ספרד חולפת על פני צרפת

הנושא בפורום 'פורום יורו 2012' פורסם ע"י HapoelFan, ‏23/6/12.

  1. LIVERPOOL87 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/09
    הודעות:
    1,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה אולי קשור לדיון התקשורת, אבל זה משהו שמציק מאוד במשחק הנוכחי.
    אני לא מבין משהו, מה גורם לשדרננו ופרשננו הדגולים לחזור על המשפט שכל אוהד כדורגל רוצה לראות את ספרד ממשיכה? למה שמישהו כאן שלא אוהד ספרד ירצה את הסיוט הזה?
    נהנתי מכל המשחקים עד היום חוץ מהמשחקים שהפיפי קקה שיחקו.
    הם פשוט רוצחים את היריב ורוצחים את המשחק והמתח.
    מזל שיש לנו חצי מעניין בצד השני, את פורטוגל כבר הם יימצאו איך להמאיס את החיים.
     
  2. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    אפשר להניע כדור, אבל גם ללכת קדימה ולא להניע כדור ול'הרוג' משחק, אני חסיד של הנעת כדור, אבל הנעת כדור שהולכים איתה קדימה, השיטה של דל-בוסקה עם 6 שחקני אמצע זה נטו להרוג משחק בהנעת כדור ולעקוץ באיזה שער, ספרד לא הגיעה לאף מצב כל המשחק אבל כבשה בשתי עקיצות.

     
  3. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    כי היא משחקת חכם ולא סתם מנסה להכניס כדורים. לשחק מהיר מדי זה אומר שיהיו לך הרבה איבודים. למה שלא תחכה למהלך הנכון? נכון זה הורג את המשחק וזה לא הגישה הכי התקפית אבל אפשר לדעת למה זה כן מפריע לכם ובונקר של צ'לסי ואינטר זה הדבר הכי נכון שיש?
     
  4. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    נראה לי שמותר לבקר נבחרת אם היא משחקת כדורגל מגעיל,לא?או שבספרד אסור לגעת ורק את אנגליה מותר לבקר?
     
  5. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    וואו זה אחד הפוסט הכי דבילים שקראתי באייסוקר. לקרוא לנבחרת ספרד ?הבונקר החדש?? איפה אתה חי תגיד לי

    לי אישית היו הרבה חששות לפני המשחק, למרות ההפסד האחרון של צרפת לשבדיה הייתה לי ההרגשה שמסוגלת להיות כאן הפתעה שתשלח את הספרדים הביתה. אני יכול להבין מאיפה באה הביקורת על איך שספרד נראת, החזקת הכדורגל ושליטה בקצב המשחק מרשימה מאוד, אבל הצפייה מהקהל והתקשורת לראות את דל בוסקה מנצל את הכלים שיש לו ביד ומוציא מהנבחרת הזו הרבה יותר. בשורה התחתונה אי אפשר להתווכח איתו, ספרד עם או בלי כדורגל גדול בחצי הגמר די בקלות. צרפת הייתה מאוד אנמית וחוץ מלשמש כתפאורה ולהסתמך על הברקות בודדות של פרנק ריברי לא ראינו מהם דבר. ספרד עם הפנים ליום רביעי, למפגש ישיר מול כריסטיאנו רונאלדו למפגש סופר מיוחד עבורו. יהיה מעניין לראות אותו מסתדר מול סרחיו ראמוס
     
  6. M_T_A Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/05
    הודעות:
    5,310
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כרגיל מאכזב לראות כל כך הרבה העברת זמן של נבחרת ספרד, אבל נהנתי לראות את פדרו בדקות האחרונות. הצרפתים לא כל כך ידעו מאיפה זה בא להם. הוא גרם לכל הנבחרת לחזור לשחק קצת כדורגל וסידר את השני שמנע מזה להיות עוד 1-0.
    עדיין ראינו פה ושם ניסיונות להכניס כדורים, כמה הברקות ומהלכי כדורגל יפים אבל המשחק של ספרד כל כך מסורס ופשוט חבל.
    מצד שני איך זה שכל אלה שמהללים בונקרים לא יודעים להעריך את איך שספרד מחסלת כל יריב ולא משאירה לו סיכוי? מצב אחד אמיתי של צרפת ליד השער של קסיאס לא היה פה. זאת לא בדיוק התכונה האהובה עליכם אצל הבונקריסטיות? אכן יש פה לא מעט צביעות
     
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    משחק כל כך משעמם... עינוי אמיתי היה לצפות במשחק הזה. צרפת עפה ללא מלחמה אפילו, ספרד משעממת.
     
