אז שיופיעו כרקדניות בקליפ ולא כזמרות כי הן לא שרות כלום, מקבלות כסף חינם, ומי ישמע כמה הן יפות... לא רק שניקול שרזינגר שרה הרבה יותר מכולן שם, היא גם הרבה יותר יפה... פצצת על.
למה היום לא פורסמה כתבה על הסופר קלאסיקו? אני יודע שהמשחק נגמר מאוחר אבל אי-אפשר בשביל פעמיים בשנה בשביל המשחק הכי טוב ומעניין בעולם הכדורגל להוציא את העיתון טיפל'ה יותר מאוחר?
זה לא שהכתבים לא יכולים לישון שעה יותר מאוחר, הם צריכים להוציא עותקים עד 4 בערך בבוקר ולהעביר את זה לשליחים(ולוקח זמן לעשות 500 אלף עותקים).
הם התחילו כלהקת ריקוד, והביאו את ניקול שרזינגר כדי שתשיר במטרה להפוך ללהקת היפ הופ. היא שרה ברוב המוחלט של השירים, כשאחת מהם מצטרפת אליה לעתים רחוקות, וכל השאר lip sing. הסיבה שהם להקה ולא מופע סולו היא שיווקית (שם הלהקה תואם את החברות בה בצורה מושלמת ובאופן טבעי יעורר סקרנות אצל הרבה אנשים (גברים). וחוץ מזה, אם היא תהיה לבד איך יקראו לה - "דה פוסיקט דול"?), עסקית (אחרי הספייס גירלז ואחרי שחברות הדסטיניז צ'יילד עברו לסולו, לא נשארו להקות בנות כאלו באיזור, למרות שקהל היעד עדיין קיים. הם מילאו את החלל הזה, ועל הדרך שמו דגש על המימד החושפני (זנותי) כדי למשוך קהל יעד חדש) וכי כל הבנות בלהקה פשוט מצטלמות טוב עם מינימום בגדים. מצפים זה לשעון המעטה. הייתי בכמה מסעדות בניו יורק שמחייבות אותך לשלם טיפ. החשבון נטו היה 31 דולר, וקיבלנו חשבון בשווי 35 דולר כשה4 הנוספים הוגדרו תחת "הכרת תודה".
יש גם חסרון גדול בכך שהמסעדה מסמנת לעצמה את הטיפ לכל סועד, ובכך לא מאפשרת ללקוח יד חופשית ואפשרות לתת יותר מהסכום המתבקש, וחבל.
לא בהכרח. אם מסעדה מחדירה טיפ "מובנה" של 10 אחוז, היא למעשה לא לוקחת שום סיכון ומבטיחה לעצמה הכנסה נוספת. הרי רוב הסועדים לא משאירים טיפ נדיב, וחלקם אף לא משאירים את אותם עשר האחוז אלא פחות מכך. אני מוכן להתערב על כך שסטטיסטית מעטים הסועדים שמשאירים טיפים של 20 אחוז ומעלה. עוד שאלה, אם אני כבר כאן: למה כשאני מגיע לקופה עם העגלה בסופר המוכרת שואלת אותי "אתה מוכן לשלם"? כאילו אני אגיד לה "וואלה לא, תודה שהזכרת לי. שכחתי לקנות טמפונים לחברה. כבר חוזר". למה לפקפק בצרכן? חוצפנית.
למה במשחק כדורגל בארגנטינה (טיגרה - סאן לורנצו) עצרו את המשחק בדקה ה30 להפסקת שתייה? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/bduh.Xxx
טריק שיווקי זול. להפרת בטחון הצרכן. כמו בתוכניות הטלוויזיה במי רוצה להיות מיליונר: "אתה בטוח שתשתובתך היא ג'?". אותו עקרון פועל פה. המוח שלך מגיב בצורה חשדנית ולא בטוחה שגורמת לך לנסות לחשוב על עוד מוצר שאולי בכוונתך לקנות וכך לקרוע עוד את כיסך.
"בפינת הרחובות וייצמן ושאול המלך בתל אביב טיפס הערב (חמישי) אדם על מנוף והוא מאיים להתאבד. במקום ניידות משטרה ואמבולנסים רבים." למה צריך אמבולנסים רבים? כדי שאם הוא יקפוץ, אמבולנס אחד יוביל לבית החולים את הראש שלו ואמבולנס נוסף את הרגליים?