רבע גמר ליגת האלופות:: יובה נגד בארסה| כמה גולים בין דורטמונד ומונאקו?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏11/4/17.

  1. DUGRI Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/17
    הודעות:
    434
    לייקים שהתקבלו:
    207
    מין:
    זכר
    הראשון לא זכור לי, אבל הצהוב השני היה מחמיר מדי לטעמי.
     
  2. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,374
    לייקים שהתקבלו:
    4,690
    גם אני חשבתי כך במבט ראשון, אבל היה שם מגע למרות שהרגל של רונאלדו הייתה הרבה מעל הקרקע. עבירה מובהקת של צהוב.
    קבלת החלטות נוראית של מרטינס, קיבל שני צהובים תוך זמן קצר.
     
  3. Doritoz FCBJ - RMCF

    הצטרף ב:
    ‏7/9/10
    הודעות:
    1,113
    לייקים שהתקבלו:
    278
    מין:
    זכר
    @DUGRI זאת החלטה מוצדקת, אי אפשר להתחשב בשחקן שעושה עבירה ששווה צהוב רק כי כבר יש לו צהוב אחד (שגם הוא מוצדק), עם כל הכבוד זה לא כמו ששוער מוצהב יבזבז זמן ואז יקבל על זה צהוב שני.
    חאבי מרטינס עם חוסר אחריות מוחלטת מצידו.

    מחצית שנייה גדולה שלנו, ועדיין לא בטוח לגמרי לגבי הגומלין למרות המקדמה המצוינת, שיכלה להיות יותר מצוינת אם לא נוייר בערב ענק/בנזמה בערב סולידי.
    בכללי ניסיתי להסתכל על המשחק הזה לשם שינוי בעין אובייקטיבית קצת, ואני חושב שראינו תצוגה גדולה של שני שחקני כדורגל ענקים, אחד מכל קבוצה שעשו את ההבדל בסופו של דבר במשחק, אני מדבר על כריסטיאנו רונאלדו בצד המדרידאי ומנואל נויר בצד הבאוורי:
    זה לא רק השערים של רונאלדו, זה המנהיגות והחוכמה והניסיון שיש לשחקן הזה, איך במשחק כה חשוב הוא יודע שהוא חייב להשקיע גם עבודה בתמיכה בהגנה ואיך הוא לוחץ ואיך הוא גורם לשחקנים סביבו ללחוץ כשצריך וכן גם דעת לשבת על שחקן עם צהוב כדי שיקבל את הצהוב השני צריך לדעת.

    נוייר היום בערב אדיר ועדיין יוצא בצד המפסיד, רק מראה כמה הייתה חלשה באיירן היום וכמה ריאל הציגה יכולת פנטסטית (לפחות במחצית אחת),
    בקלות זה יכל להיגמר בעוד שער או שניים יותר ממה שזה נגמר, ובעיקר בגלל נויר זה לא קרה, ועדיין משאיר סיכוי סביר בגומלין.

    לסיכום : אחלה ערב של כדורגל, כלום לא גמור כמובן כי אם לא יקרה משהו חריג לבאנדובסקי יחזור לגומלין והוא יכול לעשות את ההבדל במפגש הזה, וריאל כמו שראיתם השנה, למרות שהציגה משחק הגנה טוב היום, היא קבוצה שכמעט כל משחק סופגת, ואי אפשר לדעת לאן זה יתפתח. כאוהד ריאל מקווה שלא נחרב מה שעשינו הערב.
    Hala Madrid
     
