ספרד עוצרת את נשימתה: המשחק הגדול בעולם, ריאל מדריד נגד ברצלונה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏15/10/22.

  1. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    העובדה שבארסה לא מצליחה ברוב המשחקים להבקיע יותר משער אחד היא לאו דווקא חריגה. היו קבוצות התקפה גרועות יותר שזכו באליפות. הסיפור המרכזי פה זה המאזן ההגנתי המטורף של 9 ספיגות ב30 מחזורים (ואפילו 6 ב29 אם מוציאים מהמשוואה את ההפסד בברנבאו). שילוב של עבודת אימון מאוד טובה בצד הזה, וגם מזל ואיכות התקפית מאוד נמוכה של היריבות (הרי בארסה ספגה הרבה באירופה וגם מריאל חטפה העונה 9 שערים ב5 משחקים).

    מצד שני, עם כל הנתונים ההיסטוריים האלו, לצערי יש פה שוב זריקה שלומיאלית של הקמפיין בליגה מצד אנצ׳לוטי. מספיק שלא היינו מאבדים משמעת בהפסד בקאמפ נואו + עולים בגישה נורמלית למשחק מול ויאריאל בברנבאו והפער היה היום 5. שלא לדבר על משחקים אחרים. זה 2013/14 all over again - התחושה היא שאנחנו בכל זאת קבוצה לא פחות טובה מבארסה, ולכל הפחות מאבק האליפות היה צריך להיות צמוד יותר.
     
    WhitRM אוהב/ת את זה.
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    כמובן שהמאזן העלוב שלנו בליגה זה באשמת קרלו אנצ'לוטי, הוא לכל הפחות היה חייב להיות שם עד הסוף. הקבוצה איבדה עניין הרבה קודם לכן, לא ניצחנו אף יריבה מהצמרת למעט אוססונה ואתלטיקו בילבאו - מחודש ינואר. לקח לו הרבה מאוד זמן לגוון את ההרכב עם פדה ואלוורדה לא בצד ימין, להשתמש במרקו אסנסיו, אולי בדני סבאיוס. הסגל עדיין טוב מאוד, הוא מוגבל רק בעמדות החלוץ.
    אני לא מנתק את זה אחד מהשני. ברצלונה משעממת וקבוצת התקפה לא מספיק טובה, יש לה הגנה היסטורית לחלוטין. אני לא חושב שהם יצרו המון מצבים השנה והחמיצו בשלומיאליות. זה קורה במשחק-שניים-שלושה אבל לא בכל שבוע.
     
  3. WhitRM Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/23
    הודעות:
    1,374
    לייקים שהתקבלו:
    368
    מין:
    זכר
    בארסה בעונה הגנתית חריגה בכל המידות[בדגש על טר שטגן שיש לו כ-88% הצלות בליגה] בשילוב עם אחד ממאמני הליגה אחד מהגרועים בכל הזמנים[אני מת על אנצ'לוטי והוא מאמן אגדי לכל דבר ועניים]. אבל יש לו 5 אליפויות ב25 שנות אימון כאשר רק שנתיים מתוך ה-25 הוא אימן קבוצות קטנות[אברטון, נאפולי].
    כאשר 3 מתוך ה5 האלו הגיעו עם באיירן, פסז וריאל[שלריאל לא באמת הייתה תחרות אמיתית עונה שעברה].
    קשה לי להאמין שלא היינו מצליחים להביא אליפות נוספת העונה אם לצורך העניין במקום אנצ'לוטי היה לנו את זידאן.
    אבל היי, אנחנו בדרך לזכייה בגביע[סוף סוף]ובליגת האלופות פעם שנייה ברצף[אני מאמין שאנחנו נעבור את סיטי ונפגוש את מילאן לגמר נוסטלגי].
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    הלוואי עליי האופטימיות שלך עם 'נעבור את מנצ'סטר סיטי'. האליפויות של קרלו אנצ'לוטי בבאיירן מינכן ובפריז סן ז'רמן בהחלט לא חוכמה. אצלנו הוא יסגור אליפות אחת בארבע שנים שזה באמת חרפה. גם אני מחזיק מאוד מזינדין זידאן כמאמן. מה שאי אפשר לקחת מקרלו אנצ'לוטי זה את השיפור המטורף של ויניסיוס. הרי זיזו לא היה נותן לו שבעה-שמונה משחקים בהרכב ברציפות בכל מחיר ולרעת זידאן נגיד שהכדורגל היה ממש קשה לצפייה מאז הקורונה ובכל 2020/21. פאביו קאפלו לא אימן מספיק זמן את הקבוצות החזקות באמת אבל הוא בצ'מפיונס-ליג למשל היה עף הרבה בשמינית הגמר בזמן שהוא טחן את הסרייה א' וזכה גם בשתי אליפויות בריאל.
     
