות והבן שלו דחו אותנו רק בגלל שמורטאו הזיז את סיר ויסקי מאיזה שהיא פגישה ?
    קצת יומרני.
    ארנאטוביץ זה על טן האח (ראיתי דיווחים שלא מתלהבים במועדון להשכיב עוד 22 מיליון ליש"ט על אמארבט ,לא נורא אחי ,מקסימום הוא יכול לעבור לאל אטיפאק).
    עם זאת מסכים בכל השאר,מורטאו הוא בן אלף זונה גדול.
    לפני מספר ימים היה דיווח שהוא טס לסעודיה למכור שחקנים ,אני זוכר שציטטתי אותך :)
    לא יודע אבל אני פסימיסט מטבעי.
    יש לי תחושה שכאילו הוא ימשיך באותו תפקיד ולא יפוטר.
    הוא עוד יהרוג את כולנו! רוצייאח!
     
  7. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,792
    לייקים שהתקבלו:
    6,742
    איפה כתבתי לך שבלינגהאם בגיל 16 דחה אותך בגלל זה? תיארתי לך דוגמא לקונפליקט בין פרגוסון למורטאו שאז היה האיש הכי צמוד לוודי.
    אלוהים יודע מה היה קורה אילו הפגישה הייתה אחרת. אולי מארק כבר היה סגור בפרוייקט של דורטמונד מראש מתוך מחשבה שהוא מהנדס לבן שלו את המעבר הבא בעוד x שנים.
    הפגישה נוהלה בסוף על ידי מורטאו ונותבה בדרך שהוא רצה, בלי רעשי רקע.
    זה האיש שלקח על עצמו לשכנע את השחקן והאבא להגיע. בהצלחה עם זה.

    ארנאוטוביץ׳ זה לגמרי שם שעלה מתוך מכלול השמות שהמועדון עקב אחריהם. עוד לפני טן האח מורטאו התפאר שהוא הקים ביחד עם סטיב בראון(עוד לטאה עם לשון חומה שהצמיחה כמה ראשים ושרדה כבר כמה גלי פיטורים ביחד עם מורטאו, צמוד) צוות שעובד על הtrackerman המגוחך והמפורסם שלו. מן דטה בייס שכוללת המון יס מנים ואנשי דטהבייס שמאתרים כשרונות תוך ישום של איזה 5-6 נקודות שצריך לפגוש.
    ארנאוטוביץ׳ פגש את הנקודות האלה.

    הינה, מהדיווח של וויטוול בינואר.
    There has also been a recognition within United’s hierarchy that performing at Old Trafford, under global scrutiny, is a great challenge requiring the strongest mentality, and that this is an aspect deserving of more attention when bringing in players. The five permanent signings made last summer followed this principle, which also guided the aborted pursuit of Marko Arnautovic.

    ובהמשך הוא רומז לך שהשחקן הוא לא איזה ״רכש מרכזי בתוכניות של טן האח״ אלא עוד אופציה שאם ילכו עליה אז משאירים אותה לדד ליין(ממחיש לך כמה היה חשוב לטן האח להסגר על הרכישות המרכזיות שלו).
    Backlash from fans on ethical grounds compounded the reaction to United chasing a player aged 33 who had spent two of the three previous years in China, but there was a feeling internally that acceptance could have been found had Arnautovic been a deadline-day signing rather than a central piece of the Ten Hag era — which is what the timing of the bid to Italian club Bologna for the Austrian made him appear to be.

    אתה חושב שטן האח ישב וראה משחקים של בולוניה כשהוא מאמן את אייאקס כדי לסמן את השחקן המעפן הזה?
    בשביל זה יש trackerMan עם סטיב בראון ומ140 היצורים מסביבו.

    אני מההתחלה חשדתי שמורטאו זה מן יצור כלאיים שהצליח גם להערים בוודי(נזכיר, היה קרוב בכלל לסדר לעצמו מעבר לתפקיד באינטר מיאמי ואז דחף את וודי לסדר לו קידום דרך הגלייזרים כדי שישאר במועדון) וגם ליצר לעצמו מערכת משומנת של יח״צ דרך כל מיני עיתונאים שהוא נקשר אליהם שהיו מדליפים עליו pr תדמיתי בשקל 90 כשבפועל מדובר באפס הכי גדול שאי פעם דרך במועדון הזה וכל איש מקצוע רציני שהיה פה מדיוויד גיל, פרגוסון, ניקי באט, ג׳ים לאוולר ומארסל בוט הצביע על זה ואנשים מסביב סירבו להכיר במציאות העגומה שהביאנו עד הלום אחרי עוד קיץ מסוייט.
     
