רחוק מהבית אבל קרוב ללב - דיון הלגיונרים עונת 23/24

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י uri, ‏11/8/18.

  1. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,606
    לייקים שהתקבלו:
    6,719
    ארסנל לא שמה 50 מליון.
    40+5.
    ובטח שיש ללברקוזן את הסכומים האלה.

    כל אחד מהבלמים שימכרו יעלה בערך את הסכום הזה. חלקם יעלו יותר.
     
  2. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,766
    לייקים שהתקבלו:
    1,152
    אין שום קשר ליובנטוס ולברקוזן בעניין חוץ מזה שגם הן היו מעוניינות בשירותיו. אם השחקן היה רוצה לאחת מהן, היו מוצאים דרך. זכותו גם לבחור אחרת מן הסתם אבל אותי זה מדאיג מבחינת ההתפתחות שלו כבלם מוביל לנבחרת האיטלקית.

    אוגבונה עשה קריירה בינונית ומטה, אם קלאפיורי יילך בדרכו, זה לא טוב במיוחד כי לקלאפיורי יש יותר כישרון ממנו. זה שהוא מוכשר יותר לא אומר שאנגליה מתאימה לו יותר ובטח לא אומר שבארסנל הוא יתפתח טוב יותר מאשר באיטליה או בגרמניה.
     
  3. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,317
    לייקים שהתקבלו:
    6,791
    ומאיפה לך שבלברקוזן הוא כן היה מתפתח כראוי? יש שם 4 בלמים שנתנו עונת שיא, התחרות שם לא תהיה פחות גדולה מאשר בארסנל.

    כך או אחרת, בכל קבוצה גדולה הוא יצטרך להוכיח את עצמו מחדש. להתעקש לעבור דווקא ליובנטוס ולא לקבוצה שמוכנה לשלם עליו את מה שדורשים (יש לו חוזה עד 2027, זה לא שהוא יכול להרשות לעצמו לעשות קונצים ולבחור לעצמו יעדים) זה המתכון לסיים כמו בלוטי.

    וזה לא משנה אם אוגבונה הוא דוגמה טובה או רעה - הנקודה היא שהוא הדוגמה היחידה. איזו מסקנה אני אמור להסיק ממדגם שמכיל שחקן אחד? זה לא טיעון רציני בכלל.

    ואפילו אם 100% מהשחקנים האיטלקים היו נכשלים בגולה, הוא עדיין היה צריך לעוף על המעבר הזה. אפשר להתרומם מכישלונות ולעשות קריירה יפה. קרה למיליון שחקנים לפניו ויקרה למיליון שחקנים אחריו. זה בטוח עדיף על שפנים כמו ברארדי.
     
  4. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,766
    לייקים שהתקבלו:
    1,152
    זו דעתי שמבוססת על מקרי עבר עם שחקנים איטלקים בפרמייר ליג ועל כך שאני מאמין שארטטה ישתמש בו יותר באגף שמאל מאשר כבלם כי הוא אוהב להעתיק מפפ. לא אמרתי שזו אמת מוחלטת וכמובן שמחר גבריאל יכול לשבור צלע וקלאפיורי ייכנס להרכב ולא יצא וכל התיאוריה שלי תקרוס.

    אפשר להתרומם מכשלונות ולעשות קריירה יפה ואפשר לנהל קריירה דרך ביצוע מעבר הדרגתי בין קבוצות ולעשות קריירה מצויינת. בארסנל אני לא מאמין שהוא יוכל להתפתח כבלם כי לדעתי הוא ימעט לשחק שם באופן יחסי לקבוצות אחרות שהיו מעוניינות בו.

    אתה חושב שארסנל זה המועדון המושלם בשביל ההתפתחות שלו? הכל טוב.

    בלוטי יצא בלוטי כי הוא לא התעקש לעבור לשום מקום ונשאר למות אצל קאירו, לא כי הוא העדיף לעבור לקבוצה x במקום לקבוצה y. מקרה שונה לחלוטין.
     
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,317
    לייקים שהתקבלו:
    6,791
    זכותך להחזיק בדעה הזאת, אבל אני לא קונה את זה שסאליבה הצרפתי וגבריאל הברזילאי יכולים להיות צמד הבלמים הכי טוב בעולם בקבוצת פרמיירליג, וקלאפיורי האיטלקי לא יכול כי הוא חייב שידברו איתו באיטלקית.

