ריאל מדריד 2022/23: אחרי עונה מהאגדות - נלחמים בשאננות ובברצלונה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏17/7/22.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    להיפך אני חושב שאין לנו מספיק שחקני התקפה, גם בכנף או 'מספר 10', זה לא רק החוסר בחלוץ אמיתי בסגל. אם מרקו אסנסיו היה נשאר הייתי יותר רגוע כי הוא שווה את העשרה שערים גם אם מייבשים אותו על הספסל. כתבתי יותר על המדיניות שלנו ופחות על ארדה גולר עצמו.
    קשה לי עם הכרזה על טאלנט אחרי עונה אחת בלבד בפריים ולא משנה כמה היא הייתה מרשימה, אני אוהב יותר שיש את שלב הביניים ולא ישר מטורקיה לריאל מדריד וכן הלאה. ההחתמה הזו כאילו מטשטשת את הכאוס שלנו בהתקפה ואנחנו מקבלים שבחים מקיר-לקיר. אגב עצם זה שלא חשבו לצרף עוד מישהו וניצלו הזדמנות זה עוד יותר גרוע. למעט אולי ברצלונה של תחילת 2021/22 אתה זוכר ברצלונה עם ארבעה שחקני התקפה בסגל מתוכם שניים וחצי נורמליים?

    אני לא חושב בכלל על ליגת האלופות. עם הכלים שיש לנו יהיה קשה מאוד לזכות באליפות ספרד נגד ברצלונה די בינונית, והעונה האיומה שלנו אשתקד לא גרמה לאף אחד להתעורר.
     
  2. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,982
    לייקים שהתקבלו:
    4,639
    דיאז, גולר, חוסלו, רודריגו ו-ויניסיוס הם 5 שחקנים על 3 עמדות. ואם אנחנו כנים אז גם ואלוורדה משחק יותר כקיצוני ימני.
    חסר לכם 9 איכותי, וזהו. גם פה יכולים להמר על עונה אחת בלי(לא יודע אם זה התכנון) וזה לא תהיה קטסטרופה בגלל הגילאים של הסגל.

    אני באמת לא מבין את הביקורת.
    גם אם הייתה לכם עונה פחות טובה, השיפור יגיע בעיקר מתוך הסגל ולא מבחוץ.
     
    Gianzola אוהב/ת את זה.
  3. WhitRM Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/23
    הודעות:
    1,374
    לייקים שהתקבלו:
    368
    מין:
    זכר
    הגזמת. הסגל שלנו השתפר ביחס לעונה שעברה.
    -חוסלו על מריאנו זה שיפור אדיר.
    -בלינהאגם יעניק לנו מימד התקפי חדש שלא קיבלנו עד כה מהקשרים שלנו.
    -גולר?לא יודע, לא שמעתי עליו עד לפני שבועיים.
    דיאז-אני מסכים שזאת החלשות ביחס לאסנסיו, אבל אולי הוא יצליח להפתיע.
    חשוב גם לציין את פראן גרסיה שמגיע, יצא לי לעקוב אחריו טיפה בראיו מאז שהודיעו על כך שמחזירים אותו. זה שיפור משמועתי בהתקפה ביחס למנדי שהבנאדם פשוט לא יודע לעשות התקפה גם אם החיים שלו תלויים בכך.

    עם ההחתמות הנוכחיות בלי ההחתמה של אמפבה אנחנו יכולים להתמודד על הליגה הספרדית ולזכות. אחת מהבעיות שהיו לנו עונה קודמת זה הקביעות של אנצ'לוטי לשחק עם פדה בימין מול קבוצות שמתסגרות, כאשר זה טריק שמתאים רק למשחקים ספציפים.
    ברגע שהוא התחיל לשחק עם רודריגו בימין ההתקפה השתפרה משעותית. בנוסף לכך, ההגעה של בלינהאגם תגרום לכך שיהיה עוד כוכב בקבוצה חוץ מויני ויהיה עליו פחות שמירות משולשות/כפולות.
    אם וכאשר אמפבה יגיע, אנחנו נהיה מועמדים לכל התארים וההגנות בספרד פשוט לא ידעו איך להסתדר עם המשולש ההתקפי של רודריגו-אמפבה-ויני.



