ספרד עוצרת את נשימתה: המשחק הגדול בעולם, ריאל מדריד נגד ברצלונה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏15/10/22.

  1. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,729
    לייקים שהתקבלו:
    422
    מה שהיה לא רלוונטי כי הסגל בשנתיים האחרונות טוב בהרבה משהיה בעבר. אלביול ופאו טורס זה גיים צ'יינג'ר רציני לקבוצה בסדר גודל הזה. זה שמים וארץ ביחס לבטיס וסוסידאד. ההשוואה אלייהם פשוט לא הוגנת כי הסגל של ויאריאל טוב בהרבה. חלק הגיעו מסיבות כאלה ואחרות כמו פארחו חלק היו לפני ואולי גם חלק זה פגיעות של אונאי אמרי. אבל אם זה מה שיש לו להתגעות שיילך להיות מנהל מקצועי/אחראי על רכש לא מאמן. כמאמן הוא קיבל כלים טובים בהרבה משל סוסידאד ובטיס והצליח אפילו פחות מהן בליגה (גם בלי מורנו בכלל וכן היה לו אותו חצי מהזמן הסגל שלו ברמה אחרת).
    אני לא פוסל את ההצלחה שלו באירופה אני פשוט לא רואה אותו מצליח בליגה ומכיוון שזה מה שיש לויאריאל מוטב שיילך.
    לגבי דנג'ומה הוא דווקא קבר אותו כשהסב אותו לחלוץ ופשוט גמר אותו. כשחקן אגף הוא היה מאוד מרשים פשוט חבל.
     
  2. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    3,008
    לייקים שהתקבלו:
    1,246
    מין:
    זכר
    השופטים בספרד שוברים את שיא העליבות כל מחזור מחדש. הפנדל של ראיו היה צריך להילקח מחדש על פי החוק היבש, אבל אף שופט כמעט לא אוכף את זה.
    חוסר האחידות הזה מחרפן פשוט
     
  3. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,729
    לייקים שהתקבלו:
    422
    מאז הואר אוכפים את זה בכל פנדל, על מה אתה מדבר.
    בהתחלה היינו רואים המון פנדלים חוזרים עד שהשוערים למדו לא לצאת.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    דנג'ומה הבקיע את רוב הגולים שלו מעמדת החלוץ, עם בריחות קלות לאגף, ההסטה הזו עשתה לו רק טוב לקריירה. אתה מדבר כאילו לבטיס אין את סרחיו קנאלס שהוא שחקן אדיר לקבוצה בלבל הזה, בורחה איגלסיאס שהוא גוש בשר שדופק 20 גולים, סופר-סאב ומנהיג כמו חואקין או דריבליסט בחסד כמו נביל פקיר, נו באמת. יש להם אחלה סגל, מנואל פלגריני מאמן טוב שאוהב משחק התקפי ולא פלא שהוא זוכה לשבחים אבל זה לא שהוא מוציא מים מהסלע במאה אחוז, יש לו עם מה לעבוד. באת עם תזה מהבית. את ראול אלביול הקשיש מי הביא בגיל 35 פלוס-מינוס כשהוא מציג את הכדורגל הטוב בקריירה שלו?
     
  5. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,729
    לייקים שהתקבלו:
    422
    קנאלס ופקיר הם סטארים (מאיגלסייס אני לא נופל מצטער), אבל הם כמה רמות מעל הקבוצה. בראייה כוללת ה11 של ויאריאל טובים בהרבה. אין מה להשוות אפילו. ברור שכחלוץ תבקיע יותר אבל באגף הוא היה הרבה יןתר מרשים. לא סתם ככל שהתקדמה העונה הפסקנו לשמוע עליו (גם פציעות אבל עדיין).
     
  6. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    לא צריך לתת לסטיין שום זמן.בחירה גרועה של פרננדו רויג. מאמן גרוע.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    בסדר, אל תתרשם מבורחה איגלסיאס. הוא גם כבש 20 שערים במדי אספניול לפני כמה עונות. הפערים בין ויאריאל לבין בטיס בעמדות מסוימות הם הרבה יותר נמוכים ממה שאתה חושב וגם פער הנקודות היה לא גדול. חואנמי גם שחקן טוב, רוי סילבה אחלה שוער. לדעת רבים זה הסגל הטוב בתולדות בטיס מבחינת העומק והאיכות. דנג'ומה כבש שערים חשובים נגד יובנטוס ובאיירן מינכן בליגת האלופות, בליגה היו לו שני שלושערים שזה לא משהו אבל הוא היה פצוע. בקיצור מ-16 השערים שלו - חלוקה זהה בדיוק של שמונה עד דצמבר ושמונה מ-2022. אתה כותב דברים וזה לא מבוסס.
     
