רומא 2020/21 :: בעלים חדש, בלגן ישן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י AS R, ‏26/9/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. DeRossi16 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    991
    לייקים שהתקבלו:
    304
    מין:
    זכר
    מאמין או לא , טוב או לא , הוא פצוע 90 אחוז מהזמן ...
    לגבי לופז הייתי נותן לו לשחק כדי להחזיר לו בטחון עצמי , בכל זאת הפוטנציאל שלו גבוהה ממיראנטה ועד לתקופת הקורונה הוא היה שוער מעולה.
    פונסקה לא רואה בכריסטנטה דמות התקפית , קשר אחורי / בלם.
    ֿֿ
    רוב המשקל העודף עדיין פה , סנטון פסטורה ברונו פרז קרדסרופ חסוס פאציו וכריסטנטה.

    לגבי סוגיית אונדר קליברט , הכעס לא על השאלתם אלא על זה שההתקפה של רומא נראית רע מפתיחת העונה והצפי מהאוהדים שאם אתה נפטר משלושה שחקנים שלא עבדו בהתקפה אתה תביא שחקן שכן עובד בהתקפה במקום ולא פדרו לא מפצה על זה ולא מספיק , ההתקפה נראית רע גם איתו...
    חסרות אופציות לחלוטין , כרגע אנו סומכים על שלישית 32+ שיובילו אותנו למשהו , בפועל הם נראים רע , בנוסף אחד מהם הוא שחקן פציע ביותר(מיקי). פלגריני לא שחקן התקפה , פונסקה ניסה את זה עד שהגיע פדרו וזה פשוט נראה רע בשבילו ובשביל רומא .

    מה רומא השקיעה כל כך הרבה בשלישית הספרדים? אחד בא בחינם , אחד בא בהשאלה בסכום נמוך. כשהכוכב ההתקפי הכי גדול שלך נפצע(זאניולו) והקבוצה נפטרת משלושה שחקני התקפה , אני חושב מקווה שכל אוהד מצפה ליותר מפדרו ומיוראל שיצילו אותנו...

    אגב מי שבאמת הייתי רוצה לראות מתחת לדז'קו במידה והיה כשיר הוא פסטורה. מישהו יכול לשפוך קצת אור על מצבו?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/10/20
  2. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,157
    לייקים שהתקבלו:
    690
    הערה חשובה: היום בערב מסתיימת הרשמת הסגל לאירופה, כך שלפי מה שהבנתי עד אז עדיין אפשר להחתים שחקנים חופשיים.
     
  3. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,205
    מין:
    זכר
    אני מאמין שהעובדה שפסטורה וזאניולו פצועים.
    -שאלשע בסוף לא הגיע.
    -ושמנהלי רומא הנוכחיים מכרו לו את קלוייברט פרוטי ואונדר ולא הביאו במקומם כלום (פדרו הגיע על ידי ההנהלה הקודמת)

    רצף הנסיבות והעובדות הללו:
    יקדמו את כריסטאנטה לתפקידו הטבעי ההתקפי כמו זה שהוא הצטיין בו באטאלנטה.

    יתרה מכך,
    בהינתן ורטו דיוארה ו-ויאר המצויינים... עם אופציית המנצ'יני כגיבוי שכבר הוכח כלא רע... אפילו חדל אישים וקשה קליטה כמו פונסקה צריך להבין שמקומו של כריסטאנטה כבר איננו בקישור האחורי.

    ולאור רשימת הבלמים שרומא שמה את ידה עליהם - גם במרכז ההגנה אין לכריסטאנטה מקום.

    נ-ב:
    בחלון הזדמנויות כה נדיר שבו גם רנגניק וגם קמפוס יושבים פנויים בבית - אני לא מבין איך אפשר לקרוא להיצע ה ds'ים הפנויים בשוק ''היצע דל''.
     
    DeRossi16 אוהב/ת את זה.
  4. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    התכוונתי לעודף מספרי. פאסטורה לא היה חלק מהמרקאטו בגלל הניתוח. סאנטון וכריסטאנטה עדיין שחקנים שימושיים לפונסקה.
    רומא העזיבה הקיץ 10 שחקנים (לא כולל את הפרימברה, ואת אנזונזי וגונאלון שנסגרו לפני כן). זה לא ברור מאליו. הסגל מכיל 27 שחקנים כש2 מהם בrehab. חסרה עזיבה של ז'סוס + אחד המגנים אבל הדבר הכי חשוב הוא שב1 ליולי הסגל עלה לרומא בסביבות 200מ', וכעת העלות נעה בין 145-155מ'. זו הייתה המשימה העיקרית של פרידקין. במשימה השניה (להתקרב ל100מ' רווח הון) הוא בנתיים - נכשל.

