ריאל מדריד 2020/21: קיץ משעמם כמו הכדורגל. המטרה: אליפות נוספת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏7/9/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    יש דיווחים שאלאבה חתם. האמת? חיזוק נהדר. הוא כמובן יכול להכשל, אבל בשורה התחתונה מדובר בשחקן בטופ העולמי, בשיא הקריירה, אבל עם שאלה קטנה שאין לי מושג לגביה: באיזה תפקיד הוא משחק? דווקא בעמדת המגן השמאלי אנחנו די מסודרים עם מנדי ואם ממש לא רוצים אותו אז אפשר לחזור לאופציית רגילון, בלם לצד וארן? הוא לא אמר שהוא לא מעוניין לשחק בלם יותר? קשר מרכזי?
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    הוא הגיע לסיטואציה בה הוא עם הגרזן על הצוואר באשמתו, גם אם הסגל היה מעט בירידה אין הצדקה לתוצאות כאלה אפילו ב-13 משחקים. אני לא אגיד ששחקנים עשו לו סבוטאז' כמו למוריניו בצ'לסי או במנצ'סטר יונייטד אבל פשוט ראו בו מעין סמרטוט ריצפה, קצת בשל ההנהלה. השוק ב-2018 היה קשה מאוד. התלהבות מסגנון המשחק של נבחרת ספרד, איסקו כשחקן אחד היה שיקול די זניח אם בכלל. אם הפעם אפשר לומר שעזיבה של זידאן התבשלה כמה חודשים אז ב-2018 זה היה שוק טוטאלי.
    לא הבנתי את התזה שלך על זידאן מעבר לכך שנניח לא אהבת את הכדורגל שלו. אני טוען שוב: לא צריך להיות גאון כדי לרצות את אמבפה ונניח שזה ישים אז הקבוצה תשתפר פלאים. הסגל שלנו פשוט לא מספיק טוב ומסתמן ששחקנים נכפו עליו. איזה מאמן כן מתאים לבצע בנייה מחדש? אסור לזלזל במאמן שמוציא אגב מאה אחוז מסגל השחקנים. כמה מאמנים כבר בנו פה סגל באמת במאה ה-21? מוריניו אולי וקצת קאפלו, זהו. איסקו לדעתי היה סגור אצלנו עוד לפני אנצ'לוטי בכלל, כנ"ל גם בייל, ואף אחד לא שאל את קרלו אם הוא רוצה את יירמאנדי לדוגמא.
    אם זידאן סבל מהתקשורת זו בעיה וזה חבל, ראו אותו חסר סבלנות בהרבה מאוד מסיבות עיתונאים, אני לא חושב שבמועדון הייתה ביקורת נגדו ובטח לא של פרס.

    לשאלתך - אלאבה שלנו רשמית. כמו שזה מרגיש לי הוא בא כדי להיות הבלם הבכיר שלנו לצד מיליטאו ויש סיכוי שגם ראמוס וגם ואראן עוזבים. אני מוכן 'להישאר' עם ואראן. לדעתי השנתיים האחרונות של אלאבה לא טובות, הוא מאוד לא מרוכז ולא מספיק אגרסיבי. כמגן שמאלי הוא שדרוג משום שמנדי לא מספיק טוב התקפית על אף השיפור. הוא שחקן נהדר שהייתי מתלהב יותר מרכישתו אם לא היה כואב לי בפן הרגשי על עזיבה של ראמוס ואם היה לנו משהו בהתקפה כבר. הוא יהיה גיבוי לקישור האחורי (משחק שם בנבחרת) אם לא תהיה ברירה. אני אישית לא שמעתי שהוא לא רוצה לשחק בלם, הוא עשה את זה כבר שנה וחצי בבאיירן...
     