    כל הכבוד לאסנסיו שממשיך לדאוג לריאל ועוזר לנו בכל מצב.
    */aaa021
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אתה מכיר את קרלו אנצ'לוטי, אתה לא צריך אותי. ברגע האמת יפתחו בהרכב טוני קרוס, לוקה מודריץ' ופרלאן מנדי. אני צריך לראות הוכחות בשטח לפני שמריצים את פראן גארסיה להיות המגן השמאלי הבכיר שלנו. לך תדע אם הוא לא מגיע במעמד של סותם חורים. איבדנו את קארים בנזמה ומרקו אסנסיו שזה 45 גולים ובמקומם הגיע ברהים ואני מקווה שארדה גולר שחקן טוב משמעותית ולא "ברהים משופר" ואין לדעת זו עונת בכורה שלו. ההתקפה שלנו עדיין רזה מדי לדעתי גם בשביל אליפות ספרד. ג'וד שחקן נפלא והוא יתרום התקפית אבל המחשבה על ארבעה קשרים נגד כל האוססונות זה מגעיל אותי. אם אמבפה יגיע זה עולם אחר.
     
  5. WhitRM Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/23
    הודעות:
    1,374
    לייקים שהתקבלו:
    368
    מין:
    זכר
    אתה פסימי מדי, כמה שהוא מקובע והכל אני מתקשה להאמין שהוא עדיין יתעקש לשחק במשחק הגדולים עם קרוס ומודריץ', עונה שעברה הם לא עמדו בקצב העונה אז העונה הם כן יצליחו?
    אני אישית חושב שכל הדיבורים האלו על כך שחסר לנו חלוץ הם מיותרים, אני בטוח שאמפבה יגיע אלינו הקיץ הזה.
    כל הצורת משחק וכיצד אנצ'לוטי ינהל את הסגל ישתנה לגמרי כאשר אמפבה יגיע.

    ללא קשר לאמפבה, אני מקווה שנצליח להטיס את פאקינג מנדי מהסגל ונלחם על להביא את אלפונסו דיוויס הקיץ במקום קיץ הבא.
    אם מנדי ישאר, אני לא אופתע אם הוא יפתח במשחקים הראשונים עד שפראן יתפוס מקום קבע בתור מגן שמאלי פותח.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    על אותו משקל: ב-2021/22 במשחק נגד מנצ'סטר סיטי באיתיחאד (אמנם ללא קאסמירו, מודה), הקישור שלנו קרס והיה יכול להיגמר 10:1 למנצ'סטר סיטי. כשהחבר'ה היו יותר צעירים. ועדיין הוא עלה בגומלין העונה עם קישור רך ללא אדוארדו קמאבינגה למשל. אצל קרלו אנצ'לוטי הכל יכול לקרות. שוב אני אומר, לא היינו בסרט הזה כבר, ואם קיליאן אמבפה לא יגיע? במשחקים הגדולים יהיה קל לקרלו ללכת על המוכר והידוע עם פרלאן מנדי בתקווה שהוא יהיה ביכולת ההגנתית של שלוש העונות הראשונות. לא רואה את פראן גארסיה פותח נגד מנצ'סטר יונייטד ברבע הגמר. אלפונסו דייוויס יעלה הרבה מאוד כסף.
     
  7. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    לא מבין את האובר אופטימיות ששוררת כאן אצל חלק מהאנשים. הסגל במצב הכי קטסטרופלי שאני זוכר, אולי מאז 2018/19 אחרי העזיבה של רונאלדו.

    עם כל הכבוד לריבוי הצעירים, יש שם בדיוק 2-3 כוכבי כדורגל שכנראה אפשר יהיה לבנות עליהם בעתיד הרחוק - ויניסיוס, בלינגהאם, ואולי גם קאמבינגה.

    ואלוורדה היה מצוין בחצי הראשון של העונה האחרונה, אבל בראייה של המכלול זה היה די היוצא מן הכלל. בשנתיים האחרונות הוא די מאכזב אותי ועדיין לא עשה את ההתקדמות שתגרום לי לסמוך עליו כקשר שיכול להסתדר בלי הליווי של מודריץ'.
    טשואמני הראה ניצוצות, אבל העונה הראשונה שלו הייתה ממש לא מספיק טובה. גם עליו אני מאוד לא סומך בתור קשר אחורי יחיד.
    דיאז לא טוב מספיק, כולם מסכימים על זה, ובכל מקרה כנראה שיהיה מחליף.
    רודריגו עם כל האהבה והרגעים המרגשים, לא מספיק טוב לשום עמדה כשחקן פותח בריאל מדריד. התקרה שלו מבחינת השפעה על הקבוצה היא פחות או יותר באזורים של אסנסיו.