  8. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,729
    לייקים שהתקבלו:
    422
    אגב אומרים שסה בכלל בגלל שקארבחל נכנס לרחבה.
     
  9. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,796
    לייקים שהתקבלו:
    2,528
    ראיתי לפחות ארבעה פנדלים דומים לפנדל לזכות ריאל שלא נשרקו ( שלשה מהם של בארסה).
    הפנדל של קרבחאל מוצדק לגמרי, תשים לב להושטת היד המכוונת, פשוט חסם את הכדור למצב ודאי לשער.
     
  10. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,156
    לייקים שהתקבלו:
    690
    ברב הקבוצות בספרד אין הרבה קרדיט למאמנים על רכישות כי זה לא התפקיד שלהם. לוויאריאל ולבטיס יש הנהלה מקצועית ברמה גבוהה שבנו סגלים איכותיים. בוויאריאל זה התחיל עוד לפני אמרי וימשיך גם אחריו, בבטיס ההנהלה המקצועית החדשה הגיעה ביחד עם פלגריני.

    אמרי מאמן נוקאאוט פנטסטי, בליגה זה אף פעם לא הלך לו. גם בימים הגדולים עם סביליה, היא בקושי גירדה את המקום החמישי. המפתח להצלחה באסטון וילה הוא בגביעים המקומיים.

    בוויאריאל מחלקת הנוער בעלייה מטורפת בשנים האחרונות, פאו טורס הוא הדוגמה הקלאסית, ואחריו עוד כמה כשרונות שמשתלבים לאחרונה. ויאריאל ב' עלתה לליגה השנייה שזה בכלל הישג אדיר. קיוויתי שמאמן קבוצת המילואים יהיה המחליף של אמרי ולא קיקה סטיין.
     
  11. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,796
    לייקים שהתקבלו:
    2,528
    חחח עבירה ברורה על אלונסו, מדהים.

    אפשר לסגור את הליגה המסריחה הזאת. אשכרה בארסה הקבוצה שספגה הכי הרבה אדומים מהשופט הזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/11/22
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    ברצלונה יוצאת לפגרה עם לפחות שתי נקודות יתרון וזה גדול. היא שמה מאחור כל משבר שהיה עלול להגיע - הדחה מליגת האלופות או ההפסד בקלאסיקו. היא יותר עמוקה בחלק הקדמי, היא יותר רעבה, השחקנים שלה לא שומרים על הרגליים למונדיאל. ניצחון ענק אתמול על אוססונה גם ביום בו רוברט לבנדובסקי עושה הפוך - עושה יותר נזק מתועלת. אמנם זה רק מחזור 13 אבל זה בטח נכנס לקלטת בתור "ניצחון של אליפות", אולי כמובן, ממש כמו במאסטייה. קצב צבירת הנקודות של ברצלונה מרשים מאוד. לריאל מדריד העצלנית, השבעה והזחוחה יש מה ללמוד.
     
  13. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    לא יצאנו מפרופורציות קצת? 32 נקודות מ39 זה 82% הצלחה, מאזן יפה בהחלט ובטח לא כזה שמעיד על זחיחות. בעונה שעברה לצורך העניין היו לך 2 נקודות פחות בשלב הזה.

    ברצלונה באמת יריבה מצוינת והמאבק איתה מאתגר ועוד יאתגר אותנו, אבל המטרה של החלק הזה בעונה היא בסך הכל להגיע בעמדה טובה לקראת העונה שאחרי המונדיאל. כן, היכולת שלנו בהחלט לא מספיק טובה (ואמרתי את זה עוד כשהיינו בפתיחת העונה הטובה בהיסטוריה סטטיסטית), גם אני הייתי מעדיף לסיים את החלק הזה בפסגה והמשחקים האחרונים מול ראיו וג׳ירונה בהחלט היו מרגיזים. בכל זאת, כל עוד ננצח את קאדיס אנחנו במצב טוב מאוד לקראת ההמשך.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    ריאל מדריד - קאדיס