  3. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    הוא לא קיבל את הכלים להצלחה. זה סגל שלא היה מספיק טוב בשנה לפני כן, ושעזב אותו השחקן הכי טוב בפער. הסיבה היחידה שאני יכול לתת למינוי שלו, מלבד כמובן פלורנטינו שרוצה להראות כמה הוא גדול, זה שהוא היחיד שהסכים להגיע בלי רכש. זה אגב אם זה המצב, אבל עדיין הוא ממש לא קיבל קבוצה ששווה משהו. אין ספק שהדרך שבה שחקנים לא יראו בו בתור סמרטוט רצפה זה להגיד לו שאם הוא לא מנצח את ברצלונה בקאמפ נואו הוא הולך הביתה, זה בטוח יביא לו את הכבוד של השחקנים!

    אתה אומר שאמבפה יביא לשיפור, אני לא חושב. אני חושב שזידאן פשוט לא יודע איך לגרום למשחק ההתקפי של הקבוצה לשטוף. הוא כן יודע לנהל את הסגל, כן יודע לגרום לשחקנים להופיע מרוכזים לכל משחק וכן יודע לפתח אצלם מנטליות חזקה. גם בשיא הסגל שהיה לנו, המשחק היה מרסלו וקרבחאל מרימים מהאגף ב-90% מההתקפות. משחק הלחץ של הקבוצה היה בינוני לכל היותר, הנעת הכדור מעולם לא הייתה שוטפת לאורך זמן ושחקנים התקפיים מצאו עצמם כמעט כל הזמן מוקפים בהרבה מאוד יריבים ללא אופציית מסירה. הוא לא הסתדר ברמה שהוציא מהרבה מאוד שחקנים מוכשרים אפס עגול בתפוקה. אתה אומר "הנה הם גם לא הצליחו בארסנל", אני אומר שאולי יש עוד מאמנים שלא יודעים להוציא את המקסימום משחקנים התקפיים, זה לא הוכחה לכלום מבחינתי. יכול להיות שלא כולם כוכבים ששווים הרכב בריאל, אבל אני מאוד בספק שאף אחד מאלו שלא הסתדרו איתו לא יכל לתרום משהו לקבוצה.
    לא הבנתי מה הטענה שלך לגביי הרכש, אתה טוען שאין שום טעם בלשתף את המאמן בתוכניות הרכש? הכוונה ב"לבנות קבוצה" זה לא רק לרכוש ולמכור שחקנים כאילו אנחנו במנג'ר, אלא גם לבנות שיטה שאפשר לשלב בה שחקנים חדשים ולא להיות תלויים ביכולת של שחקנים בגילאי ה-30 שלהם להתאים את עצמם ליריבה לאורך 38 משחקים בעונה.
     
    Jese אוהב/ת את זה.
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    תראה אם אתה שם שחקני התקפה טובים על המגרש זה כמעט מספיק, כמובן שפפ הוא יוצא דופן למשל. לואיס אנריקה לימד את ניימאר וסוארס לשחק כדורגל לצד מסי? או ואלוורדה? ברור שלא. אני אומר שוב לגבי זידאן, כותרת של צעירים זה יפה, הוא לא החזיק מספיק מאודגור וזה לגיטימי ולא אהב את הגישה של יוביץ'. את שילוב השחקנים מקסטיליה אתה פוסל?
    לגבי קיץ 2018 - ברור שרונאלדו זה שוק טוטאלי ועאלק מריאנו הגיע כסופר-סאב. גם מקורטואה לא התלהבתי כי לטעמי קיילור היה טוב ממנו אז. אבל ללופטגי היה את איסקו, היה את בייל שטען להיות הכוכב הראשי, בנזמה, אסנסיו שאף אחד לא ידע שהוא יהיה ככה, מרכז שדה נהדר, מרסלו.. הוא לא סבל ממכת פציעות לדוגמא. אז אולי לא לקחת אליפות אבל בטח לא לשחק ככה. אם רואים שהשידוך כושל אז לא לפטר אותו? הוא לא הגיע לקאמפ נואו למשחק שהוא חייב לנצח אבל גם בטח לא להתבזות.

