סוגיית הזרים בליגה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Ice Cream, ‏30/6/11.

  1. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,377
    לייקים שהתקבלו:
    4,691
    אוקיי, נזרום איתך על זה למרות שזה לא אומר הרבה (אפשר למצוא לך עוד שחקנים, כמו בוזגלו וצדק ומליקסון וכו') - למכבי תל אביב אילו אלטרנטיבות יש לטל בן חיים הקטן?
    למכבי חיפה אילו אלטרנטיבות יש לעטר? לבית"ר אילו אלטרנטיבות יש לאצילי?
    שאמשיך?
     
  2. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    זה שיש לי מקום לעוד זר אומר שאני צריך לבזבז אותו סתם?
    זר זה התחייבות רצינית שאסור לשחק איתה, בן שהר זה ישראלי מוביל - החתמה שהיא no-brainer.
     
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אף אחד מהם לא הוחתם בגלל מגבלת הזרים. הם הוחתמו לרוב בגלל מה שהסקאוט כתב(שאתה אומר שכדאי להקשיב לו ונראה לי שדווקא מהדברים החכמים שהוא כותב אתה מתעלם)- כי יותר קל לך לחזות מה תקבל מהם, אתה מכיר את היכולות שלהם יותר טוב, יש פחות בעיות התאקלמות ובעיות עם המשפחה, אני אוסיף את הקהל הישראלי שירוץ לקנות מנויים כשמחזירים לו את בניון או מליקסון מאשר איזה זר שהוא בכלל לא מכיר- ואני טוען שהם גם יותר יקרים, הוא טוען שהם יותר זולים ונתן דוגמאות שמחזקות את הטיעון ולעומת זאת אין שום הבעיה לתת 100 דוגמאות לזרים מאוד יקרים שנתנו תוצרת עלובה לעומת ישראלים שנתנו תוצרת מכובדת בסכומים נמוכים בהרבה. לא חסרות דוגמאות לכל הכיוונים.
    אם בית״ר תמכור את אצילי היא תעשה את החשבון אם כדאי לה להחליף אותו בזר, אם היא מחפשת את האצילי הבא ואולי נותנת צ׳אנס לשחקן בית כמו אבישי כהן. שתי האופציות האחרנות בעיני נפלאות לכדורגל הישראלי!
    אתה אפילו לא מוכן להכיר בסיכון שאם לא היתה מגבלת זרים בכלל לא היינו מגיעים לשלב של לדון על אצילי או שלומי אזולאי כי לא אני ולא אתה היינו מכירים אותם בכלל בגלל שהקבוצות יעדיפו להשקיע בזר שמשתכר 70 אלף דולר במקום באצילי או שלומי אזולאי שמשתכרים 55 אלף דולר(סתם דוגמה להמחשה- אני לא מכיר את המספרים) בשל אפליית המס- סכנה מוחשית לאור צורת ההתנהלות של רוב הקבוצות בארץ.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,210
    לייקים שהתקבלו:
    7,085
    אשמח לדעת איך הדברים שנכתבו כאן בימים האחרונים מסתדרים עם הנתונים הבאים:

    1. שתי ההעברות הכי יקרות בהיסטוריה של הפועל באר שבע הם שני זרים, ויליאם סוארס (500 אלף דולר מהפועל רמת גן) וטוני נואקמה (700 אלף יורו מהפועל רעננה).

    וזה למרות שלקבוצה הגיעו בשנים האחרונות שחקנים ישראלים בכירים כמו מאור בוזגלו, אליניב ברדה, שלומי ארבייטמן, מהראן ראדי ובן סהר.

    2. הפועל באר שבע התלבטה בקיץ בין בן סהר לגליינור פלט. סהר למי שזוכר הגיע אחרי עונה לא רעה בכלל להולנד (בקבוצה שלו רצו שהוא ימשיך אבל הציעו לו שכר נמוך יותר מזה שהציעו לו בישראל) ופלט הגיע אחרי עונה רעה מאוד בהולנד, כלומר סהר בלט יותר בהולנד בעונה החולפת מפלט. סהר הוא גם צעיר יותר בשלוש שנים מפלט (25 לעומת 28). ועדין, למרות כל הנתונים שציינתי, סהר ופלט מרוויחים השנה את אותו סכום של כסף.

