שמינית גמר ליגת האלופות: לילה גדול בפריז, אינטר נגד ליברפול

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏15/2/22.

  1. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,645
    לייקים שהתקבלו:
    6,728
    שקול, כלומר תיקו(כי אינטר לא באמת סיכנה את ליברפול) זו תוצאה לא רעה בכלל לליברפול בסן סירו בטח כשהגומלין אצליהם בבית ושם ליברפול זו צרה אחרת לגמרי לקבוצות טובות בהרבה מאינטר.....אז אם הדבר הכי טוב שאפשר להגיד עליך זה שעד שספגת שערים(ונראית כבר סחוט פיזית) היית שווה תיקו(נניח) בבית בשלב נוק אאוט, המסקנה היא שאתה לא ברמה של היריבה שלך.
    די פשוט למען האמת, אבל הכל נשמע היום מתנשא, אנגלופילי, יהיר וכו.....
    אני מאוד מחבב את אינטר ואת הכדורגל האיטלקי בפרט, אגב.
     
  2. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    7,622
    זו מן אפלייה של ציפיות נמוכות. כבר התרגלנו בשנים האחרונות שכל קבוצה שלא מתבטלת נגדינו לחלוטין ויוצרת מצבים זוכה לכל המחמאות ומייצרים נראטיב שהיא אפילו הייתה טובה יותר ונשדדה. ראינו את זה רק ביום ראשון נגד ברנלי.

    זה לא מפריע לי, אני שמח שהגענו למעמד הזה כקבוצה כי אני זוכר מצוין גם ימים שבהם אנחנו היינו אלה ש"הגיע להם" ויוצאים עם המחמאות.
    זה היה ממש לאחרונה, ב2018 בקייב. שנה אחר כך חזרנו לגמר האלופות וניצחנו 2-0 מכוער את טוטנהאם הסימפטית והחביבה שהגיעה לה יותר כי היא יצרה מצבים ולא היה משחק חד צדדי, והושלם המעגל. אני מאחל לאוהדי אינטר ומילאן (שגם סביב המשחק שלה באנפילד היה שיח דומה) שגם הקבוצות שלהם יחזרו להיות הקבוצות שפשוט מנצחות גם כשזה מעצבן ו"מקרי", כי אלה מועדונים שכאוהד כדורגל היו חסרים לי במעמדים האלה בעשור האחרון.

    אני יכול לקבל שהיה משחק שקול עד דקה 70 בערך, בטח שלא הייתה שליטה של אינטר או איזה משחק שהם היו צריכים להיות בו ב3-0. בשלב מסוים היא נפלה מהרגליים ולגמרי נתנה לנו את המשחק, גם זה חלק מכדורגל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/2/22
    oranfu אוהב/ת את זה.
  3. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,621
    לייקים שהתקבלו:
    4,041
    לא חושב שאינטר נפלה מהרגליים כמו שיצאה להם כל הרוח מהמפרשים.
    מחצית ראשונה שקולה לדעתי, הייתה את הקורה של הקאן אבל הגענו גם לכמה מצבים מעניינים מאוד בהתקפה. מחצית שנייה נפתחה בלחץ אדיר של אינטר, רבע שעה שבא היינו רעים והשער שלהם היה באוויר. לאחר מכן, החילוף המשולש של קלופ הכניס אותנו למשחק בגדול וההתמודדות הייתה די שקולה עד הגול של פירמינו שריסק לאינטר את הביטחון.
    אינטר בהחלט הקשתה מאוד והציבה אותנו מול לחץ גבוה שאנחנו רגילים להתמודד מולו מס' פעמים מועט בעונה (סיטי, צ'לסי לפרקים בברידג') אבל ניכר היה שחסר להם קליניות בחלק הקדמי. בסוף מה שעשה את ההבדל זה פירמינו בנגיחה מכלום וכמובן סלאח שהכל הולך לו.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,556
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אינטר הציגה משחק הגנה מעולה במשך 75 דקות, אולי ההגדרה 'משחק ענק' היא מוגזמת, אבל היא שיחקה בקצב די גבוה, יותר ממה שציפיתי, עבדה על המגרש כקבוצה, תמיד הייתה שמירה כפולה על סלאח וגם המגנים שהם כוח חשוב במשחק - נניח טרנט בעיקר - סבלו, ויצאה לכמה התקפות מתפרצות מסוכנות בדקות 45-60. עם פס אחרון יותר מדויק זה היה יכול גם להסתיים בשער או במצב לגול. אני גם חושב שאין לה את האיכות הנדרשת וגם תיקו 0:0 יפה בסן סירו לא היה מותיר לה סיכוי בגומלין. מה שכן, הדוגמא פה עם לוקאקו ואלכסיס שהיו, נניח 'שאריות' בפרמיירליג והם שחקנים בכירים באיטליה היא נכונה רק חלקית הרי לוקאקו חזר מקדמת הבמה לצ'לסי אלופת אירופה בעסקה של טריליון יורו בערך. אף קבוצה איטלקית לא באמת מאיימת באירופה ואני מסכים עם זה.
     