    הנה לו"ז לופטגי:
    סביליה - ריאל מדריד 0:3
    ריאל מדריד - אתלטיקו מדריד 0:0
    אלאבס - ריאל מדריד 0:1
    (צסק"א מוסקבה - ריאל מדריד 0:1)
    ריאל מדריד - לבאנטה 2:1
    ברצלונה - ריאל מדריד 1:5
    הוא עשה נקודה אחת מ-15, כבשנו שני שערים בלבד. הקבוצה נראתה מתה. אי אפשר להמשיך ככה, נו באמת. בניטס אגב לא פוטר אחרי תבוסה בקלאסיקו ועוד בבית ועם סגל טוב יותר כי עוד היה אופק, עם לופטגי גם זה לא. אני לא מבין איך אתה מזלזל כל כך בהפסד 5:1 לברצלונה נטולת מסי אגב. גם גארסיה ראמון הובס בקלאסיקו ולא פוטר וזה בימים שפרס היה קפריזי (2004) אפשר להוסיף לכך גם הפסד 1:0 לצסק"א מוסקבה בחוץ. סולארי לא מאמן גדול, רחוק מזה, מעבר לכך שזיהה את הדעיכה של מרסלו ואיסקו וניסה לרדות בהם, ועדיין איתו היו תוצאות יותר טובות עד אייאקס.
     
  5. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    מה שמעצבן בלהתווכח איתך זה שכאילו תמיד מתחילים מ-0. זה לא שאני נמצא כאן בפורום כמה שנים ודיברתי בזמן אמת על זה שלהגיד למאמן לפני משחק בקאמפ נואו שאם הוא לא מנצח הוא מפוטר זו גישה מטומטמת שכנראה תיגמר בתבוסה. אני לא אומר שאסור לפטר מאמן, אבל אם המעמד שלו תלוי בתוצאה שתקרה במשחק ספיציפי - תפטר אותו כבר עכשיו. אותו דבר לגביי הסגל של ריאל בעונה של לופטגי. כבר בעונה לפני כן היה ברור שהסגל עם רונאלדו לא מספיק טוב. אז עכשיו אתה בא לי עם כל מני "בייל אחלה שחקן" ו"חשבנו שאסנסיו יהפוך לשחקן הכי טוב בעולם". אני הייתי שם, אני יודע מה היה.
    עם לואיס אנריקה ברצלונה חרקה עד שהוא החליט להזיז את מסי חזרה שמאלה ואת סוארז למרכז. ואוקיי, אם יש לך את שלושה מארבעת שחקני ההתקפה הטובים בעולם שהתכונות שלהם משלימות אחד את השני בצורה מושלמת - אז אתה לא צריך להיות מאמן גדול. אוקיי, הצלחת להראות שאין שום קשר בין מאמן ובין משחק ההתקפה.
    מצחיק שאתה אומר בהודעה אחת "למה צריך להתייעץ עם מאמן על רכש" ובהודעה אחרי זה מתרץ את הכשלונות של הרכש בזה שזידאן לא אוהב אותם. אתה אולי חושב שאם היו מתייעצים עם זידאן לפני שרוכשים שחקן ב-60 מיליון יורו אז אולי הוא לא היה כזה כשלון??