  5. WhitRM Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/23
    הודעות:
    1,374
    לייקים שהתקבלו:
    368
    מין:
    זכר
    יצא לי לראות את המשחק אתמול של ראיו מול ברצלונה. פראן גארסיה היה פשוט נהדר, הוא ממשיך את היכולת הנהדרת שלו מתחילת העונה.
    הוא כבר עם 2 שערים ובישולים בקבוצה כמו ראיו זה מספרים אדירים במיוחד בהתחשב בעובדה שהכובש המוביל שלהם הבקיע סה"כ 8 שערים.
    הקטע היותר מדהים ש2 השערים שלו הגיעו מול בארסה ואתטליקו ויש לו בישול מול ריאל.
    פרט שחשוב לציין זה גם את הכשירות המדהימה שלו, אם איני טועה הוא שחקן השדה ששיחק הכי הרבה דקות בליגה הספרדית.

    חלום רטוב לדמיין אותו משחק בצד שמאל עם ויני, זה גם יעזור לויני לעלות את הרמה שלו ויקל עליו.
     
  6. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,387
    לייקים שהתקבלו:
    2,648
    אני מסכים עם חלק מהביקורת על אנצ'לוטי אבל קצת הקצנת את המצב -
    היה קלצ'יופולי, במילאן הוא היה עם סגל לא תחרותי תקופה, ואם עוברים עונה עונה אז 5 אליפויות זה סביר למדי.

    החיסרון של ריאל העונה לדעתי היה קודם כל בשחקן התקפה בולט נוסף (כלומר אם הזארד-ריאל היה הזארד-צ'לסי), ורק אחרי זה באנצ'לוטי.
     
  7. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,908
    לייקים שהתקבלו:
    1,293
    זאת כבר לא בעיה קטנה שלנו.

    קהל של אטלטיקו מוחא כפיים להחלטה הכל כך צפויה. השופטים איבדו את הבושה.
     
  8. WhitRM Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/23
    הודעות:
    1,374
    לייקים שהתקבלו:
    368
    מין:
    זכר
    אני אתחיל מהסוף, הזארד שחקן עבר כבר כ4 שנים בריאל מדריד. לתלות בו תקווה כלשהי ולצפות שהוא יספק מספרים זה מגוחך. בדגש שאנצ'לוטי לא סופר את הזארד.
    מה זה קודם כל חוסר שחקן התקפה?ידוע שחסר לנו שחקן התקפה וזה צורח לשמיים. אבל אנצ'לוטי הוא גם די מקובע, הוא שיחק עד לא מזמן עם פאקינג פדה בכנף ללא הפסקה. זה משהו שאתה משתמש בו כנגד קבוצות כמו סיטי/פסז לא במשחקי ליגה ש99% מקבוצות הליגה תמיד באות להסתגר כנגדך וזה גורם לכך שתהיה לך שמירה כפולה/משולשת/מרובעת כנגד ויני.
    ברגע שאיבדנו את האליפות אנצ'לוטי התחיל לשחק יותר עם פדה בקישור ורודריגו בכנף. נחש מה קרה?התחלנו להיות הרבה יותר התקפיים והתוצאות היו בהתאם:
    4-0 על ברצלונה בחוץ
    0-2 על צ'לסי בבית
    2-0 על צ'לסי בחוץ

    אתה מעוניין גם שנפתח את עונת 2014/2015 שאנצ'לוטי פשוט סחט את הסגל עד הסוף וגמר אותו בפברואר ונשארנו עם כלום ושום דבר ביד?
     
  9. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,387
    לייקים שהתקבלו:
    2,648
    @WhitRM
    אני לא אומר שהיה צריך לסמוך על הזארד ואני לא אומר שאנצ'לוטי חף מטעויות העונה.
    אני אומר שהסיבה העיקרית לכך שריאל לא תקח אליפות העונה היא חסרון בשחקן התקפה, והסיבה המשנית היא שגיאות של אנצ'לוטי.

