שמועות, העברות וחדשות - הכל כאן :: פריימר ליג עונת 2003/2004

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Julian Joachim, ‏25/5/03.

  1. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    עיתוני סקוטלנד מדווחים הבוקר שסלטיק על סף סיכום עם קשר ניוקאסל יונייטד נולברטו סולאנו. סכום ההעברה יהיה ככל הנראה 3 מליון פאונד.
     
  2. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ג'ודי מוריס שוחרר?

    קירק לא כתבת שהוא בעסקת חבילה?
     
  3. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    כתבתי. זו לא ממש הייתה הכוונה. צ'לסי החליטו (כנראה על דעת עצמם) שהמועמד הטוב ביותר להחליף את דאן בבלקבורן הוא מוריס. לכן הם גם טענו שהעובדה שהם לא מציעים לו חוזה חדש בגשר (קמצנים!!!) קשורה לכך שהם מעוניינים שבלקבורן תיקח אותו. גם היום לאחר השיחרור הרשמי מוריס נותר מועמד חזק להצטרף אל סונס בבלקבורן, למרות שגם גלן הודל מנסה להביא אותו לטוטנהאם.

    ככל הנראה צ'לסי באמת החליטה סוף סוף להתעורר. אחרי המועמדות של דאן מגיעה היום גם זו של כוכב ווסטהאם - ג'ו קול, באופן מוזר סכום ההעברה המדובר די דומה לזה של דאן :? 5 מליון פאונד. אני, בניגוד לאוהדים רבים של צ'לסי דווקא לא ממש רוצה לראות את ג'ו קול בגשר.

    שם נוסף שמקושר היום עם טוטנהאם וגלן הודל הוא פרדי קאנוטה. לפי השמועות הודל מנסה להביא את הצרפתי כחיזוק לחוליית החוד של התרנגולות. יכול להיות שילוב מעניין - רובי קין + פרדי קאנוטה.

    ואם חשבתם שיעברו יומיים בלי שאוהדי מאן יו (המסכנים בלי שום ספק) יפתחו בבוקר עיתון ויראו עוד שם של סופרסטאר שרוצה לבוא, אל דאגה. קלייברט יוצא לעזרתם. החלוץ ההולנדי שעל פי השמועות נמצא בכל מקרה בדרכו החוצה מהמועדון הקטלוני עשוי להגיע בסופו של דבר לאולד טראפורד. קלייברט מצוטט הבוקר בעיתוני אנגליה אומר שרוד ואן ניסטלרוי משגע אותו. לפי קלייברט ואן ניסטלרוי היה מת לשחק איתו יחד במדי השדים האדומים בעונה הבאה.

    בלקבורן רוברס. עכשיו כשיש כסף (מהמכירה הצפויה של דיוויד דאן) אפשר גם לרכוש שחקנים. השמות שמוזכרים ראשונים הם אמורוסו, הבלם האיטלקי של ריינג'רס עליו הקבוצה הגישה הצעה רישמית על סך 1.5 מליון פאונד וכמובן שגם שמו של אייל ברקוביץ עדיין מככב בכותרות. נראה לי דווקא אחלה עיסקה להחליף את דאן בברקו + בלם...
     
  4. Fernando Cavenaghi Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/02
    הודעות:
    1,924
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קירק, אתה בטוח שהם רוצים בלם של הסיטי http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/laugh.Xxx

    למה אתה לא רוצה את ג'ו קול בצ'לסי?

    ובאמת תהיתי מתי יגיעו הידיעות על מעבר של קאנוטה שהצהיר שהוא מאוד נהנה בליגה האנגלית ורוצה למצוא בה קבוצה אחרי ירידתה של ווסטהאם.
     
  5. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באמת לא ברור לי... למה לא רוצים את ג'ו קול בגשר?
     
  6. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    לא התכוונתי שהרוברס יקחו מהשיטי את ברקו + בלם אלא שהם יקנו בכסף מעיסקת דאן את ברקו + איזשהו בלם (נניח אמורוסו). מן הסתם כל עיסקה שמערבת רכישה של בלם השיטי תוגדר מיד טיפשית בעליל.