    המסקנה? לא רק ישראלים טובים עולים כסף, גם זרים טובים עולים כסף. נוסא איגבור שרבים ממכבי תל אביב מעריכים אותו כזר הכי טוב בקבוצה וכשחקן הכי טוב בקבוצה אחרי זהבי מרוויח יותר מ - 400 אלף יורו, ראיקוביץ' נקנה בסכומי עתק, ראיוס בתקופה במכבי חיפה היה השחקן הכי יקר במועדון ועכשיו התואר הזה עובר לעוד שחקן זר - סטויקוביץ', חובאן ואוגו הם מהמשתכרים הכי גדולים בהפועל באר שבע, על ההעברה של נואקמה וסוארס דיברתי ואני די בטוח שההעברה של מנגה לקריית שמונה היא היקרה ביותר בהיסטוריה שלה, ואני בטוח שאפילו בבני יהודה פדרו גלבאן הוא השחקן שמרוויח הכי הרבה כסף במועדון. כלומר, זה נוח לדבר על המחירים הגבוהים של הישראלים, אבל אתם רואים קבוצה באירופה משלמת לרעננה 700 אלף יורו על נואקמה? סוארס כשהמצב הביטחוני היה רע עבד ימים כלילות על מנת למצוא קבוצה שתסכים לקנות אותו מהפועל באר שבע בלי הצלחה. מישהו מאמין שראיוס מרוויח בקבוצה החדשה שלו כמו שהרוויח במכבי חיפה?

    היחידות שיכולות לקנות או להחתים ישראלים יקרים היום הם גם אותן קבוצות שהן היכולות שמסוגלות להחתים או לקנות זרים יקרים.
    המחיר של אזולאי גבוה מידי? של דסה גבוה מידי? ושל נואקמה לא גבוה מידי? ושל ראיקוביץ' לא גבוה מידי? והשכר של פלט לא גבוה מידי?

    כשקבוצה פחות עשירה מחזיקה אצלה שחקן איכותי, לא משנה את קוראים לו נואקמה, סוארס, מנגה, דסה, אזולאי או אצילי, היא תחפש לעשות עליו קופה, ואם מי שרוצה לקנות אותו היא קבוצה ישראלית, אז הסכום יגדל אפילו יותר.
    המחירים הגבוהים בליגה הם לא בגלל מחסור בישראלים איכותיים, בשלוש השנים האחרונות שחקנים ישראלים רבים עשו את קפיצת המדרגה מבחינת יכולת, אצילי, עבאד, בראון, דנינו, קהת, סייף, ביטון, גרשון, דאבור, צדק, אזולאי ודסה הם רק חלק מהשמות, אלא בגלל שיש עליית מחירים בשוק העולמי וזה מעלה את המחירים של כל השחקנים, כולל של שחקנים זרים כמו מנגה ונואקמה.

    3. הליגה תשתפר רק בהשקעה בנוער (מזכיר לכולם שגם דאבור וגם קהת היו כבר אצל מכבי תל אביב שהעדיפה ללכת על אחרים וחזרה אליהם רק אחרי הפריצה הגדולה שלהם) ורק אם נראה בזרים ככאלה שבאים לשדרג את הקיים.
    זרים של 30 אלף דולר, זרים שמוחתמים רק כי הם זולים מהישראלים בגלל המס, לא יעלו כאן את הרמה ולצערי אלה רוב הזרים שמגיעים היום לאור הניהול הרע ב90% מקבוצות הליגה.
    הפתרון שלכם לרמה הבינונית ומטה בליגה היא לתת לאוסידון, כבירי, כץ, עיריית עכו, שחם, דמאיו, שחר, אבו יונס, שירצקי, אלון, לוזון, טביב, אלונה וגולדהאר את האפשרות להחתים יותר מחמישה זרים? תעברו על הרשימה, למי יש את הניהול המקצועי בשביל להביא זרים שבאמת יעלו את הרמה ולא רק כדי לחסוך כסף? למה יש את הכסף להביא זרים איכותיים? במציאות הנוכחית גם חמישה זרים זה יותר מידי, הקבוצות כבר היום משתמשות בלא מעט מהזרים שלהם כדי לחסוך כסף ולא יותר מכך.
     
  5. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,377
    לייקים שהתקבלו:
    4,691
    יש לך בעיה חמורה בהתמודדות עם כמה טיעונים וחיבור בין נתונים.
     