    ריאל מדריד יצאה בכלל מפוקוס לאחרונה והעונש שלה, מי היה מאמין לפני כמה שבועות – שהיא תצא לפגרת המונדיאל מהמקום השני בטבלה. במקרה הטוב במרחק שתי נקודות מברצלונה, ובמקרה הרע – במרחק של חמש נקודות. לא כיף להיפרד ככה מ-2022 הקסומה. הלחץ עצום לקראת משחק הבית נגד קאדיס שאשתקד, כזכור, חילצה 0:0 במקדש. בימים אחרים היינו רוצים מריאל תגובה והתפוצצות אך נראה שכל ניצחון יתקבל בברכה. ריאל עם ניצחון בודד בארבעת המשחקים האחרונים ושיא השפל היה ביום שני עם משחק איום ונורא והפסד 3:2 לראיו וייקאנו. הפסד בכורה בליגה אמנם, אבל זו גם היכולת, כמאמר הקלישאה. החבר'ה באו לוולדבבאס, התאמנו או יותר נכון הצטלמו לאינסטגרם מתאמנים – ונראה שכבר שומרים רגליים למונדיאל. לאט לאט גם התקשורת לא חוסכת בביקורת. "אני לא רואה שחקנים שחושבים על המונדיאל אלא כאלה פייטרים באימון שלא מורידים את הרגל מהגז", ניסה קרלו אנצ'לוטי להגן על השחקנים, אבל לא ממש עבד לו. "המונדיאל כאן אבל גם לפני חודש הוא היה קרוב, ועשינו עבודה טובה".

    גם הקפטן קארים בנזמה חוטף והוא שוב לא ישחק, איזה קטע. זוכה הבלון ד'אור רשם 12 הופעות העונה, כולל אחת קצרה - כשנפצע נגד סלטיק אחרי חצי שעה, ומנגד יחד עם המשחק מחר – ייעדר מתשעה משחקים. גוטי כבר התעצבן ואמר מה שאמר באל צ'ירינגיטו, אבל קרלו כמובן הולך שבי אחרי הבייבי שלו ששוב לא התאמן בשל אותה 'אי נוחות' מסתורית(?). "שום דבר לא מפריע לי. הוא רצה לעזור לקבוצה אבל לא הצליח. אני לא צריך להגיד כלום לאלה שחושבים שהוא נעלם. הוא הראשון שנפגע ומאוכזב ממה שקורה, הוא רצה להגיע למונדיאל עם יותר דקות. אלו שטויות". גם אנטוניו רודיגר לא התאמן אז בקבוצה בונים בעיקר על טוני קרוס ששב מהשעייה – והגרמני חוזר רענן כדי לעשות סדר. במשחק נגד ראיו ראינו עד כמה הוא חשוב לשבירת הלחץ של היריבה וההקלה על הבלמים. בספרד נכתב כי קרלו רוצה להשתמש בתצוגת הנפל הזו בלעדיו כדי לשכנע את הגרמני להמשיך בקבוצה גם בעונה הבאה. קרלו גם נשאל על אורליאן טשואמני ואמר שהצרפתי נראה שחקן אחר לגמרי ליד קרוס. "הפציעה האטה אותו ופגעה בו, עליו לשפר קצת את המיקום", הבהיר.

    "זה נכון שזה משחק אחרון בעונה הבלתי נשכחת הזו, עם לילות קסומים. היא תיגמר ברגשות טובים", אמר קרלו וניסה להסביר מדוע הקבוצה דעכה: "אם אתה מאבד את האינטנסיביות, מול קבוצות שלא משחקות באירופה, כמו ראיו וייקאנו – הן יכולות להיות ברמה גבוהה יותר ממך (בגלל המנוחות שיש להן)". עוד הוסיף: "למרות שהסוף לא היה טוב וזה מפריע לנו, המשחק נגד לייפציג השפיע עלינו המון – שאר העונה בסדר גמור. השגנו את המטרה לסיים במקום הראשון בליגת האלופות על אף שטיבו קורטואה וקארים נעדרו. אני לא כאן לחפש תירוצים אלא כדי שנשאיר את זה מאחור עם משחק טוב מחר". אז בואו נראה איך הקבוצה תגיב אחרי תיקו ביתי והפסד בחוץ, נקודה מתוך שש האחרונות. הפעם האחרונה בה ריאל לא ניצחה שלושה מחזורי ליגה הייתה לפני שנתיים, בנובמבר השחור שכלל תבוסה 4:1 במאסטייה במשחק הפנדלים, תיקו 1:1 נגד ויאריאל והפסד ביתי 1:2 לאלאבס. נזכיר שגם במשחק השני אשתקד לא ניצחנו את קאדיס, כלומר זו יריבה שקרלו טרם גבר עליה.