    למה שוארן יעזוב?
    אלאבה עזב את באיירן, זכור לי משהו לגביי זה שהוא לא רוצה להיות בלם, אבל אני לא בטוח מספיק בנושא.
    אם יש לך מגן שמאלי שהוא מספיק טוב כדי לא להחליש את הקבוצה (ע"ע מנדי) אז אין שום סיבה להביא שחקן ב-12 מיליון יורו לעונה כדי להחליף אותו. זו לא עמדה מספיק חשובה בכדורגל להוציא עליה כסף (על אף מדיניות הרכש של ריאל שהוציאה כבר מעל ל-100 מיליון יורו על מגינים), ואני לא מצליח להבין מה מנדי הראה שגורם לריאל לוותר על שחקן שעלה 50 מיליון יורו.
    אלאבה היה נהדר בתור בלם בעונת הצ'מפיונס של באיירן מאז שפליק השתלט על הקבוצה.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    1. הצגתי בפנייך רשימה של מאמנים שלא פוטרו אחרי תבוסה כואבת בקלאסיקו באותו סדר גודל, בניטס ואפילו גארסיה ראמון. לופטגי הגיע למשחק עם הגב אל הקיר באשמתו בלבד. כשמדובר בעוד הפסד ועוד הפסד ועוד הפסד, זה מה שקורה. ואולי אם היינו מפסידים 2:0 הקץ היה נדחה. אתה מתעצבן? אל תתווכח איתי. אני מציג לך טיעונים מעולים וזה מתסכל אותך?
    2. לא ממש הבנתי את הנקודה שלך, לטעמי, וזכותך להתווכח - עם אף מאמן על הקווים שחקני ההתקפה האלה לא יכלו לתת יותר. זה לא שעם פפ ויניסיוס לא היה בועט החוצה משער ריק. אם הזאר לא היה כזה פלופ ואני מניח שאף אוהד לא צפה את זה - משחק ההתקפה שלנו היה עד כדי כך מת. אתה טוען שאמבפה היה נכשל בריאל כי זידאן 'לא יודע לאמן התקפה'?
    3. זידאן היה צריך לקבל יותר מנדט ברכש אבל אף פעם, לפחות לא בריאל מדריד - זו לא החלטה של המאמן בלבד. אני כן יודע שהזאר הוא כן רכש של זידאן וכך גם מנדי. את יוביץ' הנחיתו עליו, הוא לא קיבל אינסוף הזדמנויות אבל כן שיחק, כנ"ל לגבי מרטין אודגור. אם יוביץ' היה בא ודופק 30 גולים ביובה בעונה הייתי אומר שוואלה אכלנו אותה, איזה פספוס.
    4. למה ואראן יעזוב? כי החוזה שלו מסתיים ב-2022 ולפחות לפי הדיווחים הוא לא רוצה להאריך אותו, במועדון מנסים לשכנע אותו כבר במרץ. זה או למכור אותו עכשיו או שיעזוב בחינם. במקרה הזה הייתי אומר שגם עזיבת זידאן לא ממש עוזרת. טבעי שירצה אתגר חדש ואולי להרוויח יותר באנגליה, הוא עשור אצלנו.
    5. אני צמא לשחקני התקפה טובים לכן קיבלתי את ההגעה של אלבה באדישות, אם זה היה סאנצ'ו הייתי אומר 'וואו'. לא ממש התלהבתי מהרכש הזה למרות שהוא שחקן טוב או שבמועדון התייאשו מראמוס ו-ואראן והעדיפו שחקן ורסטילי גם בגלל מה שקרה בעונה האחרונה. הייתי חיי בשלום גם אם הוא לא מגיע. אגב שוב, לטעמי הוא ישחק כבלם ויוסיף מהירות, כך שמנדי לא ייפגע.
     