    "מפתיחת העונה" זה מה? 30 דקות רעות מול אודינזה? על זה כל ההיסטריה? אותו הטריו הגיע להמון מצבים מצוינים נגד ורונה ויובנטוס.

    וגם אם זה היה מדד להמשך העונה, קלייברט-שיק-אונדר + אל שרעווי זו ההתקפה הכי עלובה (מבחינת רעיונות וביצוע) שיצא לי לראות מאז שאני אוהד את רומא.

    אני סומך על מיקי-פדרו-דז'קו הרבה יותר מהילדי כאפות שהושאלו ומהריג'קטים הבינוניים שהיו פנוים במרקאטו. מי יגבה את שתי העמדות מאחורי דז'קו? מיוראל (יכול לשחק גם כחלוץ שני, ליד דז'קו), קרלס פרז, ויאר, ופלגריני. אם בעוד שלושה חודשים תהיה אופציה לצרף שחקן איכותי נוסף, אני בעד. סתם בשביל לסמן וי? עדיף שהדקות האלה יתפזרו בין שחקנים שכבר נמצאים בקבוצה.

    פרז 15מ', וייאר 5מ', מיוראל 15מ' (אם יצליח, זו המטרה בכל אופן). זה הרבה, וכעת יש להם יותר דקות ובמה להוכיח מה הם שווים.

    הקבוצה נפטרה משלושה שחקני התקפה כי:
    א. הם לא היו מספיק טובים.
    ב. מראש היה עודף מוגזם בעמדה הזו כתוצאה מרכש שכיסה פציעות ארוכות ושינוי מערך של המאמן.

    הDSים שהזכרת צריכים זמן כדי לבנות תשתיות ותוכנית ארוכת טווח, צריכים זמן להבין את הקבוצה הקיימת ולהכיר את השוק האיטלקי, וצריכים זמן כדי לגבש החלטות נכונות לגבי השקעות בחיזוק פוטנציאלי. אין היגיון לזרוק אותם לתוך חלון העברות כל כך לחוץ רק בשביל לגרד מהגב אוהדים היסטריים שבוכים שאין DS.

    לדעתי אף DS נורמלי גם לא היה מסכים לקפוץ לסיר בישול הזה ללא תקציב לרכש, הכנה ותוכנית עבודה מסודרת. בשביל לרכוש את סמולינג לא צריך DS. דרושה כאן סבלנות ויכולת לראות צעד אחד קדימה, ופרידקין הראה בדיוק את זה. על זה הריספקט.

    "היה ברור" שיסגר על 20מ', ולבסוף נסגר על 15. 2מ' יותר מההצעה הראשונית (9מ' + 4מ' בונוסים קלים) שנדחתה.

    מה הלקח לעתיד עוד פעם?


    אמור לסיים בקרוב את שלב השיקום. לאחר מכן בטח יקח לו כמה שבועות לחזור לכושר.

    אם הבעיה שלו נפטרה, אין סיבה שלא יתפוס כמה שיותר משחקים בשלב הבתים של האירופית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/10/20
  5. DeRossi16 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    991
    לייקים שהתקבלו:
    304
    מין:
    זכר
    מפתיחת העונה מדובר על שלושה משחקים שלמים בהם רומא נראית אנמית בהתקפה , כמו שציינו פה אחרים הקבוצה קשה לצפייה התקפית , גם לא יעילה התקפית , בקיצור כלום ושום. בנוסף לשלושת המשחקים הללו עונה שעברה חווינו את אותה בעיה של אנמיות בהתקפה ופדרו לא הולך לעשות פה את השינוי ושלושה משחקים מספיקים כדי לראות את זה.

    לא אמרתי שקלייברט אלשע או שיק יפטרו את הבעיה. אמרתי שלאחר עונה רעה ולאחר שנפטרנו ממטען מת בהתקפה אתה מצפה לראות רכש בכיוון הנכון , ציינתי את רודריגו דה פול לדוגמא. אבל במקום שלושה שחקנים הגיעה רק פדרו ואיך שלא תמכור את זה זה לא מפסיק .

    שוב לא בוצעה שום השקעה בספרדים מלבד פרז בכלל בינואר שעבר , זה שאולי ובעתיד נרכוש את מיוראל(מה שאני בטוח ב99 אחוז שלא יקרה) זה לא אומר שהיום כרגע , עכשיו השקענו כסף לא עליו ולא על פדרו שבא בחינם.
    לא הבנתי גם את הקשר בין וילאר לבין שחקן התקפה , הוא בכלל קשר בעל נטייה הגנתית.