  6. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,377
    לייקים שהתקבלו:
    4,691
    איך אתה מסיק מסקנות ככה על סמך מקרים בקבוצה בודדת שלקחת מהם מה שאתה רוצה? סלח לי, אבל זו צורת חשיבה של גנון ורמת דיון של שני מעושנים שיושבים ומדברים על מזימות הממשל.

    *המחיר של וואקמה, אם כבר הזכרת אותו, הוא תוצר של בועה מקומית בה השוק לא מאוזן בעליל. במקום בו נראה הגיוני לשלם על דמארי 3 מיליון יורו בשלב ההוא של הקריירה, פתאום נראה הגיוני לשלם על וואקמה 800 אלף יורו בשלב כזה. אף קבוצה באירופה לא הייתה עושה את זה.
     
  7. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    פרגוסון, מה שקורה עם הזרים בליגה זה לא רלוונטי.
    ב״ש שילמה חצי מיליון דולר על סוארס? נפלא, מכבי לא שילמה גרוש על קרלוס גארסיה. אז?

    שוק הזרים זה שוק הזרים, ושוק הישראלים זה שוק הישראלים.
     
  8. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    מעביר את זה לכאן.
    העובדה היא שאיזיקוביץ' הפטרון של מספיק שחקנים. מה האינטרס של דיא סבע, בן והבה, שי מוטאי (שחלק מהבעיות עם טוברוק מסמסו לו את הקריירה), שמוליק מלול, דור מלכה, מהדי זועבי וראול גורשומוב, ואלה רק דוגמאות מהשנה, לפני שנתיים היה את קני סייף וקרלוס לואיסה (עוד שחקן שהתמסמס בין היתר בגלל הקשר עם טוברוק) ובעבר עוד שחקנים כמו אלון תורג'מן (עד שנמכר), שי בירוק, רפי דהאן (עד שנמכר) - כולם שחקנים כשרוניים מי יותר ומי פחות, להישאר כבולים לטוברוק?
    למה להכניס עוד ידיים שצריכות לחתום על כל דבר שהם רוצים לעשות בהתאחדות? ועוד בקבוצה מליגה ג'? כווווווווווווווולם מרגישים חוב מוסרי ואישי כלפי אריק איזיקוביץ'?
    אתה באמת חושב שאלון תורג'מן לא יכול היה לקבל לפחות חלק מה-2.3 מיליון ש"ח שמכבי חיפה שילמה עליו לטוברוק (300 אלף מתוך זה עבר להפועל פתח-תקווה), כתוספת לחוזה שלו? אם הוא יכול היה לחסוך למכבי חיפה את התשלום הזה, והוא לא עשה את זה, אני חושב שצריך לסלק אותו מהמועדון. קודם כל על טיפשות, כי הוא יכול היה בקלות לגלגל עוד כמה מאות אלפי שקלים לחשבון הבנק שלו במקום לזה של טוברוק.

    ברגע ששחקן לא הכריז על הסגר שחקן עד גיל 17 (וגם אז צריך לשלם דמי השבחה, שגם הם יכולים להגיע לכמה מאות אלפי שקלים, למשל מכבי חיפה שילמה 145,000 ש"ח על שי בן-דוד למכבי תל-אביב, 750 אלף ש"ח על רז מאיר לראשון לציון (לא השבחה), 300,000 ש"ח על רז שטיין למכבי תל-אביב ועוד, כך שלא כל שחקן יכול לעמוד בזה או למצוא קבוצה שתעמוד בזה), הוא כבול לקבוצת האם שלו.
    ציטטתי לך מתקנון הרישום של ההתאחדות, אני לא מבין איך אתה יכול להגיד לי שזה לא נכון.

    לגבי סכומי העברה נמוכים - נכון, רוב השחקנים מגיעים ללא דמי העברה. וזה בדיוק מה שאני אומר - זה שפטרולול מוכנה למכור את טוטו תמוז ב-300 אלף יורו, לא אומר שזה מה שהוא שווה, אבל מה לעשות, הם צריכים את הכסף. זה בדיוק הואקום שאליו קבוצות שמסוגלות לשלם דמי העברה צריכות להיכנס, ולא חסרים מקרים שבהם שחקנים עוזבים בחינם אין כסף בגלל סיבות אחרות- סכסוך עם המאמן (הובאן למשל), מוסר תשלומים ירוד (לא חסרות קבוצות בספרד, אוקראינה, רומניה ורוסיה שהשתחררו מהן שחקנים כי הם לא קיבלו משכורת, ואלה רק מדינות שאני מכיר דוגמאות משם על מקרים כאלה).


