רומא 2016/17 :: מקום שני עוד פעם

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Roma, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    לפי הגאזטה, סבאטיני טס לספרד. כנראה שזה בין נאצ'ו לורמאלן.
     
  2. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אני חושב שהזלזול העיקרי בסאקו מתבטא בכך שהשם שלו בכלל עולה לדיון כשרומא מחפשת סותם חורים שיסגור לה את פינת הבלם בזול עד שרודיגר יחזור מהפציעה שלו. הקישור שלו בהשאלה לרומא הוא מגוחך, כאילו מדובר באיזה מריו באלוטלי שאנחנו רק רוצים להיפטר ממנו ויהי מה, ולא בשחקן עם רזומה שמבטיח שנחזיר חלק גדול מהסכום ששילמנו עליו ל-PSG. אלא אם ברומא מוכנים עכשיו להשקיע 15 מ' יורו לפחות בבלם, סאקו הוא פשוט מחוץ לטווח שלהם.

    עצם העובדה שהוא משחק בליברפול לא בהכרח עושה שירות טוב לשם שלו. אני חושב שאם היה משחק באיזו סאסואלו, אנשים היו מעדיפים להתמקד ביתרונות שלו - כוח עצום, בטחון עצמי עם הכדור, קריאה טובה של המשחק. כשהוא משחק במועדון אנדראצ'יברי עם שם גדול, באופן די אוטומטי החסרונות שלו מקבלים זרקור גדול.

    אני ביקרתי את סאקו לא מעט בדיון של ליברפול לעומת אוהדים אחרים שלנו, ואני עדיין חושב שהרושם שזיטו מתאר כאן מוגזם מאוד. קשה לשפוט נכון בלמים שאתה לא רואה באופן קבוע - למשל אני, בצמד המשחקים של ליברפול נגד דורטמונד, חשבתי שפפאסטאטופולוס הזה הוא איזה חסר מושג שאוריגי עשה ממנו צחוק. אח"כ קראתי ומסתבר שהוא נתן עונה טובה מאוד בבונדסליגה. לציין שני איבודי כדור של סאקו ולהגיד שרודיגר לא טועה ככה בעונה שלמה זו היסחפות, ולהגיד שבלם שנותן משחק רע ו-6-7 משחקים טובים זה לא מספיק לקבוצת צמרת זה מופרך לגמרי. לא שאני חושב שאצל סאקו היחס הוא כזה, אבל בואו נהיה ריאליים, ברוב קבוצות הדרג השני-שלישי באירופה, כמו רומא, ואפילו בחלק מקבוצות ה-so called הדרג הראשון, אין בלמים גדולים באמת שמעבירים משחקים נקיים מטעויות. אני חושב שלמעט יובנטוס, שאר הקבוצות ההגנתיות החזקות ביבשת עושות את זה למרות פרסונל מוגבל ולאו דווקא בזכות בלמים גדולים בסדר גודל היסטורי. סאקו עדיין לא נמצא שם, אבל הוא בהחלט יכול להשתפר לרמה שבה הוא שם לגיטימי בקבוצות מהדרג הזה.
     
    Die Werkself ו-Esomech אוהבים את זה.
  3. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    1,813
    לייקים שהתקבלו:
    1,488
    מין:
    זכר
    למען האמת בחצי העונה הראשונה של רומא יצא לי לראות אותם די הרבה, רודיגר היה סבבה, ואני חושב שהוא נהנה מהיתרונות של לשחק בקבוצה מסודרת הגנתית יחסית. שים אותו בליברפול לדוגמא, לא היה עושה אותו רושם.

    שוב, המשחק של סאקו אולי נראה גומלני ומגושם, אבל ברגע שאתה רואה את האחוזים שלו בדיוק במסירות ובהשתלטות על כדורים, אתה מבין שזה רק נראה ככה. ואולי המשחק שלו פחות אלגנטי, אבל הרבה יותר נוקשה ועם הרבה מוח מאחורי כל פעולה בשביל לדחוף את המשחק קדימה בצורה נכונה בלי העפות כדור מיותרת, דבר שהוא פלוס לא קטן מבלם

    ברור שאני לא מצפה שיתעלמו ממה שקורה מסביב, אבל תיארת אותו בתור מקרה אבוד וטרבלמייקר לא נורמלי, ההפך הגמור ממנו.
     