  7. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    מצטער, אתה צריך לעבוד על הבנת הנקרא. בשום מקום לא אמרתי שאסור לפטר מאמן. במקום שמתנהל בצורה נורמלית, מאמן לא אמור בחיים להגיע למשחק עם הגב לקיר כשהעבודה שלו תלוייה בתוצאת המשחק. אין בזה שום היגיון, לא לטווח הקצר (מאבד את חדר ההלבשה במקום) ולא לטווח הארוך (מה יקרה אם ינצח? יפוטר בפעם הבאה שיפסיד משחק? או שזה סעיף יציאה כזה סטייל מי רוצה להיות מיליונר?)
    חוזר לנקודה שלי מתחילת ההודעה - אני לא טוען את זה. אגלה לך סוד שלא הרבה יודעים, יש בעולם קבוצה אחת בלבד (הייתי מאמין??) שיש לה את אמבפה, אבל יש יותר מקבוצה אחת שיש לה משחק התקפה שהוא לא הגבהות של המגינים לאורך 90 דקות. זה קצת מוזר ולא אפשרי, אבל באמת מציע לך לבדוק את זה, אתה צפוי להיות מודהם.
    גם אם אתה מיליונר, אתה לא קונה לבת שלך רכב שהיא לא רוצה לנהוג בו, אבל כן אולי תקנה לה עציץ לדירה ולוקח את הסיכון שהיא לא תאהב אותו. יש כאן 2 אפשרויות, שתיהן מוציאות אנשים (שונים) במועדון רע מאוד, ואותך בכל מקרה לא משהו. א - הביאו חלוץ ב-60 מיליון שהמאמן לא מעוניין בו ולכן לא נותן לו לשחק במשך שנתיים למרות שיש בו הרבה צורך וב - המאמן כן היה מעוניין בו אבל טעה לחלוטין בהערכת הכישרון ולכן החלוץ הזה לא שיחק. זה פאקינג 60 מיליון שנזרקו לפח. במועדון שרק מתלונן שאין לו כסף לכלום. זה שני שליש סאנצ'ו. ממתי "הוא לא כזה כישרון גדול" זה כתב הגנה לרכש כושל בחתיכת סכום משמעותי?
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אני מסביר לך שוב, אם לופטגי היה עושה תוצאות סבירות, הקלאסיקו מבחינתו לא היה עניין של חיים או מוות. הוא הפסיד יותר מדי והכדורגל היה גרוע מדי. ואתה מתעלם מהדוגמאות הרבות שקיבלת. עובדה שאת מוריניו לא שלחו הביתה אחרי 5:0 בקלאסיקו ולו היו 11 גלאקטיקוס בהרכב על אמת. ואפילו מאמנים קיקיונים לא פוטרו. גם לא לושמבורגו ב-2005. עם לופטגי זה היה יכול להצליח? ברור שלא.
    לגבי זידאן: הוא לא מאמן התקפי מדהים וגם עם הבינוניות בסגל זה היה צריך להיראות טוב יותר, אך לא הרבה. הוא ניסה ועשה מה שיכול, כל השחקנים קיבלו הזדמנות. שיחקנו בכל מיני מערכים - שלושה בלמים כדי לשחרר את המגנים, עם שלושה שחקני התקפה וגם ב-4:4:2 עם פדה ואלוורדה. הנקודה המרכזית היא שהסגל הזה לא מספיק טוב, אני כבר אמרתי מזמן שהלוואי וגם סאנצ'ו היה מגיע ועולם הכדורגל לא מסתיים באמבפה. גם פראן טורס או דיוגו ז'וטה היו מתקבלים בברכה. יש לי ביקורת רבה על המועדון ומדיניות הרכש שלנו לא הייתה מספיק טובה. לא היה צריך להביא את יוביץ' כנראה. אני טוען פשוט שהוא נכשל גם באשמתו ולא רק באשמת זידאן. הוא לא שיחק מספיק אבל שיחק והיה עם גישה מחורבנת. זה הכל
     
  9. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    ואם הוא היה לוקח אליפות אז גם לא היו מציבים לו אולטימטום, למה דברים שלא קרו הם חלק מהדיון?
    מה שקרה זה שלופטגי הגיע למשחק בקלאסיקו כשהוא צריך נס כדי לא להיות מפוטר, ובאורח פלא השחקנים הפנימו את המסר וקיבלו בראש.