  5. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    מה זה החרטוט הזה?
    ליברפול אחד המועדונים שמשלמים את השכר הכולל הגבוה בעולם.
    בזמן שהם קנו את אחד הפרוספקטים המרשימים באירופה(בתור השחקן התקפה החמישי שלהם, נכון להיום), אינטר נאלצה בקיץ למכור שניים מהשחקנים המובילים של האליפות שלה(ולהחליף אותם השחקנים בעלות כמעט אפסית).

    חוץ מזה, מי פה טען שליברפול ברמה הכלכלית של פסז' או סיטי? לא מבין, איך כל פעם בפורום הזה לוקחים משפט ומנפחים לכל מיני דברים שלא נאמרו.
     
    Bianconeri ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  6. Esomech Member

    הצטרף ב:
    ‏31/10/14
    הודעות:
    1,814
    לייקים שהתקבלו:
    1,488
    מין:
    זכר
    מה זה החרטוט הזה?
    כל המודל שכר שליברפול מורכב על בונוסים של השגיות. גם השכר הגבוהה שהיא שילמה ב2020 היה כתוצאה מהזכייה באליפות והבונוסים הגבוהים שהיו שם לשחקנים שהקפיצו את טבלת השכר.


    בוא נזכיר את הכסף שליברפול מוציאה לעומת היריבות שלה לא? כאילו כל ההצלחה נבנתה סביב כסף לעומת…
    וזה לא שהם סיימו את החלון בקיץ בפלוס של כמה מיליונים ממכירות לפני שקנו את דיאז ובוא נתעלם מהעובדה שזה אומר שגם מאנה בדרך החוצה בגלל זה.
    אבל הנה לרגע אחד אפשר לשחק על האג’נדה הזאת.

    והנה אתה הכנסת את סיטי לדיון הזה, שהתחלת עם ההשוואה של המדדי כסף.

    ואל תתבלבל. אינטר מכרה את לוקאקאו אחרי שהם התייצבו כלכלית כבר בגלל המכירה של חאקימי, ממש לא היו חייבים למכור אותו וזה קרה בגלל שלוקאקו רצה.
     
  7. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    אתה הולך סביב הנושא ומשייך לי אג'נדות שמעולם לא טענתי.
    אין לי ספק שליברפול הצלחה כבירה בזכות הניהול והאימון שלה, כמו שאין לי ספק שפפ מאמן אדיר שעושה עבודה עצומה בסיטי.
    בשני המקרים מדובר במועדונים עם הרבה כסף(הכנסות, שכר, הוצאות - מה שתבחר חוץ מהנט ספנד אוקיי) ביחס ליריבות האירופאיות שלהם.