    לגבי גולר - מודה שאין לי מושג מי הוא ולא ראיתי דקה אחת שלו בטורקיה, אבל אין שום ערובה שהוא יצליח לעשות את המעבר החד הזה כמו שצריך. רק מזכיר שז'ואאו פליקס הראה לפני המעבר לאתלטיקו יכולת מרשימה מאוד למשך יותר זמן, במועדון גדול יותר מפנרבחצ'ה ובליגה הרבה יותר קשה. איפה הוא נמצא היום ואיך נראית התקופה שלו בקולצ'ונרוס כולנו יודעים.
    עוד דוגמה רלוונטית היא אודגור, שהגיע אלינו על תקן "ילד פלא", התחשל כמה שנים וחזר אלינו בוגר יותר אחרי יכולת טובה בסוסיאדד - ועדיין כשל אצלנו לחלוטין (ובעצם רק בעונה האחרונה הוא סיפק קבלות כלשהן בארסנל).
    גם אם גולר באמת מוכשר באופן יוצא דופן - התפתחות של שחקן בוסרי כמוהו תלויה בהמון גורמים וצריכה להתבצע בעדינות. אני לא חושב שלבנות עליו כגורם מוביל בהתקפה בעונות הקרובות יתרום לו או לנו. הוא חייב לצבור דקות משחק במקום אחר, אולי בעוד שנתיים-שלוש הוא באמת יהיה רלוונטי. אבל יש מצב לא רע שמכל הרעש והצלצולים האלה ייצא בסוף טאקה קובו.

    הסיפור פה הוא מעבר לחלוץ 9 (לא צריך להקטין ממנו בכל אופן - ההמתנה לאמבפה היא מחדל לא נורמלי ובאמת יש בי חלק שמקווה שהוא כבר לא יגיע). העניין הוא שכגישה ריאל בוחרת להמר על שחקנים צעירים, חלקם בוסריים ממש, שלא סיפקו עדיין מספיק קבלות ברמות הגבוהות של הכדורגל. אין שום ערובה לכך שזה יצליח.

    הייתי הרבה יותר רגוע אם במקום למשכן את ההווה ולבנות את הסגל לרוחב בשביל כל מיני "פוטנציאלים", היו מסתפקים ב2-3 צעירים שהם "סימני קריאה" סטייל בלינגהאם, קונים איזה קשר אחורי מוכח (או פשוט משאירים את קאסמירו), ווינגר סולידי וחלוץ 9 מעולה כמו קיין. קבוצה צריכה להיבנות מחדש כל 3-4 שנים, מי שמתכנן תכניות לעתיד הרחוק מדי לרוב אוכל לקרדה בהווה וגם לא מצליח לממש את התכניות שלו כשמגיע זמנן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/7/23
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    בנוסף על מה שאמרת, אתה מצפה כאוהד של המועדון הגדול בעולם וכזה שכסף ממש לא חסר לו - שעונת הליגה הכושלת שלנו תביא להפקת לקחים. הייתה בעייה קשה בהתקפה עוד קודם לכן ואיבדנו את קארים בנזמה ומרקו אסנסיו. לא רציתי למתוח ביקורת על המועדון ביוני אבל אנחנו כבר ביולי. הארי קיין ויפה שעה אחת קודם וגם אם היה חלון להביא את קיליאן אמבפה זה לא סותר מבחינתי. אני מחזיק מרודריגו קצת יותר ממה שכתבת עליו אבל מבחינתי שיהיה על הספסל יחד עם ברהים דיאס וארדה גולר. הבעיה היא לא ההבאה שלו אלא המקום שהוא אמור לקבל, הנפח, סתם השוואה - כשמרקו אסנסיו הגיע לריאל מדריד בקיץ 2016 כילד מוכשר - היו שם כבר כריסטיאנו רונאלדו, גארת' בייל, קארים בנזמה וגם חאמס רודריגס ואיסקו ואלבארו מוראטה.