    נקודת האור בריאל מדריד כרגע היא מרקו אסנסיו שהיה הרבה יותר טוב מחבריו בוויקאס והוא חולם להותיר חותם נוסף רגע לפני שלואיס אנריקה יפרסם את סגל נבחרת ספרד. היעדרותו של בנזמה צפויה לתת לו את המקום בהרכב בפעם השלישית ברציפות. "אני חושב שהוא היה הכי טוב במשחקים האחרונים, הציג אופי נהדר ומנטאליות מנצחת ואני שמח שמצליח לו", הבהיר קרלו. קחו בחשבון אפשרות שדני קרבחאל יסופסל – הן מטעמי מנוחה וסיכון לפני המונדיאל והן בשל היכולת החלשה נגד ראיו, כשלפי הדיווחים הוא נכנס לחדר ההלבשה כמעט עם דמעות לאחר המשחק והתנצל על הפנדל. אולי גם לוקה מודריץ' ינוח. בכל מקרה, ריאל זקוקה לוויניסיוס ג'וניור שקובע לרוב האם היא תהיה טובה או לא. נגד ראיו הוא סבל מהתגרויות ופרובוקציות של שחקני ההגנה ונפל בפח הזה. הוא בקושי קיבל כדורים. קרלו הגן עליו: "זה נראה שהוא מעורב בתקריות. קוראים לו פרובקטור אבל הוא סופג סטירות, דחיפות והרבה עבירות, הכי הרבה בליגה. צריך שיהיה משחק הוגן. כמובן שהוא צעיר ועליו להתרכז בכדורגל ולהימנע מכך, וזה מה שיקרה". האם ויניסיוס מסוגל לריקוד אחד נוסף לפני המונדיאל? השאלה הזו תכריע לא מעט לגבי התוצאה של ריאל מחר. על הניסיון של טיבו לשמור על שער נקי לראשונה בליגה כבר עפיינו מלכתוב. ובלי קשר, שוב, עם כל הכעסים מהמשחקים האחרונים – יהיה לנו קשה חודש וחצי בלעדיכם! ניצחון מחר זה המינימום שריאל יכולה לעשות כדי לשפר לנו את מצב הרוח.

    ריאל מדריד – הרכב משוער: טיבו קורטואה| לוקאס ואסקס (דני קרבחאל), אדר מיליטאו, דויד אלאבה, פרלאן מנדי| אורליאן טשואמני, טוני קרוס, פדה ואלוורדה| מרקו אסנסיו (לוקה מודריץ'), ויניסיוס ג'וניור ורודריגו

    קאדיס מגיעה למשחק כשהיא התייצבה לאחרונה ובמגמת שיפור ברורה אך המטרה ברורה: לשרוד, גם בדרך הקשה – בדיוק כמו שהיה בעונה שעברה. הקבוצה מקארנסה מדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה עם 11 נקודות בלבד ותשמח לצאת לפגרת המונדיאל כשהיא מעל הקו האדום (יש לה גם משחק גביע לפני שכולם מתפזרים). זו תוצאה ישירה של פתיחת עונה איומה עם חמישה הפסדים ויחס שערים 14:0, מה שבדרך כלל שם אותך בצד הרע של ההיסטוריה ומושך לכיוון אחד – הסגונדה. אבל סרחיו גונזאלס, המאמן שהגיע בינואר שהגיע בינואר – שרד את המבול. קאדיס עם הפסד בודד בשמונת המחזורים האחרונים, השיגה 2:3 סופר-דרמטי על אתלטיקו מדריד בזכות שער של רובן סוברינו בדקה ה-99 במשחק בו כבר איבדה יתרון כפול, אך לא יצרה מומנטום כשסיימה רק ב-0:0 נגד חטאפה במחזור הקודם. קאדיס לא הייתה שווה יותר מהתיקו. "עשר דקות זה לא מספיק בכדורגל. ככל שהסיכון גדול יותר, כך קשה לקבוצה למצוא את דרכן. במשחק הזה היה יותר פחד מאשר תשוקה ואמונה", נכתב בסיקור במארקה.