  4. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    אם כך הדבר, זה מתפרש כזלזול רק במסגרת הwishful thinking שהפער הכלכלי של ליברפול מקבוצה בסדר גודל של רומא תואם את זה המקצועי, ונכנס למשפחת האמירות מהדיון שלכם כמו "חה חה, סקטל הריג'קט מקושר לרומא שאוספת זבל חה חה" מבלי להבין שמטרת הנוסחה הזו היא בדיוק כמו זו של סאקו בדיון הזה - לסגור חורים בסגל. אני יכול להבין שנורא "מוזר" לך ששחקן שחולק הרכב עם שני בלמים נוספים בליברפול יגיע לקצה הסגל של רומא שעובדת עם בערך 20% מהתקציב שלה, זה מה שאתה מכיר. אבל מספיק להסתכל על צמד הבלמים הנוכחי של רומא (או על כל אלה שעברו אצלה בשנים האחרונות) כדי להבין את הסטנדרטים שנוצרו אצל האוהדים שצועקים בכל רחבי האינטרנט HELL NO בכל פעם ששמו של סאקו עולה כמועמד להצטרף, גם כבלם מס' 4.

    אגב, סאקו היה מקושר אלינו גם לפני שעבר לליברפול, עם תג מחיר של 8מ' יורו שנראו בזמנו כסכום נורא לא משתלם שרומא דחתה על הסף (2מ' נוספים הנחיתו באותו קיץ את בנעטיה). מאוחר יותר הפלתם עליו 20מ' אבל אין זה אומר שמועדונים שמנוהלים בצורה הגיונית צריכים להשתתף בקרקס הזה.

    אין לי איך לאשש או להפריך את התאוריה הזו. רק אומר שהבלמים באיטליה נמדדים עם זכוכית מגדלת וחוטפים ביקורת על גבול המגוחכת עם השוואות מוגזמות לבלמי עבר ענקיים מהדורות הקודמים מגיל נורא צעיר. שחקנים שהיו די מבטיחים בתחילת דרכם בקבוצות בסדר גודל של סאסואלו (ראנוקיה, אוגבונה, אסטורי וכו') פשוט נקטלו למוות על ידי התקשורת\אוהדים וקרסו.

    זו ראיה נכונה מאוד. בגלל זה ציינתי (בכוכבית) שהוידאו שהעלתי אינו מיצג בודד לתזה שלי אלה בסך הכל דוגמא בניסיוני להסביר למה ישנה סלידה כלפי סאקו. כלומר היילייטס שמתווספים להיכרות קיימת עם השחקן מימיו הראשונים ככדורגלן מקצועי (אם חושבים על זה, זה המידע הכי מיותר ולא שימושי שנמצא בי).

    זה מה שאתה רואה שם. בסך הכל 2 (2??) "איבודי כדור". אולי מישהו יפרש את זה כנתון סטטיסטי רגיל לחלוטין. אני ראיתי שם 4 טעויות מיקום וקבלת החלטת של חובבן או ילד שוקיסט שרק עלה מהנוער. ההשוואה לרודיגר זו לא דעה. זו ספירה כמותית של מס' הפדיחות בסדר גודל כזה שהילד הזה עשה מאז שהגיע אלינו וספירה נוספת של ה"איבודי כדור" בסרטון ממשחק בודד.

    תלוי בסטנדרטים אליהם הורגלת. כפי שכתבתי בהודעה הקודמת. שחקני הגנה עפו על הרבה פחות מזה.

    גם הגדולים ביותר אי פעם לא העבירו את כל המשחקים שלהם ללא טעויות. אני מתכוון למשפחת טעויות מסויימת כמו בדוגמא שהבאתי מול טוטנהאם. לא לטעויות שמשתלבות בדינאמיקה של המשחק או 1 על 1 מול שחקנים שפשוט מתעלים מול השומר שלהם אלא רגעים של full retard שעולים לקבוצה שלך נקודות ללא סיבה מיוחדת 4 פעמים ברציפות באותו המשחק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/8/16
    אלעד אוהב/ת את זה.
  5. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אין פה שום זלזול או ווישפול ת'ינקינג, זה רק בראש שלך. בשום נקודה לא דיברתי על הפערים המקצועים של רומא מול ליברפול, אלא רק על העובדה שכרגע המעמד של סאקו בליברפול אומר שאין שום סיכוי שתוציאו אותו מאיתנו בלי הצעה שמתקרבת למה ששילמנו עליו בזמנו. אין לנו סיבה להעביר אותו באיזו השאלה הזויה כמו שעשינו עם שחקנים שחיפשנו להיפטר מהם, ולכם כמובן אין סיבה לשלם סכום שיגרום לנו למכור אותו, ולכן אין שום סיכוי שהדיל הזה יתקיים כפי שהוא פורסם קודם.