    וואלה איזה שינויים, לקחת את הקשר המרכזי שלך ולשים אותו קיצוני. ממש ריינוס מיכלס.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    די לעוות את המציאות, אפשר לחשוב שהוא שם את קאסמירו או קרוס קיצוני. אגב לעתים עם מודריץ' זה קרה במשחקי הגדולים בצ'מפיונס. ואלוורדה מכדרר מעולה, הוא מהיר, הפס שלו טוב, זו עמדה שהיא נקודת תורפה אצלנו וברוב העונה שלישיית מרכז השדה שלנו הייתה מדהימה ואי אפשר היה לוותר על אף אחד מהם. זה לא שסאנצ'ו סופסל לטובת ואלוורדה או ויניסיוס בשיאו או מרקו אסנסיו שכובש שערים בלי הפסקה. העמדה הזו הביאה לשער היתרון נגד ריאל בקלאסיקו. כל אחד מהשחקנים שלנו קיבל מספיק הזדמנויות, אין להם כדורגל. לא לאסנסיו, לא לוויניסיוס, הזאר לא בריא. רודריגו היה פצוע אבל הוא לא מספיק טוב.
    ואני מסביר לך שוב ואתה מסרב להבין: לופטגי השיג 16 נקודות מ-27 אפשריות, ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון, והפסיד גם בליגת האלופות לצסק"א מוסקבה. הקבוצה הייתה חסרת אונים כמעט שברה שיא שלילי היסטורי בלי לתת גול, סביליה יכלה לכבוש נגדנו שישייה. אתה לא יכול לדעת אם הוא היה מפוטר אם הקבוצה הייתה מפסידה "רק" 2:0 בקלאסיקו למשל. הכל אלה השערות שלך בלבד. כבר היו פיטורי מאמנים הזויים יותר מאשר לופטגי. לא היה טעם להמשיך את זה.
     
  11. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    לא נכון, אלו לא השערות שלי. זה מה שנאמר לפני המשחק. שוב, או שיש לך זיכרון של דג או שאתה סתם מתעלם מכל כותב שהוא לא אתה. אלו דברים שנאמרו בזמן אמת בכל מקום. זאת אשכרה הסיבה שזידאן עזב אבל אתה ממשיך לחפור בכמה נקודות לופטגי השיג.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/0_1622427487230.Xxx

    בדיוק היום לפני שלוש שנים, ב-31 במאי (2018), חמישה ימים אחרי שעשה הישג חסר תקדים וזכה עם ריאל מדריד בפעם השלישית ברציפות בליגת האלופות - המיסטר נפרד. כעת, כמה סמלי, זינדין זידאן שובר שתיקה מסביר את הסיבות לעזיבתו השנייה במכתב פתוח למדרידיסימו: "אני הולך כי המועדון לא נתן לי את הביטחון שהייתי צריך". והוא עדיין אסיר תודה לנשיא פלורנטינו פרס. המכתב המלא:

    "מדרידיסטאס יקרים. במשך עשרים שנה, מהיום הראשון בו רכתי במדריד ולבשתי את החולצה הלבנה - נתתם לי את אהבתכם. תמיד הרגשתי שיש בינינו משהו מיוחד מאוד. היה לי הכבוד הגדול להיות שחקן ומאמן של המועדון החשוב בהיסטוריה. רציתי לכתוב לכם את המכתב הזה ולהסביר מדוע החלטתי לעזוב".

    "כשהסכמתי לחזור במרץ 2019 לאחר הפסקה של שמונה חודשים כי הנשיא ביקש ממני כמובן. הרגשתי את התמיכה שלכם ברחוב. אני שותף לערכים של המדרידיסימו ורציתי לחזור. המועדון הזה שייך לאוהדים הרבים כל העולם. ניסיתי להעביר את הערכים האלה בכל יום ולהוות דוגמא.

    ביליתי 20 שנה בריאל וזה הדבר הכי יפה שקרה לי בחיים ואני יודע שאני חייב את זה אך ורק לנשיא פרס שנלחם עליי, גרם לי להגיע לכאן ב-2001. אני אומר את זה מכל ליבי. אהיה אסיר תודה לנצח".