    לגבי המשפט שהדגשתי - ברור. ומצד שני אני יכול לתת גם דוגמאות לישראלים יקרים מאוד שנתנו תוצרת עלובה לעומת זרים שנתנו תוצרת מכובדת בסכומים נמוכים בהרבה.

    לאור העובדה שישראל היא מדינה אחת ומאוד קטנה, יש מבחר הרבה יותר גדול אם אני מרחיב את אזור החיפוש שלי. לכן, יש סיכוי יותר גבוה למצוא זרים טובים יותר במחירים סבירים (וכבר הראיתי דוגמאות מתאימות לקבוצה כמו מכבי תל-אביב, אם נורא תתעקש ותתן לי עמדה ומשכורת שהולמת את הקבוצה הרלוונטית (כלומר, אל תגיד לי למצוא קשר מרכזי שיהיה מתאים לשאיפות של מכבי חיפה במשכורת של 50 אלף דולר ברוטו לעונה), אני יכול לנסות למצוא לך אחד כזה. סתם ככה לשם הדוגמא).
    וכן, כמו שיהיו יותר זרים טובים יותר מהשחקן הישראלי, גם יהיו זרים רעים יותר מהשחקן הישראלי.

    במצב הנתון, אין פה מספיק כדורגלנים (גם ביחס למדינות אחרות בסדרי גודל שלנו), ולכן אם יש מעט כדורגלנים מלכתחילה, יש עוד פחות כדורגלים שמתאימים לליגה הבכירה, ועוד פחות כאלה שמתאימים לקבוצות הגדולות שבליגה הבכירה הזו.

    http://images1.calcalist.co.il/PicServer2/20122005/524490/dfasfasdg_ll.Xxx

    בחלק גדול מהמדינות האלה אתה יכול למצוא שחקנים נפלאים, ולהציע להם משכורות גבוהות יותר מאלו שהם ירוויחו בחו"ל.



    ורק משפט לגבי השחקנים הצעירים - אני מכיר אנשים מעולם הכדורגל שיגידו שזה שהמון(!) שחקנים מהליגה הלאומית עברו לליגת העל בשנים האחרונות, וכפועל יוצא המון שחקנים מליגות א' ו-ב' עברו לליגה הלאומית, זה הזרז הכי גדול לירידת הרמה של הכדורגל הישראלי.
    ואקום תמיד יתמלא. זה לא אומר שמי שממלא אותו, מעלה את הרמה, או אפילו משאיר אותה באותה נקודה.

    אם היום ערן זהבי יעזוב את מכבי תל-אביב. ברור הרי שיגיע שחקן במקומו. וברור שינסו שהוא יהיה טוב לפחות כמו זהבי. אם הוא יהיה ישראלי, כולם יסכימו (יש לקוות) שהוא לא ימלא את החלל. אם הוא יהיה זר? יכול להיות שכן, ויכול מאוד להיות שלא. סביר להניח שלא בטווח הזמן הקצר והמיידי, מה שכנראה יוביל (אולי לא במכבי, אבל במרבית הקבוצות) לזה שאחרי 5 מחזורים הוא ייחתך כי הוא לא מספק את הסחורה (כי אין כאן סבלנות).


    1. כי כולם היו ללא חוזה חוץ מראדי. אם היום מכבי תל-אביב או קבוצה מחו"ל תרצה את מאור בוזגלו, יצטרכו לשלם להפועל באר-שבע יותר מ-700 אלף יורו, נכון? אז קבוצה מחו"ל כנראה לא תיפול לזה, ולמכבי תל-אביב עשוייה שלא להיות ברירה אם הם יצטרכו שחקן מוביל.
    זה לא אומר שזה המחיר הריאלי שלו.
    יש סיבה שלמרות שמנוואקמה עשו הרבה יותר ממה שהוא בארץ, לא היה לו ביקוש באף שלב מחו"ל, ויש סיבה שאף קבוצה מחו"ל לא חשבה לרגע לשלם עליו 700 אלף יורו. אז למה הפועל באר-שבע העדיפה להביא אותו? מאותה סיבה שהיא העדיפה להביא שחקנים ישראלים בכירים מאשר זרים. ההימור קטן יותר. מנוואקמה אתה יודע מה תקבל. מאילן בוקרה למשל שנבחן בקבוצה ולבסוף לא הוחתם (גם אם לא היה על תקן של זר), אתה לא. גם לא ממועמדים אחרים שבטוח היו לקבוצה.