    ובנוגע לג'ו קול. כמו שאמרתי, אני מניח שכאן אני בעמדת מיעוט. העניין הוא שאם קול מגיע לגשר הוא מקבל מראניירי את המפתחות לניהול מרכז השדה. ואני לא חושב שג'ו קול הוא האיש לעשות את זה. אין ספק שהוא טכני מאוד ושיש לו ראית משחק. הבעיה מבחינתי היא שהוא לא מספיק פייטר, לא מספיק רואה את הדשא מקרוב. אני חושב שבעונה החולפת ראינו שצ'לסי בלי מלחמה במרכז השדה לא מצליחה לעשות את הפעולות הכי פשוטות בהתקפה, שלא לדבר על בלימת היריב ושליטה במרכז. זה לא במקרה ששחקן כמו ג'ודי מוריס הצליח להחליף בכמה וכמה מקרים בעונה שעברה את עימנואל פטי בצורה טובה מאוד. אני לא חושב שיש כאן מישהו שמעריך יותר מדי את הכישורים של מוריס בכל הקשור למשחק התקפה. העניין הוא שהוא נלחם. נקודה. כמה שזה ישמע מוזר אני מעדיף לראות את דיוויד דאן שובר רגליים במדים הכחולים מאשר את ג'ו קול כובש שער (מרהיב) שהופך לשער הכבוד בעוד הפסד ליגה מרגיז...
     
  7. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ומה עם שניהם ביחד?

    זה נשמע כמו מה שאתה רוצה.
     
  8. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    *זידאן אמר לונגר "אנחנו לא רוצים אותך בריאל מדריד". חוצפה, יותר מדל-בוסקה בטח שאתם רוצים אותו.

    *בובי רובסון עורך פשיטה על איפסוויץ' בפעם הרביעית לאחר שהציע 3 מליון ליש"ט על החלוץ דארן בנט.

    *אלכסן פרגוסון קיבל ממנצ'סטר הקיץ 30 מליון ליש"ט להעברות, ולאחר שהציע 7 מליון פאונד על הארי קיואל של לידס, הוא כעת מנסה לחטוף מתחת לאף של ניוקאסל את הברזילאי אלוף העולם קלברסון - פאגי הציע כ-5 מליון פאונד. עכשיו כולם להתפלל שזה לא באמת נכון.

    *חואן לאפורטה, האדם שמתחרה על משרת היו"ר של ברצלונה, הבטיח שאם ייבחר יביא את דיוויד בקהאם לבארסה. ללאפורטה יש גב כלכלי מחברת נייק. אחרי בקהאם רצים גם ריאל מדריד (יהיה מעניין לראות את הקרב בין ריאל לבארסה על בקהאם) ומילאן.

    *תנשמו עמוק - קווין קיגן הסכים לתת לאייל ברקוביץ' לעבור - תמורת מליון פאונד בלבד לפורטסמוות'!

    *ספורטינג ליסבון הצטרפה לרשימה שרוצה את בלם ניוקאסל סטפאן קלדוול.

    *שוב מנצ'סטר. היונייטד כל כך נואשים להביא את רונאלדיניו עד שהם הציעו את דייגו פורלאן בעסקת חבילה!!! פ.ס.ז כבר סירבו לקבל את פאביאן בארטז אבל מתעניינים בפורלאן (????) וכעת נעשים גישושים.
    פורלאן? תמורת רונאלדיניו? פ.ס.ז התחלקו על השכל?!

    *דיוויד בקהאם עושה מסע פרסום בטלויזיה או משהו כזה ומבקש מאוהדי אנגליה לא להרוס את המשחקים של הנבחרת עם התנהגות חוליגנית.

    *אברטון, אסטון וילה ולידס יונייטד הציעו כ"א 3 מליון פאונד על גווין מק'קאן של סנדרלנד.

    *אלן קרבישלי, מנג'ר צ'רלטון, עשוי לעזוב לאחר 12 שנה בתפקיד.
     
  9. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    זהו, ששנייהם ביחד יהיה בכלל אסון, לדעתי. למה? כי זאת אומרת שהגאון האיטלקי בונה על קול בתור קיצוני מן הסתם ימני. אני מחזיק בדעה שאפשר להביא באותו כסף (אם לא בפחות) שחקנים הרבה יותר טובים. אוברמארס וסטיב מקמנמן הן סתם שתי דוגמאות שעולות לראש. שחקנים שלא מפחדים ללכת חזק מהאגף ולא בורחים למרכז.
     