  8. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,218
    לייקים שהתקבלו:
    4,938
    לפי הכתבה הזו, ההפתעה הגדולה היא לא חוסר ההצלחה של יונייטד - אלא העובדה שלא ירדנו ליגה. קשה לחשוב על ניהול מזעזע יותר. מצחיק שגם עכשיו, פרגי בעצם מחזיק אותנו: ההצלחה שלו במקביל לזינוק הכלכלי של הכדורגל האנגלי אפשרה לנו להפוך לכוח הפיננסי שמחזיק אותנו עוד איכשהו בשולי הצמרת בעשור האחרון עם הופעות בליגת האלופות פה ושם. בלי הכסף הגדול, היינו בתחתית. או בצ'מפיונשיפ.

    כמו שהיה ברור בשעתו שהמינוי של סולשיאר מטופש, כך גם היה ברור עם המינוי של מורטו שזו פארסה. אפילו אם הוא היה האיש הכי מוכשר בעולם, יונייטד היתה צריכה להביא מישהו עם ניסיון ומוניטין בתפקיד הזה - פשוט בגלל שהתפקיד הזה לא היה קיים במועדון בעבר והיה צריך לבנות אותו. הרי ביונייטד לא היה בשעתו - ועדיין אין - מישהו שיהיה מסוגל לזהות בבן אדם כישורים טובים לתפקיד של מנהל מקצועי. לכן היתה חובה ללכת על מישהו שהוא כבר כזה.

    בסוף כמובן הלכו על "איש המערכת", כלומר על סתימת חורים. בנוסח "רציתם מנהל מקצועי? יאללה, הנה המנהל המקצועי שלכם".
     
  9. SoD Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/08
    הודעות:
    521
    לייקים שהתקבלו:
    220
    יונייטד זה הליכוד של ביבי רק שבסוף כל שנה יש טבלה שמשקפת ביצועים ביחס למדינות מתחרות. לא מצליחים בגלל אוסלו
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,179
    לייקים שהתקבלו:
    26,251
    מין:
    זכר
    הזוי מי שחושב שבלינגהאם לא ביונייטד בגלל שפרגי לא דיבר איתו. יותר מזה, יונייטד לא תצא לדרך חדשה כל עוד פרגי פעיל במועדון. הטעות הראשונה של עידן פוסט פרגי הייתה למנות אותו לדירקטור.
    בתור שחקן צעיר, לא הייתי רוצה להיות במועדון שנשק השכנוע העיקרי שלו זה אדם מבוגר מאוד.

    שחקנים שכדורגל מעניין אותם, אומרים לא ליונייטד.
     
  11. one united Member

    הצטרף ב:
    ‏8/8/16
    הודעות:
    1,935
    לייקים שהתקבלו:
    328
    מין:
    זכר
    מי שופך אור על קאמבוואלה הבלם שעולה ליד אוונס?
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,179
    לייקים שהתקבלו:
    26,251
    מין:
    זכר
    יונייטד צריכה להתחיל לחתוך הוצאות כבר בחורף. אפשר להתחיל מוראן למשל.
     
  13. MaxAaRons Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/22
    הודעות:
    3,280
    לייקים שהתקבלו:
    224
  14. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,792
    לייקים שהתקבלו:
    6,742
    היה פעם כשרון מעניין מאוד, יותר מדי עונות של פציעות עצרו שם את ההתפתחות.

    מועד לפורענות למרות שיש נתונים.
    הרכב שצריך להאנס היום למרות ש״נחנו״ והם שיחקו.

    כל הסגל הזה הספיק להפצע איזה 5 פעמים, היחיד שלא מתח שריר עדיין זה מקטומיני.
    לא נזכה לראות אותו חולה מתישהו אהה...
     
  15. MaxAaRons Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/22
    הודעות:
    3,280
    לייקים שהתקבלו:
    224
    חחחחחח תרסיס יא תרסיס...
    מקטומיני משחק כי גם אריקסן ,גם מאונט וגם קאסמירו פצועים.
    תפסיק כבר, הבנו שהבן זוג שלך ממרוקו מסופסל , אבל הוא שחקן יותר פח מאמארבט.
    שלא תחתוך לי ורידים בגלל שמקטומיני מועדף על השחקן שמכרת לנו שהוא רכש העונה ב8.5 מיליון.

    אתה יודע על מי אתה צריך להתבאס שאף פעם לא מחסיר משחק ???
    ליאונל מסי מפורטוגל שאתה משחק 4231 בגללו והוא מקסימום שחקן לפארמה ___ ___ ____ ____ השלם את המשפט.
     

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 5, אורחים: 23)

  1. cheddar
  2. SoD
  3. avdz7
  4. Esomech