    סרחיו ירשום ציון דרך עם משחקו ה-250 בקריירת האימון (כולל הימים בקבוצת המילואים של אספניול למשל, ועדיין זה יפה) והוא שומר על אופטימיות כשאומר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אני מקווה שקאדיס תהיה עוד תאונה של ריאל, תאונה חדשה בליגה". "עלינו ללכת להתחרות בידיעה שריאל תגיע כחיה פצוע ותרצה לפצות. עלינו להעז ולגרום להם להבין שלא יהיה להם קל". כמובן שהוא נותן כדוגמא את המשחק נגד אתלטיקו מדריד בו ראה את הקבוצה שלו דוחפת עד קצה גבול היכולת. והוא יכול ליהנות גם משני המשחקים האחרונים נגד ריאל בחוץ, בהם שמרו על שער נקי. "עלינו להיות חזקים מאחור ולהיזהר במעברים של ריאל שמהירה מאוד עם ויניסיוס ורודריגו", ציין את חלק מהמפתחות. הוא מאוד מרוצה ממה שקורה בקבוצת הנוער: "הרגע המושלם הוא כששחקן קבוצת הנוער 'דופק על הדלת שלך'".

    המשימה של קאדיס תהיה קשה שכן היא ספגה 24 שערי חובה – ההגנה הגרועה בליגה פרט לסלטה ויגו ולאלצ'ה האחרונה, וגם מציגה את ההתקפה הגרועה בליגה עם שמונה כיבושים בלבד. ואם כבר ההגנה, הבלם לואיס הרננדס, אקס מכבי תל אביב שהאריך את חוזהו בקבוצה השבוע עד 2025 – הורחק במחזור האחרון ולא יעמוד לרשות הקבוצה, וזו לא הבעיה היחידה. הקבוצה שמרה ארבע פעמים על שער נקי, יותר מריאל למשל. האיש בין הקורות, ג׳רמיאס לדסמה, עשה זאת בעונה שעברה בברנבאו. העונה הוא שיחק את כל הדקות אך היה גיבור לא בגלל הדיפה על כר הדשא אלא כשזיהה במהלך ה-4:0 נגד ברצלונה כשזיהה שאוהדת ביציע לקתה בהתקף לב ורץ להביא את מכשיר ההחייאה – אירוע שריגש את כל ספרד. קאדיס בטח לא קוטלת הענקיות אבל כבר הצליחה לעשות תוצאות סבירות נגד הצמרת. היא הובסה נגד ברצלוה ונגד אתלטיק בילבאו, אך סיימה בתיקויים מאופסים ומכובדים בבית נגד ויאריאל ונגד בטיס וכאמור הניצחון נגד אתלטיקו.

    מבין הבלמים לא רק הרננדס (אותו יחליף חואן קאלה) ייעדר אלא גם ויקטור צ'וסט, כן, הבלם שגדל אצלנו בקאנטרה שלנו ורשם 11 הופעות ושער בודד. הוא פצוע ונותר מחוץ לסגל. "הגנה בתוך קופסה", נכתב במארקה. גם המגן הימני חוסבה זאלודה לא כשיר ואיסה קארסלן ישחק בכנף ימין. קאדיס ככל הנראה תגיע לשחק את המשחק שלה ולא תתגבר את העורף, אולי גם כי אין לה ממש איך לעבור ל-5:3:2. אלכס פרננדס, האח של נאצ'ו, הוא השחקן המסוכן עם שני שערים העונה ב-610 דקות, אוהב לעשות צרות באגף. הוא גם מלך שערי הקבוצה נכון לעכשיו. אלברו נגרדו נדחק בהיררכייה ומשחק מעט, יש לו שער בודד, כמו סוברינו (722 דקות) ששיחק הכי הרבה מבין החלוצים. לצ'וצ'ו לוזאנו שכבש נגדנו לפני שנתיים עדיין אין שערים אך נראה שישמור על מקומו בהרכב לצד סוברינו. לוקאס פרס עם שער בודד ב-570 דקות. היצע חלוצים יפה שעוד ימשוך את קאדיס אולי למעלה. ומה עם אנטוניו בלאנקו? 24 דקות בלבד יש לו מאז המחזור השלישי, עצוב מאוד שהוא נרקב על הספסל. הוא פתח בהרכב במחזורים 2-3 וזהו-זה. אפילו בריאל היה מקבל יותר דקות כנראה..עבורו בכל מקרה יהיה מרגש לחזור הביתה, גם אם רק על הספסל.

