ריאל מדריד 11\2010: מחזיקת הגביע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏23/7/10.

  1. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה לא הבנת? אני אסביר את עצמי לפחות עוד פעם אחת אם זה הכרחי.

    אין פה שוב ירייה לכל הכיוונים. כל הנקודות בדיון האחרון מתייחסות לעניינים רלוונטיים. לאיזה שמועה לא מבוססת התייחסתי?.

    ולשאלתך, נכון לפעם האחרונה שבדקתי - אני אמיתי.
     
  2. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    התכוונתי להסקות לגבי שחקנים שמבחינתך עתידים לעזוב, יש כאלה שישנם גישושים כמו מיובנטוס ויש כאלה שאני חושב לא שמעתי פעם אחת מוזכרים בעניין של מכירה.
     
  3. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תהיה יותר ממוקד. איזה שם הכנסתי שלא לצורך לאלה שע"פ הערכתי יעזבו?
     
  4. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קנאלס ופדרו לאון למשל, ברור שהם עתידים לעזוב אבל לא שמעתי על קבוצה אחת שתקלוט אותם אם בכלל וזה יקרה (ולדעתי למוריניו יש בטח תוכניות אחרות כמו שאמרת עם קנאלס להשאלה). הכוונה שלי שאין משהו ממשי והמון בגדר ספקולציות. גם על גאגו היו הדיבורים די מזמן, נדמה לי באזור של חלון העברות. למרות שכפי שזה ישמחו להפטר ממנו בכל דרך שהיא.


    אגב לנושא אחר - ריאל לא תוותר על קאקא כ''כ מהר, תדרוש הרבה כסף ובצדק, ולדעתי לקאקא צריך להיות דווקא אינטרס להישאר ולהיות סוג של שחקן 12 ועם הזמן והכושר להכנס להרכב (מה שלדעתי יקרה מהר מאד באם לא יפצע). אחרי הכל בנאדם אחרי 2-3 שנים של מעט כדורגל ויכולת דלדלה, להוביל קבוצה כמו צ'לסי/סיטי על כתפיו תסתיים ככשלון. הבנאדם כבר לא בן 20.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/5/11
  5. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את גאגו הגדרתי כעזיבה מיוחלת. בשביל להעריך שפדרו לאון יעזוב לא צריך להיות גאון גדול, ותקרא שוב מה כתבתי על קאנאלס.
     
  6. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לגבי קנאלס - סבבה, הבנתי אותך לא נכון.
    בכל מקרה ככל שהזמן יעבור הדברים מין הסתם ילכו ויתבהרו.

    אגב, ששאלתי אם אתה אמיתי הכוונה הייתה למשפט שיש קשר בין מספר הקשרים האחוריים למספר החלוצים על המגרש, ושישנם סה''כ 11 שחקנים.
     
  7. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה הבעיה במשפט הזה?. תכנון הרכב וסגל מתבצע סביב השחקנים הקיימים, מערך מיועד והאפשרויות בשוק. הערכה המתבקשת עם הגעתו של סאהין היא שריאל מדריד תעשה צעד נוסף לכיוון 4-3-3, מערך שאינו מצריך קאדר חלוצים עמוק במיוחד מצד אחד, אך עומק ו-ורסטליות בקישור האחורי.

    למה 11 שחקנים על המגרש?. כי זה לא מנג'ר פה ויש שחקנים שפשוט לא יסכימו קבוע על תקן מחליפים.
     
  8. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם עם הרכישה של שאהין/סאהין איך שלא תרצו - קשה להעריך באיזה מערך בסופו של דבר יבחר מוריניו, יכול מאד באמת שהוא ישאר עם הגישה של חלוץ אחד אבל קשה לי להאמין שהוא לא יעשה טוויסט רציני מהעונה הנוכחית וישלוף משהו אחר.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,556
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    http://estaticos01.marca.com/imagenes/2011/05/14/futbol/equipos/real_madrid/1305371027_extras_portada_0.Xxx

    קבוצה תנצח 'גלקסיה'. המארקה מפרסם לא מזמן כי כל הדיבורים על קראק נוסף לקבוצה הם לא נכונים. אף-אחד לא יגיע בקיץ - לא רוני, לא ססק, לא קון אגווארו, לא דרוגבה. מוריניו ופרז הגיעו להסכמה לא רישמית כי הקבוצה אינה זקוקה עוד רכש וכי עדיפה 'נבחרת' על פני שחקנים וירטואוזים, וכן הקבוצה עשתה בקיץ אחד(2009) מה 'שעושים בדרך-כלל בשלוש שנים' להגדרתו של הנשיא. פרז מעוניין הקיץ להשקיע את הסכום הנמוך ביותר מאז מונה לנשיא ריאל מדריד בקדנצייה הראשונה שלו ב-2001 ולכן מדובר בשיפור התבנית והסגל בצעדים לא נועזים במיוחד. בריאל ממתינים להצטרפותם של אלטינטופ, קאייחון והחזרתו של מתיאוס וכך ייסגר הסגל לעונה הבאה.
    ההרכב אמור להיות כזה: קסיאס, פפה, ראמוס, קרבאליו, מרסלו, אלונסו, שאהין, די-מאריה, אוזיל, רונאלדו ובנזמה.
     