    כעת החלטתי לעזוב ואני אסביר את הסיבות. אני הולך אבל לא נמאס לי לאמן ואני לא נוטש. במאי 2018 עזבתי כי אחרי שנתיים וחצי הרגשתי אחרי כל כך הרבה ניצחונות ותארים שהקבוצה זקוקה לדם חדש כדי להישאר בטופ. כעת הדברים שונים.

    היום אני עוזב כי אני מרגיש שהמועדון לא נותן לי את הביטחון שאני צריך, לא מציע לי את התנאים לבנות משהו בטווח הבינוני או הארוך. אני מכיר היטב את הכדורגח ויודע מהן הדרישות של ריאל מדריד, אני יודע כשאתה לא זוכה בתארים - עלייך ללכת.

    אבל כאן נשכח דבר חשוב מאוד. כל מה שבניתי על בסיס יומים - נשכח. הייתי כאן כדי לכבוש עוד ועוד גביעים אבל מעבר לכך יש אנשים, רגשות וחיים שלמים. ויש לי תחושה שזה לא הוערך. אפילו באופן מסוים הרגשתי שנוזפים בי".

    אני רוצה לכבד את מה שעשינו יחד. הייתי רוצה שבחודשים האחרונים היחס שלי עם המועדון והנשיא לא היה כזה. הוא היה שונה. לא ביקשתי יחס אחר אלא קצת זיכרון, זה הכל. כיום החיים של מאמן נהדר הוא טוב לשתי עונות ולא הרבה יותר. כדי שזה יימשך זמן ארוך יותר יחסי אנוש חשובים, יותר מכסף, יותר מתהילה, מהכל. כאב לי לקרוא בעיתונות אחרי הפסד, שאני הולך לעוף אם לא אנצח במשחק הבא. זה פגע בי ובכל הצוות שלי מכיוון שההודעות האלה הודלפו בכוונה לתקשורת וזה לא הפריע רק לי אלא לכל הקבוצה. זה יצר ספקות ואי הבנות.

    למזלי היו לי שחקנים נפלאים שהלכו איתי עד המוות. כשהדברים היו מכוערים הם הצילו אותי עם ניצחונות גדולים. הם האמינו בי וידעו שאני מאמין בהם. כמובן שאני לא המאמן הטוב בעולם אבל אני מסוגל לתת את הכוח והביטחון שכל אחד זקוק לו בעבודתו. בין אם מדובר בשחקן או מישהו מצוות האימון. אני יודע בדיוק מה הקבוצה צריכה. לאורך 20 השנה האלה במדריד למדתי שאתם האוהדים רוצים לנצח אבל אפילו חשוב לכם יותר שניתן הכל. המאמן, הסגל, העובדים. אני יכול להבטיח לכם שכך היה בתקופתי.

    אני לוקח את המכתב הזה גם עבור העיתונאים. עשיתי מאוד מסיבות עיתונאים ולצערי דיברנו מעט מאוד על כדורגל. ואני יודע שאתם אוהבים כדורגל והספורט מאחד אותנו. עם זאת, בלי להעמיד פנים שאני מבקר אתכם, הייתי רוצה שהשאלות לא יהיו תמיד לגבי מחלוקות. שנדבר לעתים קרובות על כדורגל ועל השחקנים שהם הדבר הכי חשוב. בואו לא נשכח את הכדורגל ונדאג לו.

    מדרידיסטאס יקרים, אני תמיד אהיה אחד מכם. האללה מדריד! זידאן".
     
  13. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    אני גם קראתי משהו בקטנה על כך שאלאבה רוצה לחזור לקישור, אבל זה לא בהכרח נכון או שהוא השתכנע שאת הכסף הגדול הוא יעשה כבלם.
     
  14. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,729
    לייקים שהתקבלו:
    422
    אני חייב לומר שזו סיבה דיי מוזרה לעזוב, לא ראיתי את זה מגיע.
     
  15. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    מוזר לעזוב שאתה כמאמן לא מקבל גב מההנהלה?
     
מצב נושא:
הנושא נעול.