    2. אי אפשר לרצות שיגיעו לכאן זרים שישדרגו את הקבוצות מצד אחד, ולצפות שהם לא יהיו מהמשתכרים הכי גבוהים בקבוצה. ברור ששחקן שטוב ממה שיש לך כרגע, יעלה יותר ממה שאתה משלם. מישהו חושב שאם לקבוצה בארץ תהיה הזדמנות להביא את ערן זהבי, הם לא יצטרכו לכל הפחות להשוות את השכר והתנאים הנוכחיים שלו, אם לא לשדרג אותם? זה לא קשור לשאלה אם הוא ישראלי או זר. אלא כי זה שחקן ברור ומוכח שידוע שישדרג את הקבוצה שאליה הוא יגיע.
    אין לי נתונים זמינים, אבל אין לי ספק שגם פראליה, ז'וטאוטאס, יעקובו ורוסו היו בין המשתכרים הגבוהים ביותר במכבי חיפה. אולי לא בלעדית ברביעייה הראשונה, אבל אין לי ספק שמרבית הישראלים השתכרו נטו פחות ממה שהזרים השתכרו ברוטו.
    נכון שיש עליית מחירים באופן כללי בעולם, אבל זה לא אומר שאי אפשר למצוא כאן שחקנים טובים. בוקולי לא הגיע להפועל רמת-גן בחינם? מנגה לא הגיע להפועל רמת-גן בגרושים (30 אלף דולר דמי השאלה ו-50 אלף דולר רכישה)? וסוארס (למיטב ידיעתי ללא דמי העברה, אחרי שהיה פה שנה וחצי בהשאלה)? המשכורת של אלה גם הייתה נמוכה בהתאם כשרק הגיעו. מצד שני, יש זרים שהגיעו בקול תרועה רמה ונכשלו כשלון חרוץ.

    העלות של ראיקוביץ' לא גבוהה מדי, כי עובדה שהייתה קבוצה שהציעה עליו 5 מיליון יורו (לא עבר בגלל יריבותת בין המועדונים, ועל אף הקשיים הכלכליים הכבדים של הכוכב האדום). כל השאר שציינת - זה בדיוק כי זרים שכבר היו פה והוכיחו את עצמם, כמו גם ישראלים שצריכים למלא מכסה (כי בלי 5 זרים קבוצה יכולה להתקיים, בלי לפחות 15 ישראלים קצת יותר קשה (קבוצה חייבת לרשום לפחות 20 שחקנים בהתאחדות)), יכולים לבוא בדרישות גבוהות יותר.

    זה הוזכר באחד הדיונים כאן בימים האחרונים וזה היה מידע שגוי - ההצעה שקהת קיבל מאוסטריה וינה לא הייתה גבוהה מההצעות שהוא קיבל ממכבי חיפה ומכבי תל-אביב. לאור העובדה שבמכבי תל-אביב הוא גם היה כנראה מקבל לפחות חלק מהמענקים, סביר להניח שהשכר שלו היה אפילו גבוה יותר מזה שהוא יקבל באוסטריה. למה בחו"ל שחקנים באים בדרישות נמוכות יותר? (ולשם הבהרה - אני חושב שמכבי תל-אביב היו צריכים לשים על רועי קהת את הסכומים הנדרשים כדי להביא אותו לקבוצה כבר בקיץ האחרון).

    הזכרת את השמות הבאים: אצילי, עבאד, בראון, דנינו, קהת, סייף, ביטון, גרשון, דאבור, צדק, אזולאי ודסה. אני יכול לתת דוגמאות להעברות (לא במקרה של חוזה שהסתיים, שגם זה בעייתי עבור עאבד, דנינו, ביטון, צדק ודסה, למרות שעידן444 חושב ששחקנים לא כבולים בארץ (והוא חד-משמעית טועה, ואני אוסיף תיקון - ברגע שהשחקן עבר את גיל 17 והוא לא יכול להכריז על הסגר קטין.)) בחו"ל, בסכומים נמוכים יותר מאלו שהיה צריך לשלם על להעביר את השחקנים האלה לקבוצה (אחרת) בארץ.