    שם נוסף שעלה לי לראש עכשיו - דניאלה רוגאני. עוד בלם איטלקי שסומן ככישרון, נשאר באיטליה... חח, גם הקריירה של אוגבונה שאתה לועג לו נראית כמו טיאגו סילבה לידו. אז אולי הדברים קצת יותר מורכבים מאשר איטלקי = חייב לשחק באיטליה.

    אני לא יודע אם ארסנל זה המקום המושלם עבורו - זה פשוט המקום שרוצה אותו הכי הרבה.

    וממה הפחד שישחק איתו בשמאל? גם את בן רייט ארטטה הפך מבלם למגן מאוד איכותי. נראה שהוא בסך הכל יודע מה הוא עושה.
     
  6. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,766
    לייקים שהתקבלו:
    1,152
    רוגאני גם הוא כמו בלוטי דוגמא לשחקן שלא ביקש לעבור והחליט להישאר בספסל ולכן לא התקדם (בלי קשר לזה שהוא היה גיבוי לסטארים כמו קייליני ובונוצ'י ולא שיחק דוקים עם בלמים בקבוצה בינונית ומטה כמו ווסטהאם).

    נתחיל מזה שלא אמרתי שהוא חייב לשחק באיטליה כדי להתפתח ואתה יכול לא לקנות את התיאוריה שלי אבל בניגוד לשחקנים צרפתים וברזילאיים שסיסטמתית מצליחים בפרמייר ליג - איטלקים מצליחים פחות ולא זכור לי איטלקי שהצליח לכתוב את עצמו כאגדה או כשחקן מצליח בםרמייר ליג אולי חוץ מזולה. למה? לא יודע אבל ככה זה. (תגיד לי שאין יותר מדי נקודות השוואה אני לא אתווכח איתך לגבי זה אבל מהנקודות שכן יש לנו זה המצב).

    ואני לא מפחד מכלום, זו לא הקריירה שלי אבל בשביל הכדורגל האיטלקי אנחנו צריכים שקאלפיורי ישחק בלם. מה גם שקלאפיורי כמגן שמאלי הגיע עד לבאזל, כבלם הוא עשה את השם שלו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/7/24
  7. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,606
    לייקים שהתקבלו:
    6,719
    על כל בן ווייט יש גם כל מיני קיוויר, טומיאסו שלא התפתחו לשום דבר מעניין אצל ארטטה(בנוסף לכל מינימרכישות כושלות אחרות כמו טאברש).

    אין תעודת ביטוח לכלום.

    קאליפיורי כבר יצא מחוץ לאיטליה, נזכיר. ואני מאמין שגם אם החוויה בשוויץ הייתה קשה הוא למד ממנה.

    יש לו המון איכויות שיכולות להתאים לכדורגל פוזשן מיינדד של ארסנל וגם אני אוהב אותו יותר כבלם(אפילו בלם שלישי) ממגן.

    אגב זה לא בלתי נמנע שארסנל בפוזשן תמתח לשלושה בלמים איתו.
     
  8. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,766
    לייקים שהתקבלו:
    1,152
    לא, יש הרבה אופציות חלקן טובות יותר וחלקן פחות אבל להציג את המעבר לארסנל כמניה בטוחה ולא כמהלך שטומן בחובו גם סכנה מקצועית זה לא נכון בעיניי ומבחינתי זה חבל שהוא לא הגיע למועדון שבו הדקות שלו כבלם היו יותר בטוחות.
     
  9. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,317
    לייקים שהתקבלו:
    6,791
    אני חושב שאני כן יודע למה - כי שחקנים צרפתים וברזילאים חייבים לעבור מחוץ למולדת אם הם רוצים להתקדם בקריירה. ובהתאם גם הנבחרות שלהם מלאות בשחקנים מעולים בכל עמדה. באיטליה עדיין חיים בשנות ה90 אז הליגה הייתה הכי טובה בעולם, והנבחרת נפגעת כי יותר מידי שחקנים פשוט שוקעים בבינוניות. המעט שכן עברו לחו"ל הם לרוב שחקנים שלא היו מספיק טובים לשלושת הגדולות ובהתאם נכשלו ולכן נוצרת אשליה שאיטלקים לא מצליחים מחוץ לאיטליה, כשבפועל הכישרונות הבולטים מעולם לא עזבו את מאמה מיה. וגם אם נלביש את הדיון הזה על צרפתים - בסוף אתה זוכר מצוין את ויירה ומקאללה שהצליחו, ולא את ניקולה פפה וגבריאל אוברטאן שנכשלו בגדול.
     
