ריאל מדריד 11\2010: מחזיקת הגביע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏23/7/10.

  1. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ראיתי אותו פעם אחת עושה את זה מול ביירן, אבל זה לא אותו שחקן של ברצלונה לפני הפציעה. הוא לא עושה את זה חלק, לא באותה קלילות ולא באותה תדירות. הוא הרבה פחות טוב בהיבט הזה מאגוארו.
     
  2. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    הצורה שהוא עושה את זה היא משהו אחר ואולי עשה זאת יותר בעבר - אבל הוא עדיין עושה את זה בתדירות לאורך כל העונה, לפחות פעם במשחק אם לא יותר זו הייתה הכוונה שלי... קשה לי להגיד שהוא פחות טוב ב"להכריע משחקים בגלל יכולת אישית ואינדבידואלית" מאגוארו, כי כמו שאמרתי הוא עשה את זה בשבילו כמעט בכל משחק העונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/5/11
  3. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
  4. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    על תקן?

    הוא יכול לשחק בכל עמדה בקישור וגם כמגן ימני, אבל לרמה של ריאל הוא בטוח לא מתאים
     
  5. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    בדיוק על התקן הזה, שחקן שעושה הכל מהכל עם ניסיון ברמות הגבוהות והבנה טקטית שמתאימה למוריניו.. כשחקן שיושב בספסל או אפילו ביציע וימלא חורים ופציעות פה ושם במהלך העונה הוא בהחלט מתאים לריאל לדעתי ולו רק בגלל שהוא יודע את התפקיד שלו, ומבין ומקבל אותו בברכה.

    אני משער שבעיקר הוא יהיה גיבוי לעמדה הקשר המרכזי והמגן הימיני, הראשונה בגלל שזאת העמדה הטובה ביותר שלו והשנייה בגלל שהוא יהיה אפשרות יותר התקפית בעמדה, משהו שלא היה לנו בשנה שעברה בסגל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/5/11
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,556
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אם אתם שואלים אותי מדובר ברכש לא מובן בעליל.
    קצת בנוגע לדיון שהתפתח כאן על עמדת החלוצים - אני מאוד אוהב את גונזלו היגואין ובטוח שהוא יחזור לעצמו עם פתיחת העונה הבאה. יש אולי חמישה חלוצים יותר טובים ממנו ואין טעם לשפוך על אחד מהם חמישים מיליון. אבל אגווארו הוא חלום, יושב בול על העמדה בצד שמאל, שחקן שעושה שער מכלום. אף-אחד לא מכדרר כמוהו למעט מסי. אגווארו חסר קצת פיזיות וסיומת וזהו.
    מקווה לראות את קאקא באמת נשאר בריאל בעונה הבאה, ברוב המשחקים מוריניו בוחר במערך 4-2-3-1 ויש צורך בשחקן מחליף ברמה שלו. אני עדיין מאמין בו. הרי במידה ויעזוב אין סיכוי שצ'לסי תשים עליו 60 מיליון ולמכור אותו בשליש יהיה מיותר, בטח עם המחירים שרצים היום בשוק.
    אי-אפשר לשים את האצבע על עמדה בריאל מדריד ולהגיד שמשהו לא אבד בה העונה. אולי בחודשים דצמבר-ינואר היה כישלון בעמדת החלוץ. ריאל עשתה עונה טובה מאוד והיא מעמידה הרכב אדיר וסגל רחב. אבל ברצלונה טובה יותר.
     
  7. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    המארקה והאס מפרסמים שאלטינטופ חתם ל 4 עונות הקרובות...

    בגדול אני לא ממש מבין את ההחתמה הזאת, עם כל ההערכה שלי ולדעתי אלטינטופ שחקן נהדר, פשוט הוא מגיע בתור סותם חורים בספסל של ריאל
     
  8. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    מה אנשים לא מבינים? את הצד של מדריד? את הצד של אלטינטופ?

    כמו שאמרת הוא מגיע כסותם חורים, כשחקן שיכול למלא מספר עמדות עם ניסיון במעמדים חשובים - זה פחות או יותר no brainer מצד ריאל.. מצידו זה כבוד לשחק במועדון בסדר גודל כזה, תחת מאמן ענק והזדמנות לחלוק חדר הלבשה עם השחקנים הגדולים באמת ואפשרות לזכות בתארים.
     
  9. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    זה לא שהוא הגיע מקבוצת תחתית בספרד/גרמניה... הוא מגיע מאימפרית כדורגל, כמובן שריאל זה אולי המועדון הגדול בעולם ש99% מהשחקנים שואפים להגיע אליו אבל לדעתי להיות הרבה/סגל בבאירן זה עדיף על ספסל קבוע בברנבאו..אבל מצד שני אי אפשר לדעת מה יקרה ואולי ישחק ויהפוך לשחקן משמעותי...
     
  10. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    הסיכוי שאלטינטופ יהפוך להיות שחקן משמעותי שואף ל-0, אני לא חושב שהטורקי הוא שחקן בינוני, הוא לא שחקן נפלא כמו שאמרת, הוא שחקן טוב, אבל אני חושב שזה רכישה סופר מיותרת ולא ממש מובנת של ריאל.
     