    פדה ואלוורדה:
    עד למונדיאל: שמונה שערים וארבעה בישולים ב-20 משחקים| אחרי המונדיאל: ארבעה שערים ושלושה בישולים ב-36 משחקים

    אני חושב שגם לו זה לא עשה טוב המעבר התכוף הזה מעמדת קשר הכנף שם הבקיע בעיקר, לעמדה במרכז השדה. אבל אין ספק שאחרי המונדיאל הוא דעך ורשם אולי 3-4 משחקים טובים.
     
    Captain Canada אוהב/ת את זה.
  9. WhitRM Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/23
    הודעות:
    1,374
    לייקים שהתקבלו:
    368
    מין:
    זכר
    שמע, פעם שלישית גלידה. אולי הפעם אנצ'לוטי לא יפתח מול סיטי עם קרוס ומודריץ', גם אין שום סיבה שהוא יעשה את זה.
    אם אמפבה לא יגיע?אני אענה לך על זה ב1 בספטמבר אם הוא לא יגיע, כרגע אני בטוח שהוא יגיע.

    @Captain Canada
    אתה מתכוון אלי מבחינת אופטימיות אני מניח. אני רואה את במצב שונה, הפסדנו את הליגה כי:
    -אנצ'לוטי אשר התעקש לשחק עם פדה בימין עד הקלאסיקו המכריע
    -בנזמה נפצע וויני משחק לבד עם שמירה משולשת+שנאת הקהל במשחקי החוץ.
    אבל ההגעה של בלינהאגם צריכה להוריד ממנו את הלהבות בגלל שיש עוד כוכב בקבוצה.
    -יכולת מטורללת של טר שטגן שקשה לי לראות אותו משחזר את היכולת עונה הבאה[87% הצלות בליגה, כאשר הממוצע זה סביבות ה80%).

    אני מסכים שהסיפור עם אמפבה כבר יצא מכל החורים, יותר מדי קיצים שאנחנו שומעים את זה.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    תשמע גם עם קיליאן אמבפה בתסריט האופטימי אנחנו די חסרים בחלק הקדמי. אין עונה בלי פציעות או כושר רעוע של שחקן גדול. את ויניסיוס הצליחו להוציא משיווי משקל במשחקי החוץ בליגה הספרדית. פעם שלישית גלידה זה יפה אבל זה לא טיעון מספיק טוב. קרלו אנצ'לוטי הוכיח בעונת הליגה הכושלת אשתקד שאי אפשר לסמוך עליו ובהרכב שהעלה נגד מנצ'סטר סיטי. אם יש קבוצה שברור שצריך גם להתבנקר מולה זה סיטי ובמשחק חוץ ואחרי 1:1 כשאין חשיבות לשערי החוץ. אני רק רוצה לציין שהליגה הספרדית פחות פתוחה ויותר אגרסיבית מהבונדסליגה. כל מה שאמרת על הסיבות לעונה החלשה - זה לא מצדיק שהפער היה 12 נקודות ומעלה בחלק מהזמן. זה לא שהפסדנו אליפות - לא היינו בעניינים. אגב, פדה בצד ימין - לך תדע אם זה לא יחזור בחלק מהזמן. גם גולר בכנף ימין זה לא שוס.

    *אני יכול להזכיר לך גם את המערך מה-4:0 הארור בקלאסיקו בסנטיאגו ברנבאו ואז לברצלונה לא היו רוברט לבנדובסקי ושחקנים טובים אחרים. לוקה מודריץ' עלה כ-'9' מזויף ושתי דקות אחרי המעבר ההזוי לשלושה בהגנה והכנסת מריאנו - חטפנו עוד..
     
  11. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    @WhitRM מהתיאור שלך אפשר לחשוב שהפסדנו את האליפות על חודן של נקודות בודדות ובאמת פרטים קטנים כמו שציינת הם אלו שהכריעו. המציאות היא שסיימנו 10 נקודות מאחורי ברצלונה בינונית (שאפילו המאזן המטורף שרשמה רוב העונה די התיישר בסוף, והיא לא השיגה איזו כמות נקודות היסטורית). נכנענו ללא תנאי 12 מחזורים לסיום והשגנו ב38 משחקים 78 נקודות עלובות.