  10. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זידאן מתנהג בחוצפה שלא אופיינית לו. הרי ונגר ממילא דחה את ההצעה של מדריד (בנימוס רב יש לציין), אז למה להוסיף שמן למדורה?

    ובקשר לקיואל-לעזאזל! הוא מנסה לעשות ממני צחוק או מה הפאגי הזה? אני שמעתי השבוע על אולי 7 שחקנים שהוא רוצה לקנות,שמשחקים בדיוק על אותה משבצת.

    שנה הבאה הוא ממציא מערך חדש?
     
  11. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קיואל? ב7? אני מקווה שלא. אבל אני כבר לא יודע...

    ומשהו אחד אני לא מבין. על איזו רשימה אתה מדבר וידוקה?? אנחנו מדברים על סטיבי קלדוול האפס!!!!!!!!!! כנראה שהרמה שם בפורטוגל לא משהו חוץ מהגדולות אם הן יכולות להרשות לעצמן להביא דבר כזה למרכז ההגנה.
     
  12. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז זהו, פולדש - גם אני בחיים לא שמעתי על עוד קבוצה שתרצה לרכוש את החמור הזה, אבל זה מה שראיתי...

    ודווקא בו אתה התעניינת? מנצ'סטר מציעים את פורלאן על רונאלדיניו, עסקה שאפילו פיטר רידסדייל לא היה מסכים לה, ואז פ.ס.ז' חושבים על זה?! ברקוביץ' עוזב תמורת מליון פאונד? בקהאם לבארסה?
     
  13. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וקצת על ארסנל :

    דיוויד סימאן לא מתכוון לפרוש, והוצע לו להיות שוער שני בקבוצה, לאחר שונגר הבהיר לו ששוער צעיר יעמוד בשער. סימאן דחה את החוזה שארסנל הציעה לו ויעבור בבוסמן כנראה למנצ'סטר סיטי או בירמינגהאם. ארסנל מתעניינת בריקארדו, שוערה של בנפיקה.

    לא רוצה להיות שוער שני או מאמן שוערים? אז ברוך שפטרנו. לא ניתן לך שוב להרוס לנו את האליפות.
     
  14. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    פחחח, לוזרים. פשוטו כמשמעו!!! פשוט בושה להגיד על האיש שהביא את הקבוצה שלו עד לבאר שאם הוא לא רוצה להיות שוער שני אז עדיף שילך. למרות כל ההייפ שהתחיל במונדיאל והמשיך עם עוד טעות בצ'מפיונס ועוד חצי טעות בליגה - העונה הזו הייתה עונה טובה של דיוויד סימאן. אפילו יותר מזה.
    עדיף שתגיד תודה על כך שסימאן במו ידיו הביא לארסנל תואר העונה, הוא לא אשם בלוזריות של ארסנל. זה לא שבולטון כבשו פעמיים מטעויות שלו, להיפך, הוא אפילו מנע הפסד באותו משחק.
     
  15. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    החלוץ האירי הצעיר גרהאם בארט, ששיחק בהשאלה אצל ברייטון בעונה שעברה וכרטיס השחקן שלו שייך לארסנל, שוחרר כעת בהעברה חופשית והוחתם ע"י גארי מק'אליסטר האגדי בקובנטרי. אם אתם זוכרים הבחור עשה השנה הופעת בכורה במדי נבחרת אירלנד וכבש ב0-3 של אירלנד על פינלנד. הארם ארסנל לא עושים טעות כשהם מוותרים על שחקן בעל עתיד מבטיח שכזה? ברגקאמפ לא נעשה צעיר יותר..... אני רק מקווה שלא מדובר פה בסמואל אטו 2.

    ולחדשות קצת יותר חשובות: הסוכן של ארסן ונגר (ממתי למאמנים יש סוכן???) מודיע שייתכן וונגר יעזוב את הקבוצה בשבועיים הקרובים מכיוון שההנהלה של ארסנל לא נותנת לו את תקציב ההעברות שהוא קיווה לו כדי לזכות בצ'מפיונס ליג.

    וגם צמד המתחרים על ניהול ברצלונה מודיעים כי הם מעוניינים בלא אחר מרוד ואן ניסטלרוי. אמן שיעבור אליהם אמן...