    לאנצ'לוטי תמיד היתה נטייה לשים שחקן קישור בהתקפה. בצ'מפיונז זה זה עובד מדהים, בליגה פחות. חבל שהוא מתעקש מדי...
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    @yonmu, קח בקטנה על העונה הנוכחית: קודם כל, הכותרת, נניח שזה סביר לאבד את האליפות אבל בטח שלא להיות בפער כל כך גדול מברצלונה שהיא לא הקבוצה של ימי פפ גווארדיולה. לכן 'סלחו' לקרלו אנצ'לוטי על אובדן האליפות ב-2014 וב-2015. הגענו לקלאסיקו כשזה כבר היה להיות או לחדול. אתה אוהב לבדוק נתונים - ואני אומר את זה כמחמאה - תבדוק כמה משחקים 'גדולים' או משחקי צמרת ריאל מדריד ניצחה מאז החזרה מהמונדיאל. תרד יותר לפרטים מאשר 1:1 פוקסי בסנטיאגו ברנבאו בדרבי נגד עשרה שחקנים או 'הפסד אכזרי' בקלאסיקו כשעלינו במערך מחורבן עם ארבעה קשרים.

    גם בחלק הקדמי, מרקו אסנסיו התייבש יותר מדי זמן. הוא אחלה שחקן כנף בצד ימין. אפשר היה לשחק איתו באמצע לדוגמא כמספר 10 נגד יריבות ממש חלשות. אפשר היה רודריגו קצת בשמאל, ו-ויניסיוס לנוח או בצד ימין. לא חסרות אפשרויות בסגל. ולמה אלבארו רודריגס לא שיחק קודם בקבוצה הבוגרת?

    לגבי מה שהיה לפניכן עם אנצ'לוטי:
    - אליפות אחת בריאל מדריד בארבע עונות זה כישלון. בעונה שעברה לא הייתה לנו כלל תחרות. להיפך כשצ'אבי התמנה למאמן ברצלונה אז היה קצת לחץ ותבוסה צורמת בקלאסיקו. איך היית מגיב אם זה היה קורה למילאן נגד אינטר?
    - לגבי מילאן: 2002-03 עד 2005-06 - סגל מצוין, אליפות אחת מארבע. אולי לא כישלון ענק אבל גם לא הצלחה. אני זוכר היטב הפסד במשחק בית נגד יובנטוס ב-2005 בסאן סירו שחרץ את הדין.
     
  11. WhitRM Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/23
    הודעות:
    1,374
    לייקים שהתקבלו:
    368
    מין:
    זכר
    אני מבין שאינך ראית עוקב אחרי ריאל במהלך השנים האחרונות[לא מחשיב את ליגת האלופות]אם אתה בכלל מדבר איתנו על הזארד כמישהו שנחשב שחקן התקפה[הוא לא].
    כפי שדור כתב למעלה, לא חסר שחקני התקפה בריאל מדריד ולא חסר וריאציות אשר היה ניתן להשתמש בהן.

    אני מבין שאתה מת על אנצ'לוטי לכן אתה מגן עליו[אני אוהב אותו גם, אבל זה לא משנה את העובדה שהוא מאמן ליגה גרוע] וטוען שאינו מאמן ליגה גרוע כפי שכולנו[אוהדי ריאל מדריד בפורום] טוענים. אבל העובדות בשטח מדברות בעד עצמן.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    האמנתי שאדן הזאר יכול להיות שחקן ספסל סביר העונה. בשלב מסוים חשבתי שנעשה לו עוול קל. אבל אני באמת מאמין שפיזית, מעבר לחוסר הביטחון - זה גדול עליו. הגישה שלו פאסיבית. גם אם זה משפיל עבורו הוא היה צריך לאכול את הדשא נגד קסרניו בגביע. הוא לא עשה כלום. רודריגו היה זה שניצח לנו את המשחק. הזאר ויתר מזמן. אגב הוא שוב נראה שמן עם כרס באחד המשחקים בהם עלה, זה עצוב. זה כמו לשחק עם שחקן פחות. אני חושב שוויניסיוס ג'וניור 'תיקן' את הפאשלה של הזאר וכן יש לנו קראק בצד שמאל. אבל הבעיה? פלורנטינו פרס חושש להוציא כסף. בגללו, בגלל לוקה יוביץ'..
     