    בפועל, שני הפרטים הגדולים שבגללם הפסדנו ככה את התואר היו כי הסגל לא היה מספיק טוב (בעיקר בהתקפה ובמרכז ההגנה) ועבודת האימון הלא מספיק טובה של אנצ'לוטי (ניהול סגל, מערכים, הכנה למשחקי ליגה).
    שום דבר מזה לא באמת נפתר עד כה.
    בהתקפה, יכולת יצירת המצבים שלך אמנם תשתפר עם בלינגהאם לצד ויניסיוס, אבל בסיומת יש לך בעיה קשה מאוד כי כרגע אין לך חלוץ שיכול למלא אפילו את המקום של בנזמה פציע ובינוני מהעונה שעברה.
    בהגנה, אנחנו עדיין מסתמכים על טשואמני שלא הוכיח את עצמו בקישור האחורי, הבלמים לא מספיק טובים (חוץ ממיליטאו), ולא נעשה דבר בתחום הזה למעט הרכישה של פראן גרסיה שייתכן ויוסיף לנו קצת איכות התקפית ודם חדש באגף שמאל, אבל הוא כנראה לא איזה מרסלו.
    על הקווים, אתה עדיין עם אותו מאמן שבע ובעייתי, שבנוסף לכל גם אין לו שום מוטיבציה להוכיח את עצמו במיוחד - במילא הוא עוזב לברזיל בסוף העונה.

    אז איזו סיבה יש להאמין שמשהו ישתנה?
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אני לא יודע אם חתרת לשם אבל לדעתי גם עם מה שיש היינו צריכים לזכות באליפות. הקבוצה שלנו השתנתה פחות ולברצלונה היה אמור לקחת זמן לסדר את הפאזל. היה לנו עומק גדול ברוב העמדות למעט בשפיץ. קרלו אנצ'לוטי היה יכול לגוון את המשחק שלנו עוד יותר ולא עשה זאת. אני לא אזרוק את השם אדן הזאר וגם מריאנו דיאס שחקן סתמי לחלוטין. אבל מרקו אסנסיו אכל ממנו הרבה חצץ ואפשר היה לשחק 4:2:3:1 איתו כמספר 10 נגד יריבות חלשות כמו ויאדוליד בבית, משחק בו כבשנו שישייה. לעלות עם שלושה שחקני התקפה מובהקים כל הזמן, קצת יותר דויד אלאבה כמגן שמאל, אולי שני חלוצים אם אין ברירה ובחלק מהזמן להשתמש בקסטיליה כשבינואר הקבוצה הייתה שבר כלי ועדיין לא היה בטוח שקסטיליה תגיע לפלייאוף.
    הקבוצה הזו לא ניצחה אף משחק גדול בליגה לאחר המונדיאל. הכי קרוב לכך זה ה-2:1 בפיחואן על סביליה שהייתה קצת עם הראש בגמר הליגה האירופית מן הסתם ולפי הדירוג בטבלה היא גם לא הייתה קבוצה טובה השנה מעבר למראה העיניים שלנו.

    אגב לא היינו עוברים את סיטי עם אף מאמן בעולם, גם אם אלכס פרגוסון ופפ גווארדיולה היו עומדים יחד על הקווים שלנו אבל אם אתה מחליף בין פפ לקרלו באותו משחק וקרלו עומד על הקווים של סיטי זה לא נגמר ב-4:0.
     
  13. WhitRM Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/23
    הודעות:
    1,374
    לייקים שהתקבלו:
    368
    מין:
    זכר
    @Captain Canada
    איזה סיבה יש לך להאמין?
    בנוגע להתקפה, אני בטוח שהיא תפתר עם ההגעה של אמפבה הקיץ. זה יהיה שינוי עצום.

    למה להאמין שמשהו ישתנה אם הבעיה העיקרית שלנו תשאר שהיא אנצ'לוטי בתור מאמן?
    אני יודע שכולנו היינו שמחים לראות מאמן אחר על הקווים, אלונוסו, ראול או אולי אפילו זידאן[אני פחות בעד זה].
    אבל אני מאמין שאנצ'לוטי מעוניין שהעונה האחרונה שלו כמאמן קבוצות(כנראה) תסיים לפחות עם אליפות. סוף העונה שעברה הוא גם התחיל לשחק במערך יותר התקפי אז אני אישית מאמין שהוא ימשיך בגישה הזאת.