    יש פה משתמש שלאורך שנים משתמש בכסף של סיטי כדי לנגח את היכולות של גווארדיולה בתור מאמן, אבל כשאומרים לו אותו דבר על קבוצתו ביחס לקבוצות מלמדות פחות עשירות(טענה הגיונית) הוא פתאום משנה כיוון ל-"פערים מקצועיים אדירים".
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,791
    לייקים שהתקבלו:
    14,634
    מין:
    זכר
    אח שלי אתה ואני אמרנו את אותו הדבר
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,791
    לייקים שהתקבלו:
    14,634
    מין:
    זכר
    יש אנשים שלא מבינים מה ההבדל בין לאמן מועדון גדול לבין לאמן מועדון קטן. אותם אני אפנה לראיונות של אמרי ואלגרי לפני המשחק. יובה נמצאת במקום טוב יותר בליגה שלה מאשר ויאריאל בליגה שלה, ועדיין אתה רואה את אמרי רגוע לחלוטין ולעומת זאת אלגרי לחוץ ועצבני כמו שלא ראיתי אותו מעולם. זה ההבדל בין לאמן מועדון גדול לבין לאמן מועדון קטן.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,556
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    מאז אמצע דצמבר ויאריאל קבוצה שונה לגמרי. היא בכושר הטוב ביותר שלה העונה (עושה עבודה טובה גם נגד הקבוצות הנחותות), דנג'ומה כבש שלושער במחזור האחרון והשתחרר, גם צ'וקווזה נראה טוב, היא לומדת להסתדר בלי ג'רארד מורנו. במשחק בית, כשהיא מניעה את הכדור מאוד מהר - היא יכולה לגרום להרבה קשיים ליובנטוס וגם לנצח הערב. ראינו אותה נגד מנצ'סטר יונייטד ואטאלנטה והיא הייתה שווה יותר נקודות. כמובן שיכול לקרות שהיא שוב תחמיץ הזדמנויות גדולות ו-ולאחוביץ' בהופעת הבכורה שלו במפעל ינצח את המשחק עבור יובנטוס. ויאריאל צריכה ערב גדול בליגת האלופות מה שלא היה לה באמת הרבה זמן. אצל יובנטוס, מוראטה הוא מעין מנדז'וקיץ' של פעם עם ההצבה בכנף שמאל?

    לגבי המשחק השני: אם אני לא טועה צ'לסי 'הפוקסיונרית' קיבלה את ליל גם בהגרלה הראשונה שבוטלה, לא? נראה כמו ערב נוח עבור לוקאקו לשבור את הבצורת ולחזור להיות שחקן כדורגל. זייך בפורמה לא רעה, אז כדאי להמשיך להשתמש בו, כי זה ייפסק..
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,791
    לייקים שהתקבלו:
    14,634
    מין:
    זכר
    הוא קצת שונה ממריו. מריו היה סוס עבודה שאין דברים כאלה. הוא היה שחקן אגף ומגן שמאלי בו זמנית. זה לא שמוראטה הוא מפונק אבל אין לו ולא יהיה לו את ה-WORK RATE של מריו. זה לא אומר שהוא לא יכול לתרום בתפקיד הזה. נגד ורונה ואטאלנטה זה עבד טוב. נגד טורינו פחות אבל שם לדעתי הביתה התחילה בקישור שלא היה קיים. בכל מקרה זה לא רלבנטי להערב. לדעתי אלגרי יפתח עם שני חלוצים.
     
  12. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,730
    לייקים שהתקבלו:
    422
    מה קורה עם קאפו הוא פצוע? לדעתי דווקא ויאריאל בלעדיו הרבה פחות טובה. יצא לי לראות אותה בערך נגד בטיס אומנם ניצחה אבל בקושי נגעה בכדור. גם נגד ריאל ממה שאני זוכר לא הרשימה. דווקא בתקופה שהנקודות לא כל כך נאספו נראתה הרבה יותר טוב לדעתי.
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,091
    לייקים שהתקבלו:
    26,237
    מין:
    זכר
    בשולי הפוליטיקה: חברת התעופה הלאומית של רוסיה אארופלוט, היא אחת מנותנות החסות של יונייטד ומטיסה את הקבוצה למשחקי החוץ באירופה. היום הם לא טסו איתה.
     
  14. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    38,645
    לייקים שהתקבלו:
    6,728
    יש מעמד שהאברץ לא כבש בו?
     
  15. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,085
    לייקים שהתקבלו:
    343
    איזה בלוף זה ויאריא, פה ושם מהלך התקפי, חסרת מחץ, חסרת כל קשר לרמות האלה, יובה בינוניות מובילה יליה בלי מאמץ.

    יאללה אמארי יא מאמן בלוף תחזור לאירופית