    לגבי פלגריני ומיוראל , הראשון מאז שחזרה הליגה לאחר גל קורונה ראשון הראה לנו שהוא לא מתאים לשחק מתחת לחלוץ , השני הוא שחקן שלא היה שחקן הרכב קבוע אפילו בלבאנטה והוא חלוץ מטרה , תמכור את זה איך שאתה רוצה לרומא אין כלים התקפים קרובים למה שמאמן ראש בקיר כמו פונסקה צריך , יתרה מזו לרומא אין כלים התקפים שמשתווים לקבוצות כמו אטלנטה נאפולי אינטר יובה ואפילו מתחיל להרגיש שמילאן עדיפה עלינו.

    הייתה אופציה לצרף את רודריגו דה פול כבר הקיץ , הוא עמד למכירה בסכום שנע בין 30-35 מיליון , הוא תפור לשיטה , למה לחכות עוד שלושה חודשים? למה ברומא צריך קודם כל לאבד נקודות ורק אחר כך לפעול(בין אם זה בפיטורי מאמן ובין אם זה ברכש). מויס קין עמד להשאלה , חלוץ שכבר הראה יכולת בסרייה a , למה ללכת על אופצית מיוראל?

    רגע לפני שאגיב על סמולינג , רגע חיובי , אין ספק שרומא עשתה אחלה מרקאטו במרכז ההגנה , חבל רק שלא הצליחו להפטר מפאציו וחסוס.
    עכשיו סמולינג , בהחלט יש פה לקח ללמוד , אין מספר מדויק לפי מה שאני קורא חלק אומרים 15 , חלק אומרים 15 +5 בונוסים , אבל גם כאן וגם כאן יש לקח ללמוד כי סמולינג כשרק הגיע אלינו היה שווה לא יותר מ7-10 מיליון , אם היו מבצעים אופציה ולא עסקת השאלה יבשה כל הסאגה הזאת הייתה נמנעת מראש.

    לגבי סוגיית הds , הדבר המתבקש היה להחזיר פשוט את פטראצ׳י , מכיר את הקבוצה , את הליגה ויכל לפעול בזמן קצר. הוא הוכיח שהוא יכול לספק רכש איכותי( איבנז , סמולינג , מיקי ורטו דיאוורה ספינאצולה וכו׳) , לא ברור לי עד עכשיו למה פרדקין לא החזיר אותו לתפקיד ברגע שקנה את הקבוצה.
     
    ASROMA ו-EsheD אוהבים את זה.
  6. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    אין לי מה להוסיף.

    לדעתי יש לנו מספיק כמות ואיכות בהתקפה (לפחות על הנייר) כדי לא להיגרר להוצאה לא פרופורציונלית שמנוגדת לניסיונות האחרונים ליישר את המועדון ברמה הפיננסית.

    אוקיי, אנסח את זה כך - פרז, ויאר ומיוראל הם שחקני רומא. הם צעירים והם צריכים לשחק. ביחד עם פלגריני, הם יכולים לגבות את מיקי ופדרו. הדקות הפוטנציאליות של אל שרעווי\פרוטי\קלייברט\רכש אחר יתפזרו בינהם.

    זה התפקיד שלו בנבחרת הצעירה, וברוב הדקות שלו ברומא כאשר עלה מהספסל. בדיוק כמו פלגריני, התוספת של ויאר לצמד הקישור על חשבון אחד מהשלישיה ההתקפית זו אופציה שלבדה מבטלת את ה"חסרון" המספרי בהתקפה.

    כושר לא טוב מראה ששחקן לא מסוגל לשחק בתפקיד בו הצטיין בעבר? אני אמור להתעלם מהקיום שלו בגלל כמה משחקים לא טובים?

    אני לא מכיר את מיוראל. הוא טוען ש:
    “I consider myself a player who can contribute in terms of goals, but also a player who knows how to play well outside the penalty area. I can put my teammates in a position to do well. I am a player who plays for the team, who works a lot.

    מציע שנחזור לזה עוד כמה חודשים.