    3. מסכים לחלוטין שגם את זה צריך לעשות. ושוב, כבר אמרתי שהמנהלת יכולה להחליט שעל קבוצה להשקיע החל מהזר השישי (ולדעתי אפילו מהזר הראשון) את הפרשי המיסוי חזרה במחלקת הנוער של הקבוצה (ואפשר לפקח שזה אכן נעשה על ידי קביעת סכום מינימלי להשקעה במחלקת הנוער לכל קבוצה באופן פרטני). זה שהרבה קבוצות לא יעשו את זה נכון, לא צריך לעכב את אלה שכן, בתנאי שאתה מייצר לעצמך "ביטוחים" על ידי קביעת תקנות וחוקים מסויימים שיאפשרו לך לפקח שקבוצות לא מנצלות את החוקים האלה לרעה.
     
    orimor2212 ו-סמואל אטו אוהבים את זה.
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    2 התגובות האחרונות ל @Sir Alex Ferguson שכל מילה בהודעה האחרונה שלו צריך לגזור ולשמור- עלובות, חסרות אינטיליגנציה והבנה מינימאלית.
    כשבן אדם מביא דוגמה ספציפית שמתאימה לטענות שלכם- הוא מנמק נהדר. שמביאים לכם דוגמה נגדית שסותרת את התאוריה שהדוגמה שלו הביאה- זו "הסקת מסקנות על סמך מקרים בקבוצה בודדת" (למרות שיש 1,000 דוגמאות דומות...)...

    בדבר אחד אתה צודק... באמת יש לי בעיה חמורה...
    שאני ממשיך לבזבז את הזמן שלי עם אחד כמוך...

    עריכה:
    צצו כאן עוד תגובות תוך כדי שרשמתי... 2 התגובות הראשונות ל @Sir Alex Ferguson.
     
  10. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,377
    לייקים שהתקבלו:
    4,691
    כשמדברים על נושא כללי דוגמה ספציפית למועדון בודד (ששוב, היא גם לא הכי מפורטת ומציגה ראייה צרה מאוד) היא לא דוגמה נהדרת. ההפך.
    כשאתה מתייחס רק לטיעון וחצי של amn, וגם אותו מפרש איך שמתאים לך, ומתעלם מעוד חמישה אחרים שלא מתיישרים עם האג'נדה, אתה בבעיה ואתה מוריד את רמת הדיון.
     
  11. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    @amn- אתה כותב הודעות ארוכות ואני אענה בהמשכים.
    לסמוך על דברים ששולפים מאתר ההתאחדות(או מאיפה שלא שלפת את זה) לא הדבר הכי חכם לעשות... מה לעשות שזה לא תמיד נכון ומעודכן...
    תיקון מס' 8 לחוק הספורט קבע ושלל את התקנון הישן ואין יותר דבר כזה הסגר קטין. נעין מאוד, תיקון 8 לחוק הספורט של ועדת אדלר, מקווה ששמחת להכיר...

    לגבי עומר דמארי- הסכום באמת נשמע מופרז ואוסטריה וינה גם זכתה מההפקר ומהבלאגן בהפועל ת"א ושילמה סכום קטן בהרבה... לעומת זאת לייפציג שילמה סכום גבוה בהרבה(יותר מפי 2) על עומר דמארי לאוסטריה וינה- ומה שהיה קורה אם בהפועל ת"א לא היה בלאגן והיו שם אנשים חכמים כמו יעקב שחר(או פיני זהבי או מי שלא יהיה...)- חלק מכובד ויפה מהעברת דמארי מוינה לגרמניה היה עובר לקופת הפועל ת"א הדלילה... מה לעשות... יש אנשים שלא יודעים לעשות עסקים... ואני אפילו לא מדבר איתך על רמות השכר של דמארי בקבוצות הללו- בעיקר הגרמנית... כך שדמארי ממש לא משרת את הנקודה שלך...
    על ראיקוביץ' הציעו 5 אז 3 זה לא מופרז... תרשה לי להגיד שהעובדה שדמארי נמכר ב 6.5 מיליון יורו(שיכלו לצמוח ל 8) מצביעה ש- 1.5 על חצי מכרטיסו לא היה מוגזם(בדיעבד).

    המשך יבוא...
     
  12. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    קודם כל הוא הציג 2 קבוצות בדוגמה...
    מעבר לזה אפשר לתת עוד 50 דוגמאות בלי למצמץ אבל באמת שאני לא רואה בכך טעם...
     