  4. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,374
    לייקים שהתקבלו:
    4,690
    לריאל מדריד יש מאמן צרפתי-ספרדי (לא גדול במיוחד לטעמי, אגב), אבל היא משחקת כדורגל איטלקי.
    זה לא ספקטקולרי והכל די בסיסי, אבל זה ברמה גבוהה ועם שיתוף פעולה מסודר ובולט.
    הם צריכים לסמן טוב טוב את אלגרי לדעתי. הרבה זמן מדברים על זה שיש מצב שיעזוב את יובנטוס.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    קראתי חלק מהתגובות ברפרוף.
    מזל לריאל מדריד? באמת? כי היה פנדל, נכון? המזל היה אצל באיירן מינכן. נוייר הדף כדורים גדולים. 3:1 היה הרבה יותר משקף את התוצאה.
    קרבחאל אנדרייטד משום מה. המגן הטוב בעולם ובפער. לא זוכר הרבה זמן שילוב כזה של מהירות, חוכמה וקור-רוח בהגנה וגם שידרוג התקפי - הוא בישל השנה 9 שערים, אתם מבינים?
    מחמאות לזידאן על הכניסה של אסנסיו. נכון שבייל סבל מפציעה לפי מה שכתבו, אבל טוב שזה לא לוקאס.
    קוטלים הרבה את בנזמה, דווקא היום אני בסדר איתו. רציתי לראות את מוראטה, לא אשקר, אבל בנזמה היה בסדר. מי שלא מראה כדורגל זה בייל שלפחות עושה הגנה.
     
  6. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אם וידאל לא מעיף את כדור לשמיים אז מדברים במונחים של צמצום נזקים, זה באמת מזל. מחצית שנייה עלו כמו מלוע של תותח. במקביל, בייל במשחק נוראי היום. אין תירוצים לעובדה שהוא לא עשה פעולה אחת התקפית טובה וכל מסירה הלכה למינכנאי התורן. הוא וזידאן צריכים לשבת ביניהם ולמצוא פתרון. כולנו יודעים למה הוא מסוגל.
    קרבחאל היה מדהים, דווקא העונה הנוכחית שלו יחסית חלשה לשנים קודמות, אבל זה היה משחק בדרגת קאפו.
    היום אסנסיו לראשונה באמת הרשים אותי. נכנס לאליאנז כאילו לא מדובר בילד שבקושי משחק ופשוט לא טעה בשום פעולה. סגנון ספרדי קלאסי שפשוט משאיר את היריב מתוסכל ולא רלוונטי. כוכב הוא כנראה לא יהיה אבל איסקו משופר יש סיכוי גבוה מאוד. רק שאיסקו יהפוך לאיסקו משופר ביחד איתו ויש לנו קישור ל5 שנים הקרובות.
    וכריסטיאנו נתן היום הופעה בדרגת מסי. דומיננטיות ששוברת את היריבה, והפעם איזו יריבה.
     
  7. Greek Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/16
    הודעות:
    313
    לייקים שהתקבלו:
    102
    מין:
    זכר
    אין להם סיבה לפזול לצדדים כשהקבוצה בינתיים מתפקדת ומתפקדת טוב. נחמד להגיד שזה די בסיסי, אבל גם כדורגל פשוט צריך לדעת לשחק. אישית מה שאני אוהב בריאל מדריד הנוכחית זאת הפרגמטיות שלה. היא לא מתיימרת להיות משהו שהיא לא, היא לא מתעקשת לשחק סגנון שהיא כבר לא טובה בו\לא רגילה אליו, היא פשוט משחקת, ומשחקת טוב צריך להגיד. מה שכן, הספסל שלה הוא הסיבה לזה שהיא בדרך לקחת אליפות מאז תקופת מוריניו, מבקיע שלושער במשחק חוץ לא שותף במשחק קריטי כזה, הבלם השני והשלישי בהיררכיה פצועים ולא הרגישו היום את ההבדל, זה די מדהים.
     
  8. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    כשמסכמים את מה שקרה ביממה וקצת האחרונות: דרך הפיצוץ, הקלאס של אוהדי דורטמונד עם קמפיין האירוח של אוהדי מונאקו, העובדה שהמשחק הזה בכלל התקיים 24 שעות אחרי שוק כזה, ולבסוף החלטות השיפוט שהלכו נגדם במהלך המשחק... לא יודע מתי בפעם האחרונה מפגש שהייתי די נייטרלי ואדיש לתוצאה בו התהפך כל כך מבחינת ההעדפה שלי, ואפילו לא באשמת מונאקו. מקווה מאוד מאוד שדורטמונד תתגבר על הכל ותעלה לחצי הגמר.
     
  9. עודד (אוהד הצלחות) Member

    הצטרף ב:
    ‏24/2/09
    הודעות:
    978
    לייקים שהתקבלו:
    133
    חאבי מרטינז רק בן 28, אפשר עדיין להחזיר אותו לקישור ולהציל את הקריירה שלו. הוא באמת היה קשר ענק.
     