    כי:
    https://pbs.twimg.com/media/EjZpXpSXkAEX7OC?format=Xxx&name=small

    יש מספר מדויק והוא מופיע בהודעה הרשמית. סמולינג עלה לרומא 15מ'. ה5מ' בונוסים עליהם קראת לא הופיעו בהודעה הרשמית כדי לא להביך את יונייטד. מדובר בבונסים על זכיה בצ'מפיונס ליג ב3 שנים הקרובות (כן כולל הנוכחית). סמולינג, בגיל 29, במחירון פרמייר ליג, לא עלה פחות מ15מ' גם כאשר הגיע.
     
  7. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,205
    מין:
    זכר
    DeRossi16

    *פטראקי לא מסתדר עם פיינגה. כשהפרידקינ'ס הגיעו הם היו צריכים לבחור, אחד מבין השניים. -והם בחרו בפיינגה.

    *גם אני קראתי על סמולינג 15+5 נראה מה תהיה ההודעה הרשמית לבורסה.

    *אני בדעה שמבחינת סגלים על הנייר: הטופ-4 סגור עם נאפולי אינטר יובה ואטאלנטה. (בסדר כזה או אחר).
    כל הארבע אף מועמדות סבירות לסקודטו.
    ההפנמה הזו די כיבתה אצלי את האש להשגת רכש אחד בודד נוצץ ויקר. -לא משנה מה, זה לא יספיק.

    מבחינה מספרית הסגל הרומאי הוא 23 שחקני שדה. ש-3 מתוכם רק על נייר: זאניולו, פסטורה, וחסוס המוחרם... אז רק 20 בפועל.
    בכל הקשור למרכז ההגנה, מגן תוקף שמאלי, וקישור אחורי: לפונסקה יש צרות טובות.
    מבחינת שוער, עושה רושם שהוא כבר החליט להראות ללופז את הדרך החוצה בהשאלה בינואר.

    בכל הקשור למציאת ה 11 "הנכונים" (שזה אספקט צר בעבודתו של המאמן. אבל עדיין חשוב מאוד) פונסקה צריך למצוא את ההיררכיה הנכונה והטובה ביותר:
    -בעמדת המגן-כנף הימני.
    -ובשלושת העמדות שבחוד (לא רק למצוא את ההיררכיה הנכונה, אלא גם את המבנה הטקטי הראויי ביותר: האם חלוץ אחד כשמאחוריו 2 קשרים תוקפים? -או דווקא 2 חלוצי חוד שמאחוריהם קשר תוקף אחד?).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/10/20
  8. רומאלופה Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/09
    הודעות:
    233
    לייקים שהתקבלו:
    26
    בכלל שכחתי שפסטורה עדיין ברומא.. אם הוא באמת מחלים בשבועות הקרובים אז הוא יכול להיות אחלה אופציה לליגה האירופית
     
  9. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,205
    מין:
    זכר
    אני אישית חושב שלקבוצה הזו עדיף 3-4-1-2
    עם קשר אחד מתחת לשני חלוצי חוד.
    מאשר 3-4-2-1 עם 2 קשרים התקפיים מתחת לחלוץ חוד בודד.

    אבל,
    גם אם כן הולכים על המערך האחרון-
    אז בנוגע לשתי העמדות מתחת לחלוץ:
    אני הייתי מעדיף לתת כמה שיותר דקות לכריסטאנטה ופלגריני העונה הזו... בטח בליגה האירופאית.

    אם העונה הם יציגו מספרים אישיים יפים, בקיץ הבא אולי יהיה אפשר לעשות דווקא עליהם מכירה נאה... -ולא נזדקק למכירות של שחקנים יותר קריטיים.

    פסטורה לדעתי תהיה התרת חוזה.

    נ-ב: כשמדברים על עסקת סמולינג, ריאלית, ללא הפרדה מלאכותית של שנה x שנה y,
    צריך לזכור ששנה שעברה רומא השאילה אותו תמורת 4 מיליון שכבר יצאו מהכיס בקיץ קודם.
    לכן, כמה שלא שילמו עליו השנה, בטוטאל צריך להוסיף לחישוב +4.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/10/20
  10. DeRossi16 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    991
    לייקים שהתקבלו:
    304
    מין:
    זכר
    אין לך מה להוסיף כי התעלמת לחלוטין מזה שאמרתי שגם עונה שעברה ההתקפה לא תפקדה , הדבר היחיד שהשתנה מאז זה צמצום האופציות ופדרו שלא הולך לפתור לרומא את הבעיה.