  13. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,377
    לייקים שהתקבלו:
    4,691
    אוקיי, אז 2 קבוצות. וואו, משנה הכל.
    גם אם יש עוד 10 דוגמאות דומות, יש 10 דוגמאות הפוכות. אין מגמה וזה לא יכול לשמש כטיעון.
    ברור שבדרך כלל על איכות צריך לשלם יותר, זה בכלל לא מה שדנו עליו. העניין הוא שהאיכות של הישראלים לא מתיישרת עם המחיר המבוקש עליהם (או במילים אחרות, המחיר המבוקש לא מתיישר עם המחיר הריאלי).
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  14. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,377
    לייקים שהתקבלו:
    4,691
    מי אמר שמה שלייפציג שילמה על דמארי זה פרופורציונלי?
    רד בול לייפציג זה מועדון עם תקציב עתק שלא פוחד לפזר מזומנים לכל עבר, ואני בטוח שהעסקה הזו הרימה המון גבות.

    ומה זה ההמשך יבוא הזה? אתה עושה טיזרים לתגובות שלך?
    תקרא את ההודעה שלו ותתייחס בנקודות, כמו כל אחד אחר.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  15. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    מכיר את התיקון. גם תקנון הרישום שהבאתי מאתר ההתאחדות מתייחס אליו (בעדכון יולי 2012).
    גם החוק (http://mcs.gov.il/Sport/Activities/Training of sport instructors/Documents/חוק הספורט, יולי 2014.Xxx - עמ' 8) וגם תקנון הרישום (http://football.org.il/Game Rules/תקנון רישום.Xxx - החל מעמ' 23) שניהם מתייחסים להגדרה של מהו הסגר קטין. ממש לא מבטלים אותו!

    אז קודם כל, אני מציע שלא תתנשא. בעיקר, כשאתה בנושא הזה, טועה שוב ושוב. ורק כדי להמחיש - אלון תורג'מן עבר מטוברוק למכבי חיפה תמורת למעלה מ-2 מיליון ש"ח ב-2013, למעלה מחצי שנה אחרי שהחוק הזה חוקק.
    אתה אומר שאי אפשר לדבר עם אורימור וסמואל אטו, אז אני מתחיל להרגיש שאי אפשר לדבר איתך. כי אתה מתעלם מעובדות. לא דעות (זר X הוא טוב יותר או טוב פחות, אלא ממש עובדות שלא משתמעות ל-2 פנים).

    שנית, אני מציע שתקרא שהתקנון אומר ששחקן מעל גיל 17 יוכל לעבור לקבוצה אחרת, ובכפוף לתשלום הסכום לקבוצה המעבירה כפי שיקבע על ידי הועדה למעמד השחקן, לאחר שנת הסגר אחת.
    לגבי הסכומים - כבר ציטטתי לך את התקנון (ואני מדגיש שהחלקים הרלוונטיים בתקנון הרישםו של ההתאחדות עודכנו ביולי 2012, במקביל לתיקון מס' 8 לחוק הספורט), כך שזה ממש לא סכומים זניחים, ולקבוצה יש אפשרות להקפיץ אותם.
    לגבי לקחת שחקן בגיל מעל גיל 17 שנאלץ לשבת בצד במשך שנה ואסור לו לקחת חלק במשחקים רשמיים?

    צודק, מי לא ישלם על שחקן בן 17 (אם לא יותר) סכום של מאות אלפי שקלים לפחות (כשאתה בעצמך אומר שכמעט כל ההעברות כאן הן ללא תמורה), יחכה בזמן שהוא צריך לשבת בצד במשך שנה (ואני מתאר לעצמי שעבור שחקנים בני 18-21 הסגר גם יגרור ביטול הכרה כספורטאים פעילים, שלא לדבר על מצטיינים בצבא).

    רוי רונן ורז יצחק עזבו את מכבי להפועל, כי הם היו בהסגר. מכבי החליטה שהיא ממשיכה לשתף שחקנים בהסגר, אבל באותו אופן היא יכלה להושיב אותם בצד ולייבש אותם בבית (עוד על הסגרי קטין בכתבה הבאה: השופט מוחמד שינאוי: "זה היה לינץ'. הם היו הורגים אותי" - וואלה! ספורט מאפריל 2015, הרבה אחרי תיקון מס' 8 :eek: ).


    נ.ב. - לא אני הזכרתי את דמארי. אבל כן, גם באוסטריה וגם בגרמניה אמרו שהסכום מופרך והעבירו עוד הררי ביקורת על מדיניות הרכש של הקבוצות של Red Bull.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.