  11. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,847
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    מוריניו רוצה כנראה כלבויניק מהספסל שיוכל לסגור חורים שיווצרו בכל מיני עמדות.. כמו שרובכם אמרתם, זוהי כנראה המטרה של הרכישה הזו.

    דבר אחד אפשר להגיד בוודאות אחרי הרכישה הזו, למי שעוד היה ספק, מי שרוכש ומנהל את העסקים כרגע בריאל זה מוריניו, זו לא רכישה אופיינית לפרז....
     
  12. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    מה שאני לא מבין זה שלריאל יש מספיק שחקנים מחליפים לקישור, מבחינת מגן ימני, אני חושב שגם פה לא היה צריך להביא את חמיט.
    מח עוד שהוא לא היה זול (חוזה).
    אפשר היה להביא שחקן מהנוער לסתום חורים, לא היה צריך להוציא 4 מיליון יורו לעונה על שחקן בינוני.

    ניסיון? קסייאס, אלונסו, רונאלדו, ראמוס...כמה ניסיון אתם צריכים בקבוצה?
     
  13. Los Che Member

    הצטרף ב:
    ‏24/4/11
    הודעות:
    170
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כלבוינק, זאת באמת המילה שמתאימה לרכש הזה של ריאל. דיארה לדעתי יעשה את הדרך החוצה(אפרופו מגן ימני - גם הוא בדומה לאלטינטופ יכול לשחק בעמדה הזאת), מוריניו כבר נפרד ממנוו בזמנו בצ'לסי, כנראה שגם הקיץ בעקבות ההצטרפות של שהאין ואלטינטופ.
     
  14. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דיארה שחקן טוב אני לא מבין למה הוא מנסה להפטר ממנו כל הזמן.

    אלטינטופ שחקן שאני אישית אוהב יש לו טכניקה טובה אבל לא רואה אותו משתלב אפילו ברוטציה בריאל.
     
  15. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לאחר שהעסק הפך לרשמי, אין זמן מתאים מזה להעלות את השאלה המתבקשת: WTF?!. הרוב המכריע של האנשים ששוחחתי עמם על אלטינטופ הגיבו פחות או יותר באותה צורה: הרמת גבה, בלבול ובמקרים הקיצוניים יותר פרץ צחוק או דפיקת ראש בקיר. ניתן להניח קודם כל שמדובר ברכש טהור של מוריניו, אלטינטופ אינו מצטייר כשחקן אשר פלורינטינו יתעורר משנתו ויצעק לעצמו: "אלטינטופ!". דבר נוסף אשר ניתן להניח הוא שלולא היה מסיים את חוזהו ומגיע בהעברה חופשית כלל לא היינו מגששים לעברו. שני השחקנים האחרונים שהצטרפו ממועדונים זרים בהעברה חופשית הם דודק ומצלדר, לא בדיוק שניים אשר הותירו חותם משמעותי במיוחד.

    הצידוקים להגעתו של הטורקי סובבים סביב רב-גוניות, ניסיון וסתימת חורים. הגבות שנשארות מורמות (כמו שלי), עדיין שואלות האם זה באמת הכרחי או האם אין לנו את אותן איכותיות בסגל הקיים גם ככה (לאס, גראנרו...). ע"פ מה שהבנתי עד כה אלטינטופ התקפי והגנתי כאחד, נוכל להנות ממנו בכל עמדות הקישור וכן גם בעמדת המגן הימני. אך אם השחקן יכול לתרום לכ"כ הרה אספקטים שונים במשחק, מדוע באיירן מינכן ויתרה עליו? מדוע הוא משחקיו בהרכב הקבוצה העונה היו בודדים?. עם כל הכבוד לבאיירן מינכן, האינסטינקט שלי אומר ששחקן אשר עזב את באיירן מינכן בשל מיעוט דקות צריך לרשות בתחתית סדר העדיפויות שלו את ריאל מדריד (אם בכוונתו לזכות בעוד דקות משחק). כנראה שבודדים השחקנים בעולם שמסוגלים להגיד לריאל מדריד לא (גם בידיעה שמעמדם לא ירקיע שחקים במיוחד) וכאשר מבצעים חיתוך אל מול אותם שחקנים בודדים שמסוגלים להגיד למוריניו לא - מגיעים למסקנה הפשוטה: אלטינטופ אופטימי ובעיקר אנושי. על מה שהבנתי הטורקי חולק סוכן עם אוזיל וסאהין, וכמו שראינו עם הסוכן המשותף של רונאלדו, פפה, די מריה ומוריניו: ריאל מדריד אוהבת לסגור דילים של 1+1 מתנה.

    אלטינטופ יהיה חייב להרוויח את האמון ממוריניו כי במידה ולא ישיג אותו או גרוע מכך - יאבד אותו, הוא עתיד להיות ה"פדרו לאון" של העונה הבאה.