    פלגריני נראה רע מעבר לכמה משחקים , יותר בכיוון של חצי עונה , ממתי פלגריני הצטיין במערך 3421 ?!
    וילאר ממה שזכור לי עלה תמיד במקום/מחליף ורטו/דיאוורה/פלגריני... הוא לא זכור לי כדמות התקפית ואבוי אם אנחנו בונים עליו או על פלגריני בהתקפה.
    מזה אומר יש לנו מספיק איכות בהתקפה כדי לא להגרר להוצאות לא פרופרציונאליות? ברגע שאתה חלש מהיריבות שלך לטופ 4 התקפית אין לך מספיק איכות בהתקפה , אלא אם אתה חושב שיש לנו איכות זהה/מעבר למתמודדות שהזכרתי לפני.

    הציטוט שלך רק מחזק את הטענה שלי , רודריגו דה פול וגם מויס קין הם לא פלסטר , אלא השקעה לטווח ארוך , רודריגו דה פול הוא אחד השחקנים הכי איכותיים בסריה A במשך תקופה והוא תפור בדיוק לשיטה בה אנחנו משחקים. קין הוא חלוץ כשרוני שמכיר את הליגה , במידה והיה מגיע זה כמובן בהשאלה וכנראה שהסיכויים שלו להשתלב גבוהים משל בורחה מיוראל...
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  11. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,205
    מין:
    זכר
    ביטויי אודיופילי של החלון המעיק והפתלתל והמתגלגל והמותח הזה שעבר על כולנו ברומא בקיץ הזה.
    חלון שלם שהולחן לקטע אחד.

    תעצמו עיניים תפתחו אוזניים ותזכרו.

     
  12. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    דעתי על השחקנים שעזבו + אל שרעווי זהה כבר תקופה ארוכה.
    דעתי על השחקנים שנשארו + פדרו, גם כן, זהה כבר תקופה ארוכה.

    הנקודה שלי בדיון היא שברומא אין מחסור בשחקני התקפה גם אחרי העזיבות של אונדר, פרוטי וקלייברט. כבר הסברתי מי ולמה.

    חתיכה אחת מהפאזל לא תכריע התמודדות על טופ 4 אבל בגדול, כן.
    דז'קו, מחיטריאן ופדרו זה מספיק בהחלט.
    גיבוי מפלגריני, פרז, ויאר ומיוראל זה מספיק בהחלט.

    לשאול שחקן בן 20 לעונה אחת זה פלסטר מאוד מוזר.

    הבחירה לצרף את מיקי ופדרו בחינם ולהשאיר את פלגריני וזאניולו היא נכונה בעיניי. לא הייתי עושה שום דבר אחרת. 35מ' יורו זה סכום שאני מצפה שיושקע בשחקן (או 2) צעיר יותר, בעמדה נחוצה יותר ובטיימינג הרבה פחות קריטי. בחיים לא הייתי שורף השקעה כזו על שחקן כמו דה פול.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/10/20
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  13. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    לא משנה, הוא בחוץ.

    List A
    Pau LOPEZ
    Antonio MIRANTE
    Federico FAZIO
    Roger IBANEZ
    Juan JESUS
    Rick KARSDORP
    Marash KUMBULLA
    Gianluca MANCINI
    Bruno PERES
    Davide SANTON
    Chris SMALLING
    Leonardo SPINAZZOLA
    Bryan CRISTANTE
    Amadou DIAWARA
    Henrikh MKHITARYAN
    Lorenzo PELLEGRINI
    Jordan VERETOUT
    Gonzalo VILLAR
    Edin DZEKO
    Borja MAYORAL
    Carles PEREZ
    Pedro RODRIGUEZ

    List B
    Pietro BOER
    Riccardo CALAFIORI
    Nicolò ZANIOLO
     
  14. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,205
    מין:
    זכר
    אם ברומא לא ידעו להתלכלך - שחקנים כמו חסוס פשוט לא יעזבו.

    הגיע הזמן להבין. נו באמת.

    הקיץ כצפוי פוספס. אמרתי: אם יתנהלו ''כמו שצריך'', ויתמידו, לפחות יהיה אפשר לחפף אותו בינואר.

    אם לא ייפול האסימון - וואלה גם בינואר הוא לא ישקול הצעות.
     
  15. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734

    לפי L'Equipe, ליל דחתה עליו 12מ'.

    פרופייל מושלם לרומא. מקווה שיהיה ניסיון נוסף בינואר (ונחמד לדעת שהיה כזה עד היום האחרון של החלון).

    ואם כבר טורקים,
    ההשאלה של אונדר תעלה ללסטר 3.5מ' יורו ויש להם אופציה לרכוש אותו ב25מ'. אין סעיפים שיהפכו את האופציה לחובה.
    .
     
מצב נושא:
הנושא נעול.