    אני לא יודע לגבי היחס מהתקשורת האיטלקית, כמובן שיש פה אלמנטים של הייפ, אבל אוגבונה זה דווקא דוגמא מצויינת לבלם שבקבוצה קטנה האיכויות שלו בלטו הרבה יותר מהחסרונות שלו, וכך נוצר הייפ רציני. כשעשה צעד למועדון רציני יותר, אור הזרקורים הוסט לעבר החולשות שלו. זה עדיין אותו כדורגלן ואותו שחקן, אבל אם היה מועמד להגיע אליכם מטורינו ולא מיובנטוס אני חושב שהיית הרבה יותר פתוח לרעיון.

    אני מבין את העניין של הטעויות שציינת, אבל יש פה קונטקסט רחב יותר וזה הסגנון המאוד אגרסיבי של סאקו. הוא לוקח יותר סיכונים כבלם, גם במיקום וגם בהובלת הכדור, וכשזה לא מצליח הוא נראה כמו חרגול שחור ענקי שמסתבך עם האיברים שלו עצמו. למרות מבנה הגוף שלו, הוא מנסה לשחק בצורה הרבה יותר אלגנטית ויש לו גם היתרונות שלו. בלמים שמרניים יותר בסגנון המשחק שלהם לא עושים את הטעויות האלה, אבל להם יש סט אחר של טעויות אופייניות כשהם תופסים משחק חרא. אני לא מדבר פה על הגדולים ביותר אלא על בלמים בדרג השני-שלישי.
     
    Un bombón אוהב/ת את זה.
  6. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,402
    לייקים שהתקבלו:
    7,618
    הדעה הרווחת אצל אוהדי ליברפול היא די חלוקה, האמת היא איפשהוא באמצע. ממש לא ליצן, גם לא בלם ענק על סמך היכולת שהציג אצלנו אבל אני חושב שיש לו את הנתונים להיות טוב מאוד, הבעיה שלו היא רקורד הפציעות שלא מאפשר לו לחבר רצף של כמה חודשים בהרכב, כשזה כן קרה בעונת הבכורה שלו הוא היה טוב מאוד לפרקים כשסביבו הגנה ליצנית ברמה שאתה לא מסוגל לדמיין.

    "מגושם וגמלוני" בהקשר של סאקו זה נכון רק למראית עין, אני יכול להעיד שיש מעט מאוד בלמים בפרמיירליג (ובטח כאלה שעברו אצלנו) שיודעים להשתחרר מלחץ ולהוציא מסירות קדימה בעקביות מרשימה כמו סאקו ובלי לאבד כדורים בחצי שלו, הוא תמיד נראה כאילו הוא מסתבך עם הכדור אבל זה אף פעם לא באמת קורה.

    יכול להיות שהסטנדרטים שלך לבלמים שונים לגמרי משלי, אם הורגלת לבלמים שסוגרים 6-7 משחקים כשהם נקיים מטעויות אז אני מקנא בך, פייר. ביחס לרמת הבלמים בפרמיירליג, אפילו אצל קבוצות צמרת, אני הייתי מאוד נזהר לקרוא לסאקו ליצן, ואם נשים לרגע בצד את מלחמות ה"אנגליה נגד איטליה" (באמת שזה לא מעניין אותי בכלל), אני בספק שמחוץ ליובנטוס הפערים ברמת השחקנים הם כ"כ גבוהים, אני חושב שהפער העיקרי הוא בעמידה הטקטית של הקבוצות על המגרש ובארגון בהגנה, ויכול להיות שזה קצת מטשטש את הרושם שלך.