  8. שםמשתמש Member

    הצטרף ב:
    ‏1/5/11
    הודעות:
    886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כי אף אחד לא חושב שאינטר וצ'לסי משחקות יפה ואף אחד לא כותב עליהן מגילות של שבחים בכל מקום, בעוד את ספרד משום מה מנסים לשבח כל הזמן למרות שהיא הורסת כל משחק שהיא משתתפת בו. כשיש הרבה שבחים, אל תתפלא שמצד שני יש גם הרבה אנשים שחושבים אחרת. ספרד נבחרת משעממת, אי אפשר להתעלם מזה ואני חושב שגם אוהדי הנבחרת יכולים לראות את זה בלי להתגונן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/6/12
  9. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    קיתונות של ביקורת נשפכו על נבחרת ספרד מאז שנפתח היורו: רבים אמרו עליה שהיא משעממת, שהיא איטית, שהיא כבויה, שהיא אינה מצליחה למצות רבע מהפוטנציאל הטמון בה. אמנם, את כל התיאורים הנ"ל ניתן לבסס בעזרת דוגמות אינספור, אך אותם אנשים שכחו כי האמירות הללו נכונות כפליים כשהשיחה נסובה על נבחרת צרפת; הרוחה אולי לא הרשימו בדרך לחצי הגמר, אך חבורתו של לורן בלאן ניפקה הופעה אשר ביישה את המעמד, פשוטו כמשמעו. לולא היה להם ריימונד דומאנק ברזומה, כבר הייתי מכתיר את הנבחרת הזו כאחת מהקבוצות המדכאות שהעמידו הטריקולור בשנים האחרונות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/6/12
  10. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    יש הבדל שצ'לסי עושה בונקר שזה הכלי היחיד שהיא יכולה להתמודד איתו, לעומת זאת לספרד יש הרבה יותר כלים לשחק כדורגל התקפי ומרשים ואשכרה לחפש את השער, במקום רק לחפש להניע כדור גם במצבים שהשחנים יכולים ללכת קדימה, לא לתת ליריבה את הכדור וגם היא בעצמה לא הולכת לשער, זה פשוט גועל נפש.

     
  11. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    המשחק הכי משעמם של היורו הזה.
    באמת שאני התעצבנתי במשחק הזה כאילו אני אוהד צרפת. לא ברור מה בנזמה מנסה להשיג כל-כך רחוק מהשער, לא ברור מה מאלודה האפס הזה עושה על המגרש, לא ברור איך קבוצה שחייבת שער נותנת ליריבה להניע את הכדור ללא הפרעה, ללא לחץ, ממש כאילו לא אכפת להם. לא ברור. ועוד משהו, מה זה לעזאזל התיאום הגרוע הזה שיש בין ריברי ובנזמה? כל-כך הרבה פעמים של חוסר הבנה טוטאלי בין השניים.
    אחרי השער השני כבר קיוותי שטורס ישים את ההזדמנות ההיא שתי דקות לסיום, כי זה פשוט מגיע לצרפת. באמת שהמשחק הזה שלהם היה נראה על גבול החוסר אכפתיות.

    אצל הספרדים,
    אני רק רוצה לציין את מסירת האומן של צ'אבי לססק. לא זוכר באיזה דקה זה היה, אבל ללא ספק היה הרגע הכי יפה במשחק הזה. חבל שלא הסתיים בשער.
     
  12. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,197
    לייקים שהתקבלו:
    4,936
    כן בונקר מודרני, לא בונקר מודרני, העניין המתסכל בספרד הוא שמדובר בנבחרת שהראתה שאפשר גם אחרת. היא לקחה את יורו 2008 בכך שהיא משחקת את כדורגל החזקת הכדור פלוס עוקץ משמעותי בהתקפה. מה שדל בוסקה עשה במונדיאל היה מאכזב, אבל מערך של חלוץ אחד הוא דבר שגרתי היום. מה שהוא עושה עכשיו זה taking the piss.

    קצת קשה לי לבקר את צרפת. אולי היא היתה יכולה לעשות יותר, אבל זה פשוט כל כך מתסכל וקשה לשחק נגד החזקת הכדור הספרדית הזו. הם כל כך טובים בזה. פעמיים עברתי את התסכול הזה כאוהד יונייטד בגמרים מול ברצלונה. לומר שצריך לשחק אחרת זה קל, לעשות את זה - קשה הרבה יותר. ספרד כל כך טובה בכך וזה נותן לה יתרון בסיסי כל כך גדול על יריבותיה. חבל שהיא בוחרת לתרגם את היתרון הזה ליתרון מינימלי בתוצאות.
     
  13. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    שוב פעם. אתם מדברים שטויות ואתם צבועים.
    ספרד, בדיוק כמו צ'לסי, משחקת ככה כדי לא להסתכן. צ'לסי עושה את הבונקר שלה כי היא יודעת שאם תעשה לחץ ותשחק קצת התקפי הסיכוי שלהם להפסיד גבוה יותר, ומהצד השני ספרד יודעת שאם היא תשחק כדורגל יותר מהיר של פחות הנעת כדור הסיכוי שלה לנצח פחות גדול כי זה אומר שהמשחק יתנהל מצד לצד וגם הצרפתים יגיעו לסכן את השער.

    שםמשתמש: תגיד לי איפה אתה רואה לעזאזל מישהו משבח את ספרד?
     
  14. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,270
    לייקים שהתקבלו:
    4,844
    מין:
    זכר
    מספרד הציפיות היו ברורות, הנעת כדור מרובה עד שתמצא את הפירצה, זה מה שציפיתי, זה מה שקיבלתי.
    מהנבחרת הצרפתית הציפיות שלי היו הרבה יותר גבוהות, אולי לא לשלוט במרכז המגרש אבל לפחות לסכן את השער, לאיים, לשחק מהר יותר. זה נראה כאילו הספרדית בהילוך שני, בלי הרבה מאמץ, פשוט מדלגים על עוד נבחרת שמתיימרת להגיע עד הסוף.
    ספרד ממשיכה לשחק באותה הצורה, השאלה אם ייזכרו לה את הדרך הזאת אם היא תזכה בגביע.
     
  15. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    כל הכבוד להם, באמת. אבל זה לא מוריד מרמת הצביעות הבין לאומית המגעילה שיש כאן. איטליה חונקים בהגנה, ספרד עושים אותו דבר רק בקישור.