    קאדיסהרכב משוער: ג'רמיאס לדסמה| איסה קארסלן , פאלי, חואן קאלה, אלפונסו אספינו| סן אמטריו, בריאן אוקמפו, תיאו בונגודה, אלכס פרננדס| צ'וצ'ו לוזאנו ורובן סוברינו

    היסטוריה ומפגשי עבר::

    המפגש מחר יהיה ה-15 בין ריאל מדריד לקאדיס בסנטיאגו ברנבאו. אז על מה תעדיפו להסתכל – המספרים הכלכליים שהם אחלה לגמרי או על המומנטום הגרוע? קאדיס חילצה אשתקד 0:0 במקדש במחזור ה-18 ותסכלה את הברנבאו. אלא ששנה קודם לכן היא רשמה הישג היסטורי עוד יותר, שוב שער נקי, והפעם ניצחון 0:1 באצטדיון הדי סטפאנו על האלופה הגאה. זה היה הניצחון הראשון והיחיד שלה כאורחת. צ'וצ'ו לוזאנו כבש בדקה ה-16 ולריאל לא היו תשובות. בדרך כלל ריאל כן מסתדרת עם קאדיס. תיקו 1:1 במחזור ה-20 בעונת 1991-92 (עונה בה יתברר שכל נקודה הייתה קריטית) – קטע רצף יפה של תשעה ניצחונות בית רצופים. הניצחון האחרון של ריאל על קאדיס בבית היה 1:3 בעונת 2005-06. רוביניו הבריק בהופעת הבכורה שלו במחזור הראשון, כמובן, אך זה היה משחק חוץ. בברנבאו ריאל נהנתה משני שערים נפלאים בכדורים חופשיים – של דיוויד בקהאם ושל רוברטו קרלוס, והברזילאי עצמו גם הבקיע.

    המפגש הראשון נערך בעונת 1977-78. ריאל ניצחה 0:2, תוצאה שחזרה על עצמה גם כעבור ארבע שנים. ב-1983-84 כשהקינטה דל בויטרה החלה לקרום עור וגידים השיגה ריאל את הניצחון הגבוה ביותר שלה – 2:6 עם צמדים לפינדה ולחואניטו. ריאל סגרה את שנות ה-80 עם שלוש רביעיות רצופות על קאדיס – פעמיים 0:4 ב-1987-88 (שלישייה כבר במחצית הראשונה) וב-1988-89 וגם 1:4 בעונה הגדולה ההיא ב1-989-1990 כשהוגו סאנצ'ס נהנה מהמשחקים האלה. כמובן שאי אפשר בלי אמיליו בוטראגיניו שערך את הופעת הבכורה שלו במועדון וקאדיס מזוהה עמו – במשחק חוץ נגדה, וכבש שער עוצר נשימה – אם כי במשחק הגביע. המאזן ב-14 משחקים: 11 ניצחונות (79%), שתי תוצאות תיקו (14%) והפסד בודד (7%), יחס שערים 10:36 לטובת ריאל. בכל המשחקים המאזן עומד על 4:19 לריאל בניצחונות. נסיים עם גביע המלך כאמור, תשעה משחקים נערכו לאורך ההיסטוריה, ריאל עם שישה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו.
     
  15. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    לא אוהב את הטענות האלה כלפי בנזמה. ברור שהוא שומר את עצמו למונדיאל, ואני מניח שגם אנצ׳לוטי מבין את זה. אבל הבן אדם כבר 4 שנים נותן את כולו לקבוצה, דוחה ניתוח חשוב באצבע כדי לתרום כמה שיותר. זו ההזדמנות האחרונה שלו לעשות הישג גדול עם הנבחרת, אחרי שבפעם הקודמת פספס זכיה במונדיאל על נסיבות מפגרות. למה שישפטו אותו ככה על היעדרות של כמה משחקים זניחים יחסית? כל כך מהר אנשים שכחו את התרומה שלו בשנה שעברה?