    אני חושב שתרוויחו מאוד אם תקבלו אותו, אני לא הייתי מתחיל לחשוב בכלל על מכירה שלו כשמצבת הבלמים שלנו נראית כמו שהיא נראית, ובוודאי שהשאלה היא לא על הפרק בכלל. מי שרוצה לחשוב שהוא ליצן, בכיף... אין לי שום אינטרס "למכור" לך אותו, סתם הרגשתי צורך לתקן, בין השאר כי אתה מדבר פה בשם אוהדי ליברפול.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/8/16
    Un bombón אוהב/ת את זה.
  7. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,300
    לייקים שהתקבלו:
    3,685
    מין:
    זכר
    http://img.sportmediaset.mediaset.it/images/675x362/articolo/1111965/C_29_articolo_1111965_upiImgLancioOriz.Xxx?rnd=20160804004632
     
    Un bombón אוהב/ת את זה.
  8. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    הייתה כאן מיני דרמה כאשר אנדרלכט הודחה, שחטיור דאנצק הודחה אחרי יתרון של 2 שערים מהמשחק הקודם, וגם איאקס הייתה בדרך לשם, עד שכבשה שער נצחון בדקה 87 והעיפה את רומא לקבוצה השניה. מיני דרמה נוספת היא בפער הנקודות. המרחק מבורוסיה מינש' עומד על חצי נקודה בלבד, כלומר מרחק של משחק בודד.

    הגרלה מבאסת. למי שיקבל אותנו.

    --
    פדריקו פאסיו רשמי. השאלה בסך 1.2מ' + אופציית רכישה ב3.8מ' שתהפוך לחובה אם יעלה על כמות מסויימת של הופעות.

    וויצ'יק כמעט רשמי. יגיע מחר לרומא ויחתום לשנת השאלה אחת. אין אופציה או חובת רכישה. ארסנל תממן חלק מהמשכורת.

    --
    משחק ידידות שני מול דונאדל ודרוגבה מיד יוצא לדרך ורומא עולה בהרכב החזק ביותר שלה:
    AS ROMA (4-3-3) : Alisson; Florenzi, Manolas, Juan Jesus, Emerson Palmieri; Strootman, De Rossi, Nainggolan; Salah, Dzeko, Perotti
     
  9. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,300
    לייקים שהתקבלו:
    3,685
    מין:
    זכר
    רק בשביל דונאדל :p, יש לינק?
     
  10. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    Roma TV

    תעשה login עם הפייסבוק.

    תן לזה כמה שניות להתאפס על עצמו.

    --
    גם פיאטי אקס סריה א' אחרי שנתיים בלצ'ה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/8/16
  11. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,300
    לייקים שהתקבלו:
    3,685
    מין:
    זכר
    זה לא ירשום אותי כאוהד רומא בטעות?! יש גבול לכמה אני רוצה לצפות בדונאדל.
     
  12. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    חלילה. בזמן שאתה חושש לשלומך דונאדל כבר אכל גול מפרוטי.
     
  13. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    זו העונה של רומא. יש אליפות.
     
  14. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    נתחיל בזה שסאקו לא יעזוב את ליברפול העונה, דבר שני, אמנם הוא ירד במעמד וכרגע לא בלם פותח אצלנו אבל עמדת הבלם כ״כ לא יציבה אצלנו שבכיף הוא יכול להרוויח חזרה את המקום שלו.
    דבר שלישי, זה בלם שיכול לתת משחקים נוראיים, באמת, אבל לא בגלל הגמלוניות שלו, לעיתים הוא עושה שטויות שלא מתאימות לרמות האלה אבל יש תקופות שהוא נראה כמו הבלם הכי טוב בליגה.
    יש לו אפסייד יפה אבל הוא לא יציב, אבל הוא ממש לא האפס שאתם מתארים פה ואפילו לא קרוב לזה.
    הוא בלם נחמד שאם יטפל במשמעת שלו על הדשא עצמו ולא יעשה דברים נועזים שבלם לא אמור לעשות הוא בכיף יכול להביא את המשחק שלו לדרגה גבוהה יותר.
     
  15. רומאלופה Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/09
    הודעות:
    233
    לייקים שהתקבלו:
    26
    ההגנה נראתה זוועה במשחק נגד מונטריאול..המון הזדמנויות היו להם ואם קצת יותר מזל ודיוק זה היה נגמר אחרת
     
מצב נושא:
הנושא נעול.