  10. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    בשביל שזה יקרה,הוא קודם כל צריך לשחק ולא רק במשחקים שעושים רוטציה ונותנים לכוכבים לנוח. אתמול ישב על הספסל 90 דק'.
     
    Don Joan Roman ו-rivaldo אוהבים את זה.
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    צפיתי במשחק שוב בשידור החוזר לפני השינה והיה קצת קשה להירדם. זו תחושה שרק ליגת האלופות יכולה לתת לך. אם יהיה לי זמן ולא אפחד מנאחס - חשבתי לכתוב על עשרת משחקי החוץ הגדולים של ריאל מדריד בליגת האלופות - וזה ללא ספק אחד מהם. מהפך במינכן נגד המפלצת של אנצ'לוטי, כן, על אף המגרעות שלה. מה שכן, התחדדה אצלי המחשבה שהיינו חייבים לסגור עניין עם שער שלישי. אלה לא היה סתם מצבים בקושי ואפילו לא הטריליון חלליות. הזדמנויות נהדרות של כריסטיאנו ובנזמה בתוך הרחבה ופשוט פישלנו, וגם מרסלו שהיה נהדר אבל עושה הרושם שהוא לא יכול לתת גול גם בשער ריק.

    קיילור נאבאס לא אשם במאה אחוז בשער שספג אבל הפעם אני מתחבר לקלישאות של שגיא כהן - שוער של ריאל מדריד חייב לעצור כדור כזה ונוייר מהצד השני לא היה סופג. נוייר כמובן מס' 1 בעולם אבל לדעתי קיילור בעונה שעברה היה במקום השני או השלישי. השמועות סביבו הן לא דבר חדש ובעונה שעברה זה לא השפיע וחבל שכן.

    אני שוב מתמלא גאווה מאסנסיו. לא מוכן למעמדים הגדולים עאלק. זידאן פגע בול, איזה מזל שלא הכניס את לוקאס שקצת משחק בצורה 'נגרית' בזמן האחרון וחוץ מהרבה תשוקה, לב וריצה - לא תורם דבר. קחו בחשבון שזה היה המשחק הכי גדול בקריירה שלו מבחינת המעמד. הוא הזיז את הכדור בצורה כל-כך חכמה והיה בכל מקום. ומה היה קורה אם זידאן היה שולף אותו בדרבי למשל? או בכמה משחקים קודם לכן, נניח מאסטייה? הסגל שלנו עמוס וטוב. החילוף של חאמס היה מיותר והגישה שלו קצת מחורבנת, איפה אדון עמוס הליצן שיספר לנו על מס' 10 שהוא היורש של מראדונה?

    דני קרבחאל המגן הכי טוב שאני ראיתי בקבוצה הזו חוץ מרוברטו קרלוס אבל ההשוואה לא הוגנת. תשעה בישולים השנה, אתם קולטים? לספרד יש מגן לעשר שנים, רק שיהיה בריא ולא יעדיפו יצורים אחרים על פניו. כריסטיאנו חזר בזמן והייתי מרוצה מכמה התקפות שלו מעבר לשער אבל ה-B-B-C בירידה וחושב שהכדורגל היה חייב להיות טוב יותר ברוב העונה.

    מבחינתי השורה התחתונה היא שאנחנו יוצאים מהמשחק הזה עם תוצאה טובה ועם ביטחון גדול וחשוב ששחקנים כמו מודריץ' למשל יחזרו לעצמם. זה חודש מטורף וצפויות עליות וירידות אבל מצטער, פשוט חייבים לזכות באליפות השנה. בארסה צולעת, מאבדת את זה לחלוטין, אנחנו קבוצה הרבה יותר טובה ממנה. הגיע הזמן לנצח אותם בברנבאו ולתת את המהלומה הסופית.