  10. Los Che Member

    הצטרף ב:
    ‏24/4/11
    הודעות:
    170
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתם צריכים להיות שמחים אם יש אמת בידיעה הזאת. העונה יותר מכל השנים עברו יש בריאל מדריד שלד ומתווה ברור, שחקנים שהתקבעו וצברו תיאום אחד עם השני. מיותר וטיפשי מצדכם יהיה לצרף עוד שחקן של למעלה מ40 מיליון יורו. בכל פעם שעולה בריאל מדריד שם מפוצץ לאוויר, שכביכול מיועד להחליף שחקן בהרכב(לעניות דעתי כולם סיפקו את הסחורה, אולי מלבד בודדים כמו אלביול שלא נתן את התרומה הראויה כגיבוימהספסל וקדירה שהסתגל לאט מאוד), עולה בי מחשבה אחת - אוי היומרניות.

    בנזמה למשל עשה את השינוי המיוחל וביחד אם היגוואין שנפצע ונראה חלוד אך יכולותיו בכושר סביר ברורות, זה די והותר לוותר על הבאת 'קראק' להרכב. את הקישור בכלל פוקדות צרות טובות. ובהגנה, לא מעט בלמים הגיעו, התנסו ולא הצליחו, אבל עם קראבליו ופפה זה עושה רושם של הכי יציב שהיה אצלכם בשנים האחרונות.
     
  11. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    חדשות מצויינות.

    חששתי שיגיע הקראק הנוסף הזה למרות שאנחנו לא ממש צריכים אותו, ואני שמח שלא כך הדבר לפחות לפי דיווחים... אבל עדיין מעניין אותי לראות האם מוריניו סומך על החלוצים שיש לנו בסגל כי זה לא ממש נראה ככה לפחות לגבי בנזמה, ועוד יותר מעניין זה אם בנזמה עצמו אכן יסכים לקבל פעם נוספת את תפקיד החלוץ המחליף שעולה מהספסל, או ההפך לגבי היגואין אם בנזמה יקבל את המקום בהרכב.. במקרה שמוריניו לא סומך עליהם כמו שהוא רוצה, יהיה מעניין לראות אם זה ברמה כזו שהוא ירצה לוותר על אחד מהם(כנראה בנזמה) ולהביא מישהו אחר במקומו, כי זה שאמרו שלא יגיעו קראקים ושחקנים יקרים כדוגמאת רוני אגוארו וכו', לא אומר שבכלל לא יגיעו שחקנים אם לדוגמא שחקנים אחרים בסגל יימכרו.

    ההרכב הוא כמו ששיערנו, והוא בהחלט ההרכב הטוב ביותר שאנחנו יכולים להעמיד לדעתי ברוב משחקי העונה - אבל עדיין זה הכל בתיאוריה, ככה שבקדם העונה ותחילת העונה הרגילה נהיה הרבה יותר חכמים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/5/11
  12. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כתבה מטומטמת. אני לא מכיר ריאל מדריד שתעביר קיץ שלם במצב שינה, אפילו בקיץ אחרי האליפות ש"התחדשנו" בסה"כ בואן דר וארט, זה היה לאחר מרדף מתמשך אחר רונאלדו. מדובר בידיעה סתמית למדי, זריקת ההרכב המשוער מגוחכת (כבר עכשיו נקבע שבנזמה הוא החלוץ הראשון שלנו? באמת?) ואין התייחסות לשחקנים שיעזבו.

    במצב בו הסגל יישאר כפי שהוא ולא יתבצע "operacion salida" כמידי קיץ, אז הידיעה הזאת מקבלת תוקף. אבל כמובן שזה תוקף שניתן בדיעבד בלבד, בטח לא עכשיו כאשר מועד העברות טרם החל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/5/11
  13. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    נראה מתי דור ילמד להפסיק להביא את הכתבות המגוכחות האלה, שמתאימים לילדים בגן ולאתרים כמו ''וואן'', המארקה מעביר את השעמום והתיסכול שלו מהחגיגות אתמול של בארסה, בכתבות האלה שאפילו לא שווים קריאה.

    להביא כאן הרכב משוער לעונה הבאה שהעונה הזאת אפילו לא הסתיימה זה מגוכח.
     
  14. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    דווקא בנוגע לרכש למארקה יש אמינות בריאל מדריד מאז שפלורנטינו חזר לשלטון.

    ברור שלא תמיד, אבל יש בהם מן האמת, ובגלל זה אני לוקח אותם בנוגע לדברים האלה יותר ברצינות.

    עניין ההרכב אכן סתם השערה שלהם, ובמשחקי קדם העונה ותחילת העונה נראה מה באמת קורה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/5/11
  15. Gago Member

    הצטרף ב:
    ‏21/12/06
    הודעות:
    126
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דווקא למארקה אין שום אינטרס להוציא כתבת שער שאומרת שריאל לא תרכוש אף גלאקטיקו הקיץ. הרי כל קיץ הם מוכרים מלא עיתונים עם כל הספקולציות על כל כוכב אפשרי שאולי יהיה הגלאקטיקו הבא... בגלל זה הידיעה שלא יגיע אף שם גדול הקיץ נשמעת מאוד אמינה, וזה חדשות מצוינות.

    הדבר שהכי היה חסר לריאל בשנים האחרונות זה המשכיות. המשכיות בהרכב והמשכיות בעמדת המאמן, בעונה הבאה זה סוף סוף יקרה. יהיה כנראה רק שינוי אחד בהרכב. ההמשכיות זה החיזוק הכי טוב שיכולנו לבקש.