  10. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,766
    לייקים שהתקבלו:
    1,152
    אולי, יכול להיות (למרות שמאטרצי למשל כשל שם ובאינטר הפך לבלם נהדר וגם מאנציני הענק לא הטביע את חותמו, דרמיאו שהיום נהדר באינטר ואז היה נהדר בטורו היה כישלון מוחלט באי), כרגע המצב הוא שאיטלקים לא הצליחו יתר על המידה בפרמייר ליג וצרפתים וברזילאיים כן.

    זה לא אומר שקלאפיורי ייכשל בהכרח כמובן, זה כן אומר שארסנל עשויה להיות סכנה מקצועית עבורו ומכך אני לא מרוצה
     
  11. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,317
    לייקים שהתקבלו:
    6,791
    כרגע המצב הוא שלצרפת וברזיל, כל אחת, יש 2 הרכבים שונים שיכולים למעוך את ההרכב הראשון של איטליה. לכן בתור אוהד של האזורי אתה אמור לברך שחקנים כמו קלאפיורי ולא לעודד אותם להיות ברארדי.

    אגב, זה שארסנל תרכוש אותו, לא אומר שאי אפשר לפתח אותו בצעדים קטנים כפי שאתה רוצה. אתה יודע כמה חרא אכל סאליבה אצל ארטטה עד שהפך למה שהוא כיום? אתה יודע כמה השאלות הוא עבר ב3 השנים הראשונות שלו שם?
     
  12. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,543
    לייקים שהתקבלו:
    898
    עם כל הכבוד, אני לא רואה את קלאפיורי מגיע ולוקח לגבריאל את עמדת הבלם השמאלי. הוא ישחק מגן שמאלי, שגם טימבר יכול לפתוח שם בכיף אלא אם יגבה את בן ווייט. חוץ מזה יש גם את טיירני וטומיאסו שרלוונטי גם לימין שצריך לראות מה איתם, זינצ'נקו וקיוויור שרלוונטים לעמדות אחרות ובכלל הסגל של ארסנל עמוס בעמדות האלה. חלק יעזבו.
    אני לא רואה אותו עושה הרכב בקלות אלא אם הוא מאוד ירשים בהכנה.
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  13. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,766
    לייקים שהתקבלו:
    1,152
    לא הכל חייב להיות דיכוטומי ולהגיע למצב של ברארדי שאתה כל הזמן חוזר אליו כאילו מישהו ציפה מקאלפיורי לשמור אמונים לבולוניה.

    אם המטרה היא להשאיל את קלאפיורי עד שהוא יוכל להיות שחקן הרכב בארסנל, אנחנו בבעיה יותר גדולה משחשבתי וכן אני מודע היטב למסלול הקריירה של סאליבה. בניגוד לסאליבה שהגיע לארסנל בגיל 17 קלאפיורי בן 22 והוא בצומת קריטית להתפתחות שלו.

    צעדים קטנים? הוא צריך לשחק בקביעות, באנקר בהרכב לא להיכנס מחליף דקה 60
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/7/24
  14. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,317
    לייקים שהתקבלו:
    6,791
    לא חייב להיות שחקן הרכב מday 1. גם לא חשבתי שיהיה ואני לא חושב שגם הוא חושב שיהיה. הוא בן 22, אתם יודעים איפה היו סילבה וואן דייק בגיל הזה? ומדובר בשניים מהבלמים הכי טובים של שנות ה2000.

    גם אדר מיליטאו לא הגיע לריאל כדי להדיח את ראמוס ו-וראן מההרכב על ההתחלה. לא נראה לי שהוא מתחרט על המעבר.

    אם יצטרך השאלה, יושאל. תנו לו לגדול בקצב שלו.

    רק להתאמן במועדון כזה ועם שחקנים כאלה, בלי לשחק דקה, שווה יותר מלהיות שחקן הרכב קבוע בבולוניה.
     
  15. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,766
    לייקים שהתקבלו:
    1,152
    עוד פעם בולוניה, עוד פעם ברארדי, אף אחד לא אמר שהוא צריך להישאר בבולוניה עד גיל 29 כמו ברארדי בסאסואולו, אולי הגיע הזמן להחליף טיעון.

    ואן דייק וטיאגו סילבה שיחקו כדורגל והרבה ממנו, זה מה שחשוב והחשש הוא שקלאפיורי לא ישחק את כמות הדקות המספיקה להתפתחות שלו שזה אומר להיות שחקן הרכב.

    להתאמן? רוגאני התאמן עם הטובים בעולם ואתה צוחק עליו, זה לא מה שיעזור לקלאפיורי.