  13. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,387
    לייקים שהתקבלו:
    2,648
    קצת מצחיק לנהל את הדיון הזה שוב ושוב ולחזור לאותם תיקונים: בעונות שאתה סופר לו במילאן, לדוגמא, היו שנתיים שבהן הליגה לא היתה רלוונטית בגלל הקלצ'יופולי. אחרי זה הוא קיבל סגל חלש מאוד. בסך הכל עם מילאן הוא התחרה על אליפות פעמיים ולקח אחת. בצ'לסי אחת משלוש.

    @WhitRM אני בפירוש מבהיר שאני לא רואה בהזארד שחקן התקפה. זאת בדיוק הטענה שלי...

    מספיק לראות את העמודים הראשונים של הדיון של ריאל מדריד ולקרוא מה שנכתב שם על חלון ההעברות כדי להבין שהבעיה הראשונה של ריאל מדריד בליגה העונה היתה הסגל. אסנסיו ורודריגו זה טוב ונחמד, אבל הקונצנזוס בכל מקום היה שאנצ'לוטי לא מקבל חלק התקפי שראוי לאליפות.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    החלק ההתקפי שלרשותו היה מספיק לאליפות. והוא בכלל לא נאבק! ניצחנו תשעה משחקים מתוך 17 לאחר החזרה מפגרת המונדיאל. עוסמאן דמבלה פצוע כבר מלא זמן וגם פדרי שהוא שחקן יוצר נעדר ועדיין פער הנקודות של ברצלונה הוא מגוחך מבחינתנו. למה שיחקנו כל העונה עם פדה בכנף? למה אריבאס שהוא מעולה בקסטיליה לא שיחק עד פברואר?

    כבודה של פרשת השחיתות בכבודה מונח אבל בטח שיש מה לנתח ולבדוק. הוא מפסיד סדרתי במשחקי עונה. הוא הפסיד אליפות אחת בפריז סן ז'רמן. ניתחתי את מילאן של עד 2006. על התקופה בצ'לסי לא דיברתי בכלל כי זו הייתה הצלחה יחסית. קרלו מאמן ליגה חלש מאוד. העונה גם נסיים במקום השלישי.
     
    WhitRM אוהב/ת את זה.
  15. WhitRM Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/23
    הודעות:
    1,374
    לייקים שהתקבלו:
    368
    מין:
    זכר
    יפה שציינת שאתה לא רואה בו שחקן התקפה, כיוון שאנחנו לא רואים אותו בכלל כשחקן סגל בשום קונטציה.
    אם הטענה שלך מתבססת בגלל ששחקן 1 לא משחק כבר כמה עונות אצל 2 מאמנים ובדגש מחוק אצל אנצ'לוטי הוא הסיבה שלא לקחנו אליפות העונה, אין לנו ממש על מה לקיים פה דיון.

    מה זה משנה מה נכתב בתחילת העונה?בסופו של דבר הייתה לנו אחלה פתיחת עונה.
    אבל עדיין אנצ'לוטי כשל אחרי פגרת המונדיאל בכך שלא ניצל את שחקני ההתקפה שיש לו בסגל עד החלק האחרון של העונה שהאליפות הלכה לפח אני אפילו לא מדבר על כך שהוא נתן דקות לשחקני נוער ומתי שהוא כן נתן[אלברו] הם גם כבר במצב של היום לא משותפים. אם הוא היה מנצל אותם אפשר היה לדבר אחרת, אבל המצב לא ככה.

    אסנסיו ורודריגו זה נחמד?מה...
    אסנסיו הוא שחקן מחליף מעולה שיכול לספק המון מהספסל. רודריגו הוא לא שחקן כנף ימין אבל הוא עדיין יותר טוב מפדה שם שאינו כלל וכלל לא שחקן כנף ימין. אנצ'לוטי גם בקושי שיחק איתו ורוב הדקות שהוא קיבל בהרכב הפותח עד איבוד האליפות זה היה כאשר בנזמה היה פצוע.
    תסתכל גם על החלק ההתקפי של בארסה
    ראיפינה, דמבלה, לבה, אנסו ופראן. נראה לך שזה חלק התקפי יותר טוב מזה של ריאל מדריד ועוד שיווצר פער גדול?
    בהחלט, בהחלט לא.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/4/23