זה היה מרתק. ראינו קודם לכן שפרארי מהירה יותר מהעונה שעברה, אבל להגיע כל כך מהר למהירות של מרצדס זה יפה מאוד. אני לא חושב שזה אומר יותר מדי ברמת העונה בכללותה - יש מסלולים שמתאימים יותר למכוניות מסוימות, במרצדס גם עשו טעויות אסטרטגיות קריטיות - אבל ברמת המירוץ הבודד זה בהחלט פותח פתח מעניין למירוצים עם דו קרב שלא מסתכם בהמילטון ורוזברג. מה שגם שאם להיות הוגנים, זה לא נראה כוחות ביניהם כרגע.
נראה שלא רק פטל בסיפור גם ריקונן נותן מלחמה לא קלה נראה שקבוצת פרארי עשתה שינוי יפה העונה ונותנת קרב לא קל למרצדס במחצית העונה יהיה אפשר לעשות עוד מקצה שיפורים גדול למכוניות, יש סיכוי ששם נראה כבר מתחרה אמיתית למרצדס
מירוץ שנחאי מסתיים כאשר המילטון מסיים ראשון, רוזברג שני,פטל שלישי, וריקונן במקום הרביעי כאשר המירוץ מסתיים תחת מכונית בטיחות. במירוץ שנחאי נראה שיפור נוסף בקבוצת פרארי שנותנת פייט לא רע למרצדס מרצדס כבר לא מצליחה לפתוח פער גדול בראש המירוץ ונראה שזה רק ילך ויסגר ככל שתתקדם העונה
פודיום שלישי לפרארי וכפי שאמיר כתב בעיתון שלו, הם כבר עומדים במטרות שלהם. יכול להיות שהם הוליכו את כולנו שולל?
אני לא חושב שהוליכו אף אחד שולל, עם כל הכבוד לפודיום פרארי זו קבוצה שהולכת עד הסוף ופחות מאליפות נהגים + קבוצות זה כישלון לקבוצה בסדר גודל כזה הם בהחלט עשו שינוי יפה במכונית פשוט בנו אותה שוב מאפס ולא ניסו לעשות טלאים
לא חושב שפרארי הוליכו שולל ותכל'ס גם אי אפשר לדעת עד שמגיעים למירוץ הראשון מה המצב באמת. גם אחרי המבדקים של קדם העונה (שונא את המלה מבחנים, מצטער, מתקשר לי עם רכבות של זרים שמגיעים להיבחן בקבוצות הכדורגל והכדורסל כאן), לא ברור לגמרי מה היכולות של כל קבוצה וקבוצה. בסין גם היתה הפקת לקחים מסוימת של מרצדס מהמירוץ הקודם ונהיגה הרבה יותר חסכונית בכל הנוגע לשחיקת הצמיגים מצד המילטון, מה שעזר לפרארי לצמצם פערים מרוזברג. יכול להיות שהחסכונות היתה במקום ואולי לא, המידה שבה המכונית שוחקת את הצמיגים היא חלק מהסיפור ולפרארי של השנה יש איכויות לא רעות בתחום הזה. בכל מקרה, למרות הכל, יש למרצדס יתרון שיביא לה את שני התארים העונה. השנה הבאה יכולה בהחלט להיות סיפור אחר כי יש משהו בריא ונכון יותר בפרארי בהשוואה לשנים קודמות. ה"טיהור" שעשו שם בשנה האחרונה נראה מוצלח. בגדול, המנוע. קשה לדעת אם זה גורם יחיד, כי במירוץ במלזיה לפני שבועיים טורו רוסו סיימו לפני רד בול ויש להם את אותו מנוע של רנו, אבל הוא הבסיס לבעיות. מרצדס פיתחו מנוע מעולה, פרארי התקדמה השנה בתחום, רנו פשוט נשארה מאחור. הם מדברים על שדרוג בקיץ. כך או אחרת, זו תהיה עוד עונה אבודה לרד בול. לפחות ריקארדו וקביאט יצברו ניסיון ברד בול ו-ורסטאפן הנהדר וסיינס ג'וניור בטורו רוסו. מתישהו יתאוששו שם ויהיה להם ארסנל נהגים נהדר לבחור ממנו.
מקצה הדירוג של מירוץ בחריין מסתיים המילטון יזנק ראשון פטל יזנק שני רוזברג שלישי ריקונן רביעי נראה שקבוצת פרארי ממשיכה לחורר מיקום אי שם בין המרצדסים מירוץ בחריין מחר (ראשון 19.4.2015) בשעה 17:50 ערוץ ספורט 5 לייב
המילטון מנצח שוב ועושה עוד צעד בדרך לאליפות במקום השני ריקונן שלישי רוזברג פטל מסיים רק במקום החמישי בעקבות נזק בכנף הקדמית אותה היה צריך להחליף תוך כדי המירוץ נראה העונה שפרארי זו לא קבוצה של "רק נהג אחד" ויהיו לנו עוד הפתעות מצד פרארי
עצם העובדה שיש שתי קבוצות בעסק עושה את החיים כל כך הרבה יותר מעניינים. זה לא מספיק כדי לקחת את האליפות מהמילטון, אבל כל עוד רוזברג טרף נוח יחסית, לפחות יש קרבות אמיתיים מאחוריו. אגב, גם המילטון וגם רוזברג סבלו לקראת סיום המירוץ מבעיה בבלמים. להמילטון זה כבר לא שינה, לרוזברג אולי כן כי יכול להיות שרייקונן היה עוקף אותו בכל מקרה.
היא לא תהיה משעממת אם רוזברג ופטל ימשיכו לתפקד ככה. מתי הייתה הפעם האחרונה שהיה לנו מאבק משולש על כתר האליפות?