    חלק מהתגובת כאן:
    - איך בידיוק העונה הזו שלו חלשה במשך לשנים קודמות? אתה רואה משחקים מלאים? 9 בישולים העונה, 9. לא זוכר אף תצוגת נפל שלו. היה גדול בדרבי של ה-3:0 וגם בקלאסיקו.
    - ואסנסיו? כשהוא בעט לחיבור נגד סביליה בסופר-קופה הוא לא הרשים? או הריצה ממחצית המגרש בגביע? או בהקפצה נגד סוסיאדד במשחק הפתיחה? נו באמת. כל נגיעה שלו בכדור זהב.
    - שוב הדיבורים על הפנדל, נו, זה מלמעלה, לא היה פנדל וזה בושה.
     
  12. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    מה הקשר למראדונה, חתיכת ליצן? מה אתה מצפה משחקן שנכנס לרבע שעה במשחק גמור, שחקן שרוב העונה מתייבש על הספסל.

    20 שנה רואה כדורגל ומבין בשקל.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    מופתע שהצלחת לכתוב משפט תיקני בעברית - בלי שגיאות כתיב, עם נקודה ופיסוק. אסנסיו מקבל פירורים גם כן העונה ובכל צ'אנס קופץ על ההזדמנות. חאמס אתמול ברבע הגמר בדקות קריטיות, כלל לא ברור מדוע הוא נכנס ולא מוראטה - עושה טובה שהוא משחק והולך על המגרש כאילו מובילים 5:0 נגד אייבר. מובילים 2:1 נגד קבוצה קשה שהיא בנחיתות מספרית, מה גמור במשחק הזה מה? לוקאס הוא השחקן ה-12 של זידאן בדרך-כלל וגם אני התרעמתי על הפיחות במעמדו של חאמס אבל הוא לא לוקח את הצ'אנסים. אתמול הבעיה הייתה בגישה.

    את גיבוב השטיויות שלך מתחילת העונה אין מקום לרשום. את סביליה הפכתה למלכה של אירופה, את פפה קטלת שוב ושוב ושוב ללא סיבה - הבלם הכי טוב באירופה בעונה שעברה, אז תחסוך ממני את הבולשיט שלך.
     
  14. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,669
    לייקים שהתקבלו:
    1,938
    מין:
    זכר
    אני גם לא מסכים אתך דור , חאמס רודריגז שחקן ענק , בריאל גומרים אותו .

    בקבוצה אחרת הוא יעשה הרבה יותר דברים והרבה יותר דברים מועילים וטובים , גמרו עליו בריאל , בהתחלה שמו אותו באגף האיפה שהוא לא צריך לשחק בכלל ואחכ התאכזבו ממנו ואז ירד לספסל איבד את הכל , בנבחרת הוא עדיין נותן את שלו.
    מקווה מאוד בשבילו ובשבביל הכדורגל שהוא לא ישאר בריאל שנה הבאה , שחקן ענק .
     
    Don Joan Roman ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    כדורגל נבחרות זה משהו ברמה קצת ירודה, מצטער, מה גם שחאמס כבש לאחרונה הרבה בפנדלים במדי הנבחרת ממה שיצא לי לעקוב. בטוח שבקבוצה אחרת הוא ייתן יותר אבל אני לא חושב שהוא שחקן ענק ויש לו חסרונות שקשה מאוד להתעלם מהם. זידאן התעלל בו חלק מהזמן אבל חאמס לא לקח מספיק טוב את הצ'אנסים שקיבל להוציא אספניול וספורטינג ליסבון בתחילת העונה וגם סביליה בגביע. באגף חאמס בלט לטובה בעונה הראשונה בקבוצה ולדעתי שם מקומו, אבל נגד הטענה שלך אפשר לומר שהעונה הוא משחק הרבה בקישור.

    * כאן המקום לדבר על כדורגל אבל בלתי-אפשרי לדעתי להפריד את מה שקרה במשחק דורטמונד-מונאקו. אמנם כבר לפני המשחק הימרתי על הצרפתים, לאו דווקא שינצחו כבר בגרמניה אלא שיהיו בחצי הגמר - האם לדעתכם היה מקום לקיים את המשחק? אני מודע לפרוצדורה הבעייתית בליגת האלופות, ועדיין. איך אמרו בדורטמונד? "אנחנו לא מכונות, הדבר היחיד שעניין את אופ"א היה שנשחק למחרת", וכמו שכתב מיכאל יוכין - אם זה היה קורה חלילה למסי או רונאלדו גם היו משחקים?