    אבל היי, יש מצב אני סתם חולם בהקיץ ואני פשוט אופטימי ומצפה שהמועדון יתרומם מהחבטה שהוא קיבל[איבוד האליפות בשלב כה מוקדם]ולא יתן לבארסה לזכות בעוד אליפות שזה חתיכת הצהרה.


    @Raulito
    אפשר להגיד שהבנת את הכוונה שלי, עם הירידה שחווינו אחרי המונדיאל ועם כמות הפציעות המשוגעת של בנזמה הפסד האליפות זה בעיקר על אנצ'לוטי.
    אם הוא היה משחק יותר עם רודריגו בכנף במקום פדה ואולי נותן יותר הזדמנויות לאלברו המצב היה הרבה יותר טוב.

    בנוגע לליגת האלופות-
    פרגוסון היה מאמן נוקאוט רע עם כל הכבוד, גם פפ לא מאמן נוקאוט טוב.
    אבל דבר אחד בטוח, אם פפ היה אצלינו ואנצ'לוטי אצלהיים המשחק בחיים לא היה נגמר ב4-0. אין מצב שפפ של העונה שעברה[של שנים קודמות יש מצב היה פותח שם ואסקז] פותח באתיאחד עם רודריגו בכנף במקום פדה.
    בין המשחקים היחידים שחייבים לשחק עם פדה בכנף הוא לא משחק איתו בכנף.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/7/23
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    לגבי ליגת האלופות, אולי רק אני כזה. עברנו את ליברפול שהייתה בשפל המדרגה, זה היה חייב לקרות, וצ'לסי אפילו קבוצת ליגה אירופית קשה לי להגדיר אותה. אני לא מתייחס לעונה הזו כ-"חצי גמר, הודחנו נגד קבוצה טובה יותר, בסדר". מבחינתי להפסיד 4:0 עם פוטנציאל לעשירייה ולהיראות ככה זו בושה וחרפה. אתה בהחלט הבנת את הכוונה שלי.
    ברור שקרלו אנצ'לוטי רוצה שתהיה עונה טובה ולהיפרד כמו שצריך, לא פקפקתי לרגע ברצונותיו להצליח עם כל הכבוד לזה שברזיל ברזיל וזה פאתטי בעיניי שזה חצי רשמי כבר עכשיו. אבל הוא סבאל'ה בן 60 שלא באמת מצליח לשנות עקרונות שפגעו בו המהלך קריירת האימון שלו. אני גם לא כזה בדיכאון שהוא נשאר למען האמת. זה מה שהמועדון מסמל גם ככה - להיכנע.
     
  15. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,508
    לייקים שהתקבלו:
    580
    @WhitRM אם אתה ממשיך להיאחז בתקווה שנקנה את אמבפה עכשיו ביוקר מהצרפתים אז כל הכבוד לך, באמת. אני מעריך שההנהלה בונה על העברה חופשית שלו ב2024 או לשנורר אותו במחיר נמוך הקיץ, אבל זה לא באמת משנה משתי סיבות:
    1. אנחנו מזניחים את הסגל מתוך תקווה שהוא יגיע מתישהו כבר שנים, וזה חייב להיפסק כי הבחור לא מראה מחויבות למשהו חוץ מההצעה הכספית הטובה ביותר שתהיה לו.
    2. גם אם הוא יגיע, זה לא אומר שהסגל שלך עדיין טוב מספיק. בהתקפה אין ספק שנשתדרג מאוד, אבל בהגנה יש לך עדיין בעיות לא קטנות ומרכז הקישור שלך ממשיך להידרדר (עם כל הכבוד לזה שבונים על ואלוורדה וטשואמני שיצילו את העולם).

    @Raulito בוודאי שאנצ׳לוטי היה יכול וצריך לעשות יותר מול סיטי בצ׳מפיונס ובעיקר מול בארסה בליגה, אני לא מנקה אותו מאחריות בכלל. אבל כרגע הסגל שלך יותר חלש משנה שעברה, המאמן אותו מאמן (בתוספת תאריך תפוגה רשמי). אבל מסביב איכשהו כולם באופוריה כי החתמנו כמה ילדים.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.